Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidenes card? Eg syntes ikke den er så bra.

Ellers tror eg og håper at hulken vinner mot pudz. Bedre boksing og forhåpentligvis bedre cardio. Leste at han skal ned i vekt så vi får håpe at han ikke gasser ut og at han klarer å holde kampen stående. :)

Lenke til kommentar

Takanori Gomi og Jon Jones

imponerte stort i kampene sine igår. Rimelig kort prosess på motstanderene sine :-)

Kan legge til at dommeren som ga kampen mellom Mark Munoz og Yushin Okami til

Munoz

må ha røyket ett eller annet. Synes forøvrig Goldberg og Rogan også gjorde en dårlig jobb med kommenteringen i den kampen.

Gomi har rå power til å være en LW.

Gomi-Griffin-KO-GIF.gif

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Jones imponerte akkurat som jeg trodde han skulle, gleder meg stort til han skal møte enda tøffere motstand. Props til Gomi også ! Munoz - Okami blei kjedelig etterhvert...Munoz tok en S.Carwin og kjørte seg tom i andre runde. Blir morro med neste helg nå, da blir det live vet jeg !

Lenke til kommentar

Jones imponerte akkurat som jeg trodde han skulle, gleder meg stort til han skal møte enda tøffere motstand. Props til Gomi også ! Munoz - Okami blei kjedelig etterhvert...Munoz tok en S.Carwin og kjørte seg tom i andre runde. Blir morro med neste helg nå, da blir det live vet jeg !

Jepp, her også. Er ikke mulig og få til noen sammenkomst et sted da, ta noen pils og se UFC? Vet om en 2-3 stk som jeg vanligvis ser UFC med i Oslo omr. (PM om noen er int)

Lenke til kommentar

Noen som har testet både UFC hjemmeside streamen og Yahoo! Sports streamen ? Har alltid bruk Yahoo! Sports, men ser UFC hjemmesida skryter på seg no' HD kvalitet....

Jeg har testet begge deler, personlig foretrekker jeg UFC live sin, deres HD kvalitet er slik jeg kan se den veldig bra. Steamen til Yahoo ligger vell på 1200k, hos UFC live er jeg ikke helt sikker, men ligger en del over det. Jeg har ikke noe problem med og streame fra UFC opp på storskjerm 42" selv om jeg er kresen på kvaliteten.

Føler også at en større andel av det jeg betaler går direkte til Zuffa (UFC) ved og streame gjennom siden deres så mitt valg er klart.

Det som jeg derimot har lagt merke til er at noen få ganger så har UFC hatt problemer med og levere god kvalitet, dette er dog ikke ofte og kan huske to fighter siden de siste 2 årene som det har skjedd. Skal ikke nekte for at det ikke har skjedd hos yahoo, men siden jeg har brukt siden deres langt mindre en UFC sin så har jeg ikke opplevd dette her. Har også opplevd en gang at streamen til på UFC går ned i 5-10 min, men dette er som nevnt en gang de siste 2 årene så ser ikke dette som noe varig problem.

BTW: Som sagt tidligere om noen er hypp på og få til en liten sammling og se UFC og ta noen pils så send en PM, har så langt fått interesse fra et par stykker + 2 stk som jeg kjenner utenom forumet.

Lenke til kommentar

Eggmann88: Hvor finner man stream høyere enn 1200k (som Yahoo har) på ufc hjemmesida da ? Når jeg går inn på 117 og "how to watch" og velger UFC HD, så er 600k max. Står lenger nedpå siden om video kvalitet :

"How do I adjust the video quality?

The fight is offered in two broadband connection speeds – 300k and 600k."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...