Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fy faen å Lauzon gjorde kort prosess ! Jævli hissig å se på !

Ikke overraskende med Couture v Toney akkurat, men kjipt at BJ ikke virket som sitt gamle seg. Som Joe også sa, hva driver gutta i hjørnet hans med ? Kun bashing og ikke noe konstruktivt. Håper BJ kommer sterkere tilbake med ny camp, nye folk og ny innspirasjon. Cred til Edgar, han er en tøff liten jævel. Håper han tar Maynard !!

Lenke til kommentar

UFC 118

Ja, fy faen for noen amatører i hjørnet til BJ Penn. Men når det er sagt, BJ må være mindre intelligent for å fortsette med akkurat samme taktikk som i kamp 1. Som Joe Rogan sa, det første han burde gjort var å kicke leggene fra første sekund.

Jeg ble sur av å se på den kampen. Skal som sagt ikke ta noe fra Edgar, imponert av ham, men taktikken til BJ sugde. Som i kamp 1..

Personlig håper jeg å slippe å se BJ Penn i UFC om han ikke er i stand til å ha en bedre taktikk, er bedre å ha minnet av ham som en av tidenes beste.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som går av BJ, han ser ut til å være helt ute å kjøre. Var sikker på at han skulle ta Frankie denne gangen. Kritikken mot BJ's cornermen og trenere ligger det nok mye i, tror det hadde hjulpet Penn mye å dra til en bedre camp der han får pushet seg, som ATT. Tviler på at han reiser til Greg Jackson. Trenerne til BJ er ja-mennesker som holder strikken slakt, mens treningspartnerne er alt for svake til at BJ kan få ordentlig matching.

Hvis BJ finner seg en ny camp, trener knallhardt i et halvt år eller deromkring og får tilbake gløden tror jeg han fremdeles han er den beste LW i verden. Men han har mye jobb som ligger foran seg. Er stor fan av BJ Penn, og håper han tar seg selv i skinnet og kommer tilbake til formen han var da han maltrakterte Diego Sanchez.

Lenke til kommentar

UFC 118

Personlig håper jeg å slippe å se BJ Penn i UFC om han ikke er i stand til å ha en bedre taktikk, er bedre å ha minnet av ham som en av tidenes beste.

Slippe å se Penn i UFC? Nå tar du veldig hardt i synes jeg. Regner egentlig med at du ikke egentlig mente det. Penn er en fantastisk underholdende og dyktig fighter.

Irriterende at han fulgte samme taktikk som forrige gang. Jeg trodde han hadde lært og hadde han derfor som en liten favoritt i denne kampen. Bookmakerne, i hvert fall betsson, hadde han som stor favoritt så det ble en liten trøstepremie på meg i dag. Likevel skulle jeg helst sett at BJ vant. Han er en mer spennende fighter enn Edgar. Tror Penn trenger å komme seg vekk fra Hawaii nå. Jackson-campen hadde ikke akkurat vært noe dårlig valg.

Edgar imponerte meg veldig. Selv om det var dårlig game-plan av Penn hadde jeg aldri trodd at han kom til å bli dominert på denne måten.

Ellers var Kenflo/Maynard en trist affære.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Jeg satsa på tre kamper på Betsson.

På Bestson-sida (historikk), så kan jeg se at jeg traff på to av de.

Event

Odds

1. Nate Diaz - Marcus Davis

1.42

Vunnet

Mixed Martial Arts - UFC

Match Winner , Du spilte på:1

2. Joe Lauzon - Gabe Ruediger

1.26

Tapt

Mixed Martial Arts - UFC

Match Winner , Du spilte på:1

3. Demian Maia - Mario Miranda

1.38

Vunnet

Men Joe Lauzon vant da? Wikipedia sier det samme.

Endret av MRN
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Ganske sikker på at Gray Maynard tar tittelen, så fort han får sloss mot Frank Edgar. Sykt skuffa over BJ, men samtidig sykt overasket over hvor "lett" Maynard tok Florian. Diaz er også på vei opp, men tror han kommer til å slite om han havner mye på ryggen(alà mot GSP, men det gjelder vel alle:P fylleposting :(), om han ikke klarer å dra en syk submission. Alà Nate Diaz gomaplata i Pride mot han japsen.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

markhunt.jpg

Mark Hunt forbereder seg for UFC debuten. Svært så fort han gikk ned i vekt. Ser jo nesten ikke ut som HW lengre.

Ser ikke ut som han kommer til å ha problemer med å klare kuttet til 265 som så mange var redd for nei :-) Bra for han. Han er typen fighter vi trenger i UFC. Håper de setter han opp mot litt "strikere" så vi får noen skikkelig kamper med han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...