Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bas Rutten, Don Frye and Ron Kruck named Shark Fights 13 PPV broadcasters.

Bas og Don som kommentatorer på likt er grunn nok til å se dette stevnet, men etter å ha sett litt på kortet, så ser det faktisk ut til å ha endel kule kamper også.

MAIN CARD

Champ Trevor Prangley vs. Keith Jardine (light-heavyweight non-title fight)

Rameau Thierry Sokoudjou vs. Houston Alexander

Paul Daley vs. Jorge Masvidal

Drew McFredries vs. Joey Villasanor

TBA vs. TBA

PRELIMINARY CARD

Champ Douglas Evans vs. Ronnie Mann (featherweight title fight)

Brock Larson vs. TBA

Dave Herman vs. Aaron Rosa

Karen Darabedyan vs. Marcus Hicks

Eric Davila vs. Pete Spratt

Lenke til kommentar

Angående Strikeforce: Houston igår:

Chad Griggs VS Bobby Lashley:

Trodde ikke Griggs kom til å vinne over Lashley. Regnet med at Lashley kom til å ta han ned å vinne med GnP i første runde. Men en ting gikk som jeg alltid har trodd. Klarer ikke Lashley å vinne innen rimelig kort tid, så kommer han til å gå tom for luft enkelt å greit fordi han har alt for mye muskler. Joda, kult å se på, men i 99% av tilfellene så funker det dårlig med så mye muskler i MMA.

K.J. Noons VS Jorge Gurgel:

Regnet med Gurgel kom til å ville ha en slugfest, noe som ikke er noen god ide med en person som har så god boxing som Noons. Kampen gikk akkurat slik jeg regnet med, nemlig med Gurgel i halvsvima på ryggen med en dommer over seg.

Ronaldo “Jacare” Souza VS Tim Kennedy:

Gikk faktisk også slik jeg regnet med. Så for meg det kom til å bli en 5 runder, men trodde det kom til å bli en kamp på matta. Istedet ble det en standup kamp. Imponert over at Jacare gjorde det så bra som han gjorde der. Vet ikke helt hva Kennedy tenkte når han sa han følte han hadde vunnet. Alle dommerene mente Jacare vant, og Frank Shamrock sa det samme rett etter kampen var slutt.

Rafael “Feijao” Cavalcante VS Muhammed “King Mo” Lawal:

Så for meg at King Mo kom til å ta Cavalcante ned å ligge å Gnp han til en seier etter 5 runder. Cavalcante hadde gameplan'en i orden, for hver gang King Mo tok han ned, var han oppe igjen etter få sekunder. Hvis det ble stående, var jeg rimelig sikker på at King Mo kom til å slite. Han har ikke god nok standup til å møte en striker stående. Siden Cavalvante spratt opp igjen hver gang King Mo tok han ned, gikk det som det måtte. King Mo fikk regelrett skamjuling på slutten.

Overall, ett bra stevne synes jeg. :-)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes at det er rart at KJ Noons vant selv om han kneet/sparket Gurgel i ansiktet når han var på knærne?

Kneet kom etter at dommeren viftet av at kampen var slutt, og prøvde å komme imellom, så sånn sett gjelder det ikke. Så heller ikke ut som det traff helt, men han hadde nok fortjent en liten "bot".

Lenke til kommentar

hmmmm. er det ikke litt rart at ufc'en til helga starter klokka 4 om natta her når eventen er i Boston ? Er jo 3 timer forskjell derfra til f.eks Vegas. Burde vel egentlig starte klokka 1 på natta her sånn, men ser på timeren på ufc smooth hd live og yahoo sports at den skal begynne klokka 4. Kjører de det på tape delay ?

Lenke til kommentar

Satte en hundrings på Toney...hehe...selv om jeg regner med den går i dass.

Ellers har jeg Diaz, KenFlo, Osipczak og Pierce på firling til 5,25 i odds. Ganske mange "safe" matcher på den eventen her, eneste kan kanskje være Maynard, men tror KenFlo tar det ganske greit.

Skjønner fortsatt ikke hvorfor ppv'en begynner klokka 4 norsk tid. Hovedkampene begynner vel rundt 7 lokal tid + 6 timer forskjell burde være klokka 1 norsk tid...

Endret av grammasta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...