Oxygen 07-12 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 God Youtube MMA kanal http://www.youtube.com/user/ArielHelwani Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 UFC.com sier at det er 13 timer igjen, mens Yahoo Sports sier at det er 6 timer. Det er vel 6-timeren som stemmer..? Hvorfor så stor forskjell? :S Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Joe Rogan sa vel 9 pm eastern etter at alle hadde veid seg? 9 pm eastern er vel 3 am CEST (som vi bruker nå om sommeren?). Endret 28. august 2010 av ;_; Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 4 timer og 10 min igjen på ufc.com/live....så begynner nok 4. Kjipt at de ikke kjører til vanlig tid sånn at det kunne begynt om litt over en time !! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Er det med eller uten prelims? Er det med eller uten SpikeTV-kampene? Kanskje det er det som avgjør forskjellen mellom tidene? Vurderer litt å se det live for første gang, men jeg er sikkert ikke våken om 4+ timer Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Starter nok etter SpikeTV kampene. Men hadde du kjøpt det minst 24 timer før eventet startet hadde du fått alle prelims gratis til å se etter selve ppv delen er ferdig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Setter UFC 118 på nedlasting når jeg drar ut imårra, så blir det pizza og MMA på kvelden. War BJ. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 fy faen å Lauzon gjorde kort prosess ! Jævli hissig å se på ! Ikke overraskende med Couture v Toney akkurat, men kjipt at BJ ikke virket som sitt gamle seg. Som Joe også sa, hva driver gutta i hjørnet hans med ? Kun bashing og ikke noe konstruktivt. Håper BJ kommer sterkere tilbake med ny camp, nye folk og ny innspirasjon. Cred til Edgar, han er en tøff liten jævel. Håper han tar Maynard !! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 UFC 118 Ja, fy faen for noen amatører i hjørnet til BJ Penn. Men når det er sagt, BJ må være mindre intelligent for å fortsette med akkurat samme taktikk som i kamp 1. Som Joe Rogan sa, det første han burde gjort var å kicke leggene fra første sekund. Jeg ble sur av å se på den kampen. Skal som sagt ikke ta noe fra Edgar, imponert av ham, men taktikken til BJ sugde. Som i kamp 1.. Personlig håper jeg å slippe å se BJ Penn i UFC om han ikke er i stand til å ha en bedre taktikk, er bedre å ha minnet av ham som en av tidenes beste. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Uff, likte ikke å se Kenny tape, håpte at å trene med GSP kunne hindre Gray i å ta han med. Ellers likte jeg å se BJ tape igjen Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Vet ikke hva som går av BJ, han ser ut til å være helt ute å kjøre. Var sikker på at han skulle ta Frankie denne gangen. Kritikken mot BJ's cornermen og trenere ligger det nok mye i, tror det hadde hjulpet Penn mye å dra til en bedre camp der han får pushet seg, som ATT. Tviler på at han reiser til Greg Jackson. Trenerne til BJ er ja-mennesker som holder strikken slakt, mens treningspartnerne er alt for svake til at BJ kan få ordentlig matching. Hvis BJ finner seg en ny camp, trener knallhardt i et halvt år eller deromkring og får tilbake gløden tror jeg han fremdeles han er den beste LW i verden. Men han har mye jobb som ligger foran seg. Er stor fan av BJ Penn, og håper han tar seg selv i skinnet og kommer tilbake til formen han var da han maltrakterte Diego Sanchez. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) UFC 118 Personlig håper jeg å slippe å se BJ Penn i UFC om han ikke er i stand til å ha en bedre taktikk, er bedre å ha minnet av ham som en av tidenes beste. Slippe å se Penn i UFC? Nå tar du veldig hardt i synes jeg. Regner egentlig med at du ikke egentlig mente det. Penn er en fantastisk underholdende og dyktig fighter. Irriterende at han fulgte samme taktikk som forrige gang. Jeg trodde han hadde lært og hadde han derfor som en liten favoritt i denne kampen. Bookmakerne, i hvert fall betsson, hadde han som stor favoritt så det ble en liten trøstepremie på meg i dag. Likevel skulle jeg helst sett at BJ vant. Han er en mer spennende fighter enn Edgar. Tror Penn trenger å komme seg vekk fra Hawaii nå. Jackson-campen hadde ikke akkurat vært noe dårlig valg. Edgar imponerte meg veldig. Selv om det var dårlig game-plan av Penn hadde jeg aldri trodd at han kom til å bli dominert på denne måten. Ellers var Kenflo/Maynard en trist affære. Endret 29. august 2010 av Geir M Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Jeg satsa på tre kamper på Betsson. På Bestson-sida (historikk), så kan jeg se at jeg traff på to av de. Event Odds 1. Nate Diaz - Marcus Davis 1.42 Vunnet Mixed Martial Arts - UFC Match Winner , Du spilte på:1 2. Joe Lauzon - Gabe Ruediger 1.26 Tapt Mixed Martial Arts - UFC Match Winner , Du spilte på:1 3. Demian Maia - Mario Miranda 1.38 Vunnet Men Joe Lauzon vant da? Wikipedia sier det samme. Endret 29. august 2010 av MRN Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det samme skjedde med meg på Syliva/Pudz-fighten. Det var også på betsson. Det ble ordnet i løpet av en dag eller to Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Takk for svar. Da venter jeg til f.eks tirsdag og ser om det er blitt endret da. Hvis ikke, så får jeg sende de en høflig email og gjøre de oppmerksom på feilen Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Lauzon vant jo overlegent. Morro å se han tilbake i godt gammelt slag etter et par setbacks ! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Mark Hunt forbereder seg for UFC debuten. Svært så fort han gikk ned i vekt. Ser jo nesten ikke ut som HW lengre. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeff Monson jo ! Han har jeg møtt og prata med vøttø ! *skryte* :-) Skal se om jeg finner bilde her.... der ja...fan expo'n i mai. Endret 1. september 2010 av grammasta 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Ganske sikker på at Gray Maynard tar tittelen, så fort han får sloss mot Frank Edgar. Sykt skuffa over BJ, men samtidig sykt overasket over hvor "lett" Maynard tok Florian. Diaz er også på vei opp, men tror han kommer til å slite om han havner mye på ryggen(alà mot GSP, men det gjelder vel alle:P fylleposting ), om han ikke klarer å dra en syk submission. Alà Nate Diaz gomaplata i Pride mot han japsen. Endret 2. september 2010 av medlem-105476 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Mark Hunt forbereder seg for UFC debuten. Svært så fort han gikk ned i vekt. Ser jo nesten ikke ut som HW lengre. Ser ikke ut som han kommer til å ha problemer med å klare kuttet til 265 som så mange var redd for nei :-) Bra for han. Han er typen fighter vi trenger i UFC. Håper de setter han opp mot litt "strikere" så vi får noen skikkelig kamper med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå