Prinz Poldi Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) TUF 12: Herlig gjort av GSP, det gjenstår å se hvor god denne Michael Johnson er men det var en genial utførelse. TUF har vært bra sålangt, men det har i de siste sesongene blitt veeldig repetivt etterhvert. Håper de klarer å holde det spennende hele veien igjennom denne gangen. Kos' trenerstil var akkurat som forventet, beintøff. Tror nok laget hans grinder ut noen seiere. Endret 23. september 2010 av Hegland Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Venter bare på at TUF skal bli ferdig, så Kos kan knuse GSP, jeg. Ååhh, det skal bli godt Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Venter bare på at TUF skal bli ferdig, så Kos kan knuse GSP, jeg. Ååhh, det skal bli godt Ja for det gikk jo så bra for han forrige gang han hadde sjangsen........ Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Gardermoen til Dusseldorf ! Nå er jo seff Vitor ute med skade IGJEN! selv om det spekuleres i om han får tittelkamp mot Anderson pga steroideanklagene mot Sonnen....faen assa, så kjipt...hadde gleda meg til å se Vitor...og så sitter jeg på 3 rad lissom...faenskap Er ingen skade, Dana trakk han ut fra kampen mot Okami slik at han kan steppe inn i tittelfight mot Silva, Marquardt hopper inn mot Okami så blir uansett en god fight. Kilde Derfor jeg skrev spekuleres i om han får tittelkamp.....siden det da fortsatt var spekulasjoner....greit nok med Marquardt, men ville mye heller sett Vitor fighte. Vært fan av han lenge.. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Gikk igjennom noen gamle UFC events. Noen ting jeg la merke til: * Mange løse tappinger. * Sjeldent kamper gikk distansene. * Paul Varelans fightet i t-skjorte. * Dan Severn var dommer i UFC 24. * Kvaliteten på fightere øket betraktelig med tiden. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ja, Mark Hunt klarte å komme under 265 grensen. Vittig at han sin kamp på undercard'et er den jeg gleder meg mest til ikveld :-) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Mark Hunt har virket veldig motivert i intervjuer etter det ble klart når han skulle gå kamp. Jeg håper dette har vært oppriktig, og at han har trent seriøst. Jeg håper han vinner og at han får en kamp mot Carwin med tid og stunder. Da kan han finte Carwin med Fujita Fight System og vinne i andre eller tredje runde etter at Carwin har slitt seg ut ved å slå for lenge på stålkjeven til Hunt. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Får bare håpe at stålkjeven er like solid som den var før, etter at han ble knocka ut av Manhoef. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Dream 16 spoilere Herlig submission av Joachim. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 UFC 119 gjeeeeeeeesp.....var mye kjedelig fighter assa...utenom dunham v sherk (som dunham burde ha fått)....main event'en var hvertfall en nedtur. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 UFC 119 Mirko can trekke seg tilbake. Please ikke kom tilbake bare fordi Dana White tilbyr millionlønn. Synd Mark Hunt ikke har noe ground defense en gang. Han kommer aldri til å akslerere i MMA. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 UFC 119 Mirko can trekke seg tilbake. Please ikke kom tilbake bare fordi Dana White tilbyr millionlønn. Synd Mark Hunt ikke har noe ground defense en gang. Han kommer aldri til å akslerere i MMA. Ja, var bedrøvelige greier...altfor nølende fra begge to og et laaangt gjesp... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 UFC 119 Virker nesten som Mir, Nogouira og Crocop er skuddredd. Dem har nok vært i for mange harde fighter og fighteren i dem er rett og slett "død". Dessverre, for en gang i tiden likte jeg dem alle. Hverken Mir eller Crocop prøvde, og det var bare tilfeldigheter at dette ikke gikk til dommerne.. Virket nesten avtalt at dem ikke skulle skade hverandre. Var ikke noe topp event, men helt greit, ikke noe jeg kommer til å huske. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Bare jeg som synes at Nog burde vunnet mot Bader? Tapte første runde, men vant de to siste imo. Takedowns der man ikke gjør noe skade etterpå burde ikke telle for noe som helst, med mindre det er en slam eller lignende som gir litt skade i seg selv. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Bare jeg som synes at Nog burde vunnet mot Bader? Tapte første runde, men vant de to siste imo. Takedowns der man ikke gjør noe skade etterpå burde ikke telle for noe som helst, med mindre det er en slam eller lignende som gir litt skade i seg selv. Enig med deg, på begge punkter. Endret 26. september 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=5yK0tCki_0c&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 If you smellelellelllllll... what The Rock... is... cookin'. Utrolig karismatisk og morsom type, men han passer nok bedre som pro wrestler tror jeg. Der var han til gjengjeld glimrende. Få personer som kan matche utstrålingen og karismaen til Dwayne Johnson. UFC 119: Råtten event. Glad jeg bestemte meg for ikke å bestille den. Main eventen var jo nærmest en parodi. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Bare jeg som synes at Nog burde vunnet mot Bader? Tapte første runde, men vant de to siste imo. Takedowns der man ikke gjør noe skade etterpå burde ikke telle for noe som helst, med mindre det er en slam eller lignende som gir litt skade i seg selv. Enig med deg, på begge punkter. Enig, men Dunham - Sherk avgjørelsen var verre IMO. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Bare jeg som synes at Nog burde vunnet mot Bader? Tapte første runde, men vant de to siste imo. Takedowns der man ikke gjør noe skade etterpå burde ikke telle for noe som helst, med mindre det er en slam eller lignende som gir litt skade i seg selv. Enig med deg, på begge punkter. Enig, men Dunham - Sherk avgjørelsen var verre IMO. Ja, det er som Bas har masa om i flere år allerede. Takedowns'a burde ikke telle noe spesielt hvis fighteren bare legger seg der og lay'n prayer...hvis ikke telle noenting, så må hvertfall regelen endres. Enig om Sherk v Dunham, hadde den ganske klart for Dunham... Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Bas Rutten vant jo over Kevin Randleman på den måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå