hakongram Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Våkne opp da folk ! er ikke mange timer igjen til kamp ! Har vi en lenke? www.ufc.com/live sports.yahoo.com bare å dra fram visa'n ! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 utrolig kjipt at Chael mista kampen helt på slutten der ! Veldig imponert ! Betten min gikk inn for en gangs skyld også :-) Guida, Hughes, Fitch og Dos Santos Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 utrolig kjipt at Chael mista kampen helt på slutten der ! Veldig imponert ! Betten min gikk inn for en gangs skyld også :-) Guida, Hughes, Fitch og Dos Santos Likte at Chael røyk på slutten, for jeg taklet rett å slett ikke alle drittkastingen han sin. Kun 4 av 5 better som gikk inn hos meg. Thiago så ikke ut som seg selv synes jeg. Tror nok det brutale vektkuttet ble for mye for han. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 utrolig kjipt at Chael mista kampen helt på slutten der ! Veldig imponert ! Betten min gikk inn for en gangs skyld også :-) Guida, Hughes, Fitch og Dos Santos Likte at Chael røyk på slutten, for jeg taklet rett å slett ikke alle drittkastingen han sin. Kun 4 av 5 better som gikk inn hos meg. Thiago så ikke ut som seg selv synes jeg. Tror nok det brutale vektkuttet ble for mye for han. Fitch fikk jeg faktisk 2.20 på fra unibet for en måneds tid siden...2.30 på Hughes. Som Dana sa på post pressekonferansen, Thiago hører hjemme i 185. Er ikke første gang han har bomma på vekta. Var egentlig helt nøytral på main event'en og trash talken til Chael var jo et spill for galleriet, men han backa det jo opp til de grader. Får håpe det kan bli noe av Silva v Belfort i November i Tyskland ! *håpe* Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Uenig med Alves. Han er for liten til å sloss @ 185. For lav, og for korte armer. Tror han har bedre av å kutte ut litt av muskelmassen sin slik at han ikke trenger å kutte så hardt som han gjør nå. Mannen veide jo 210 pound en uke før weigh-ins. Sier seg selv at det blir for hardt ett kutt.............. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) FYFAEN!!!!1111 Hadde aldri trodd at Sonnen kom til å dominere Silva gjennom nesten hele kampen. Heiet egentlig på Sonnen (grunnet Silva/Maia) før han tok helt av med tullet sitt før kampen, men han vant meg over i den første runden. Fyfaen for en spirit han har. Helt utrolig. Og herregud så surt det må være. Herregud. Siste runden og ender opp i en triangle. Han fortjener all respekt for den kampen der. Det sykeste er jo at han klarte seg bra stående også. Traff Silva med masse bra slag. Virkelig imponerende boksing i forhold til hva jeg hadde trodd. .... og det er ingen tvil om at han tappet, selv om han ikke burde gjort det. Hvorfor ikke bare kjøre på der til man svimer av? Kanskje han kunne lirket seg ut? Og, ja. Jeg har selv vært i en triangle (riktignok på trening) og vet at det suger, men i den situasjonen burde han ikke tappet. Bedre å svime av, det er tross alt ikke farlig. Uenig med Alves. Han er for liten til å sloss @ 185. For lav, og for korte armer. Tror han har bedre av å kutte ut litt av muskelmassen sin slik at han ikke trenger å kutte så hardt som han gjør nå. Mannen veide jo 210 pound en uke før weigh-ins. Sier seg selv at det blir for hardt ett kutt.............. Jepp, er egentlig enig der. Han burde bare vært mindre bulka før han begynner å kutte. Han kutter alt for mye og da går det til faen. Endret 8. august 2010 av Geir M 1 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bare å få bulka ned til rundt 190....ikke noe poeng at han skal veie så mye uansett. Ser hvertfall at han veldig gjerne vil fortsette i welter. http://mmajunkie.com/news/20224/thiago-alves-hires-tuf-7-vet-mike-dolce-to-oversee-diet-wants-to-stay-at-welterweight.mma Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Me like: http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=12274&zoneid=2 Men som Dana sier, dette er en vanskelig fight. Gsp er en ekte 170 figher, mens Silva er en stor 185 fighter på grensen til 205. Er mye som skal klaffe for at dette skal la seg gjøre. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 "ALAN BELCHER'S VISION IS PERMANENTLY DAMAGED AND HE MAY BE FORCED TO QUIT MMA" Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Oi, uff. Håper det bedrer seg! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) det er ingen tvil om at han tappet, selv om han ikke burde gjort det. Hvorfor ikke bare kjøre på der til man svimer av? Kanskje han kunne lirket seg ut? Og, ja. Jeg har selv vært i en triangle (riktignok på trening) og vet at det suger, men i den situasjonen burde han ikke tappet. Bedre å svime av, det er tross alt ikke farlig. Mulig jeg husker feil, men ble han ikke tatt i en arm triangel? EDIT: Typo Endret 11. august 2010 av Darkbuster Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Digger kortet til 10 Fights Signed for UFC 119 spesielt Mark Hunt!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 det er ingen tvil om at han tappet, selv om han ikke burde gjort det. Hvorfor ikke bare kjøre på der til man svimer av? Kanskje han kunne lirket seg ut? Og, ja. Jeg har selv vært i en triangle (riktignok på trening) og vet at det suger, men i den situasjonen burde han ikke tappet. Bedre å svime av, det er tross alt ikke farlig. Mulig jeg husker feil, men ble han ikke tatt i en arm triangel? EDIT: Typo Hvis du sikter til Sonnen/Silva, så nei. Vanlig triangle. Arm triangle er det Lesnar submittet Carwin med. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Digger kortet til 10 Fights Signed for UFC 119 spesielt Mark Hunt!! Håper bare Hunt kommer inn i form, og motivert, og ikke slik han har møtt opp til de seneste kampene sine..... Edit: Kom over ett bilde av Hunt og Hansen. Endret 13. august 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 det er ingen tvil om at han tappet, selv om han ikke burde gjort det. Hvorfor ikke bare kjøre på der til man svimer av? Kanskje han kunne lirket seg ut? Og, ja. Jeg har selv vært i en triangle (riktignok på trening) og vet at det suger, men i den situasjonen burde han ikke tappet. Bedre å svime av, det er tross alt ikke farlig. Mulig jeg husker feil, men ble han ikke tatt i en arm triangel? EDIT: Typo Hvis du sikter til Sonnen/Silva, så nei. Vanlig triangle. Arm triangle er det Lesnar submittet Carwin med. Han ble fanget i en triangle, men tappet vel mest pga en armbar eller noe som Silva hadde på han i tillegg? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) det er ingen tvil om at han tappet, selv om han ikke burde gjort det. Hvorfor ikke bare kjøre på der til man svimer av? Kanskje han kunne lirket seg ut? Og, ja. Jeg har selv vært i en triangle (riktignok på trening) og vet at det suger, men i den situasjonen burde han ikke tappet. Bedre å svime av, det er tross alt ikke farlig. Mulig jeg husker feil, men ble han ikke tatt i en arm triangel? EDIT: Typo Hvis du sikter til Sonnen/Silva, så nei. Vanlig triangle. Arm triangle er det Lesnar submittet Carwin med. Han ble fanget i en triangle, men tappet vel mest pga en armbar eller noe som Silva hadde på han i tillegg? en såkalt triangle armbar... Endret 14. august 2010 av grammasta Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Cecil Peoples før hovedkampen i KOTC; "You are fighting for the most prestigous belt in the world, King of the cage!" Lo godt av den der. Heldigvis klarte ikke Cecil "tidenes dårligste dommer" Peoples å ødelegge noen av fightene.. Endret 15. august 2010 av Battone Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 15/08/10 - Exclusive: CroCop steps in for injured Nog against Mir, UFC 119 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 15/08/10 - Exclusive: CroCop steps in for injured Nog against Mir, UFC 119 oj oj. Artig. Får se om takedown defense'n til Mirko er god nok (noe den burde være), så blir det venstrebeinet mot boksinga til Mir. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Mirko Crocop. Mir KO Crocop. Burde være en bra matchup for Crocop ut i fra navnet hans ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå