Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

TUF 12:

 

Herlig gjort av GSP, det gjenstår å se hvor god denne Michael Johnson er men det var en genial utførelse. TUF har vært bra sålangt, men det har i de siste sesongene blitt veeldig repetivt etterhvert. Håper de klarer å holde det spennende hele veien igjennom denne gangen. Kos' trenerstil var akkurat som forventet, beintøff. Tror nok laget hans grinder ut noen seiere.

 

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gardermoen til Dusseldorf !

 

Nå er jo seff Vitor ute med skade IGJEN! selv om det spekuleres i om han får tittelkamp mot Anderson pga steroideanklagene mot Sonnen....faen assa, så kjipt...hadde gleda meg til å se Vitor...og så sitter jeg på 3 rad lissom...faenskap

 

Er ingen skade, Dana trakk han ut fra kampen mot Okami slik at han kan steppe inn i tittelfight mot Silva, Marquardt hopper inn mot Okami så blir uansett en god fight.

 

Kilde

 

Derfor jeg skrev spekuleres i om han får tittelkamp.....siden det da fortsatt var spekulasjoner....greit nok med Marquardt, men ville mye heller sett Vitor fighte. Vært fan av han lenge..

Lenke til kommentar

Mark Hunt har virket veldig motivert i intervjuer etter det ble klart når han skulle gå kamp. Jeg håper dette har vært oppriktig, og at han har trent seriøst. Jeg håper han vinner og at han får en kamp mot Carwin med tid og stunder. Da kan han finte Carwin med Fujita Fight System og vinne i andre eller tredje runde etter at Carwin har slitt seg ut ved å slå for lenge på stålkjeven til Hunt.

Lenke til kommentar

UFC 119

 

 

Virker nesten som Mir, Nogouira og Crocop er skuddredd. Dem har nok vært i for mange harde fighter og fighteren i dem er rett og slett "død".

 

Dessverre, for en gang i tiden likte jeg dem alle.

Hverken Mir eller Crocop prøvde, og det var bare tilfeldigheter at dette ikke gikk til dommerne.. Virket nesten avtalt at dem ikke skulle skade hverandre.

 

Var ikke noe topp event, men helt greit, ikke noe jeg kommer til å huske.

 

Lenke til kommentar

 

Bare jeg som synes at Nog burde vunnet mot Bader? Tapte første runde, men vant de to siste imo. Takedowns der man ikke gjør noe skade etterpå burde ikke telle for noe som helst, med mindre det er en slam eller lignende som gir litt skade i seg selv.

 

 

Enig med deg, på begge punkter.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

If you smellelellelllllll... what The Rock... is... cookin'.

 

Utrolig karismatisk og morsom type, men han passer nok bedre som pro wrestler tror jeg. Der var han til gjengjeld glimrende. Få personer som kan matche utstrålingen og karismaen til Dwayne Johnson.

 

UFC 119:

 

Råtten event. Glad jeg bestemte meg for ikke å bestille den. Main eventen var jo nærmest en parodi.

 

Lenke til kommentar

 

Bare jeg som synes at Nog burde vunnet mot Bader? Tapte første runde, men vant de to siste imo. Takedowns der man ikke gjør noe skade etterpå burde ikke telle for noe som helst, med mindre det er en slam eller lignende som gir litt skade i seg selv.

 

 

Enig med deg, på begge punkter.

 

Enig, men Dunham - Sherk avgjørelsen var verre IMO.

 

Lenke til kommentar

 

Bare jeg som synes at Nog burde vunnet mot Bader? Tapte første runde, men vant de to siste imo. Takedowns der man ikke gjør noe skade etterpå burde ikke telle for noe som helst, med mindre det er en slam eller lignende som gir litt skade i seg selv.

 

 

Enig med deg, på begge punkter.

 

Enig, men Dunham - Sherk avgjørelsen var verre IMO.

 

 

Ja, det er som Bas har masa om i flere år allerede. Takedowns'a burde ikke telle noe spesielt hvis fighteren bare legger seg der og lay'n prayer...hvis ikke telle noenting, så må hvertfall regelen endres. Enig om Sherk v Dunham, hadde den ganske klart for Dunham...

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...