Oxygen 07-12 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Impact FC 1 - The Uprising: Brisbane July 10, 2010 Resultater Impact FC 2 - The Uprising: Sydney July 18, 2010 Resultater Endret 18. juli 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Da er det klart at Jake Shilds entrer UFC Welterweight klassen og ikke MW klassen som han egentlig ville. Skal bli artig og få noe nytt blod inn i WW klassen så Gsp får litt mer motstand. Link Endret 19. juli 2010 av EggMan88 Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 GSP kommer jo til å gruse Shields.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ikke mye tvil om det nei.... Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ikke mye tvil om det nei.... Gsp knuser alt. Får håpe han snart hopper opp til 185 så får han litt ny motstand. Kanskje Silva også blir i 185 litt, det hadde vært en fet matchup. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 da blei det Kampmann på Shields ! Morro ! Martin så jo sinnsyk bra ut i siste kampen sin, så det kan bli en fet fight ! Link Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 da blei det Kampmann på Shields ! Morro ! Martin så jo sinnsyk bra ut i siste kampen sin, så det kan bli en fet fight ! Link Jepp, så blir det GSP vs Koscheck 2 i UFC 123 - 11 Des Link Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan det hende vinneren av Kampmann - Shields blir no. 1 contender da? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Kan det hende vinneren av Kampmann - Shields blir no. 1 contender da? Nja, Fitch og Alves skal jo sloss om ca 2 uker, tipper heller at vinneren der får en sjanse på og ta beltet. En annen variant er: Match 1 - Fitch vs Alves Match 2 - Kampmann vs Shields Match 3 - Vinneren av Match 1 og 2 Vinneren av Match 3 blir da en No. 1 Cont, Ikke lett og si, men tror nok heller at Fitch eller Alves får sjansen. Endret 21. juli 2010 av EggMan88 Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg tror nå faktisk at Koscheck har en bra sjangs til å ta GSP jeg da Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kan det hende vinneren av Kampmann - Shields blir no. 1 contender da? Nja, Fitch og Alves skal jo sloss om ca 2 uker, tipper heller at vinneren der får en sjanse på og ta beltet. En annen variant er: Match 1 - Fitch vs Alves Match 2 - Kampmann vs Shields Match 3 - Vinneren av Match 1 og 2 Vinneren av Match 3 blir da en No. 1 Cont, Ikke lett og si, men tror nok heller at Fitch eller Alves får sjansen. Ja, tenkte ikke på den kampen, men begge har jo tapt mot GSP før, så kan hende at UFC lar de vente enda litt lenger, spesielt hvis Alves vinner, som gikk mot GSP relativt nylig. Hvis Kos derimot vinner, så er det nok helt sikkert at Fitch/Alves får muligheten. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Noen som har tenkt seg til London for UFC 120 i oktober'a ? Billetter blir lagt ut i morra for pre-sale. Litt kjipt med Bisping for 'nte gang, men Hardy v Condit blir nok bra + at det blir morro å se John Hathaway igjen etter jeg så'n nå på 114 i mai. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg tror nå faktisk at Koscheck har en bra sjangs til å ta GSP jeg da Vanskelig og se Kos vinne mot Gsp. Gsp har en undervurdert striking og wrestlingen hans er nok blandt den beste i UFC, men for all del dette er MMA og alt kan skje. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 GSP er selvsagt favoritt mot Kos, men jeg tror Koscheck har en sjanse. GSP er stort sett bedre i det meste, men Kos er en ekstremt god bryter. Dessuten vet man aldri hva som kan skje hvis ingen klarer å dominere den andre med brytinga. GSP har blitt knocket før. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 GSP er selvsagt favoritt mot Kos, men jeg tror Koscheck har en sjanse. GSP er stort sett bedre i det meste, men Kos er en ekstremt god bryter. Hvis man sammenligner brytingen deres i MMA sammenheng istedet for ren brytesammenheng så ser man klart forskjellen. KOS kjempet som en gal for å få ned Thiago Alves uten å klare det, noe GSP klarte selv om han måtte jobbe veldig hardt for takedowns'ene han også. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 GSP er selvsagt favoritt mot Kos, men jeg tror Koscheck har en sjanse. GSP er stort sett bedre i det meste, men Kos er en ekstremt god bryter. Hvis man sammenligner brytingen deres i MMA sammenheng istedet for ren brytesammenheng så ser man klart forskjellen. KOS kjempet som en gal for å få ned Thiago Alves uten å klare det, noe GSP klarte selv om han måtte jobbe veldig hardt for takedowns'ene han også. Så langt har det sett slik ut, ja. Jeg tror ikke Koscheck har trent nok bryting etter at han begynte med MMA. Campen før Daley-kampen var visstnok en av de første der de virkelig hadde fokusert på brytinga. Før den første kampen hans med GSP trodde han visstnok at han ikke trengte å trene så mye på det fordi han uansett ville være bedre i bryting. Mulig at dette bare er unnskyldninger selvsagt, men jeg har litt tro på at Koscheck ikke har vist sitt brytepotensiale i MMA ennå. Han har i perioder fokusert veldig mye på strikinga si. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Da var billetter til UFC 120 i boks ! Ser det er UK Fan Expo samme helga også, så da må vi nok innom der en tur også veit jeg :-) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Hvor lenge varer denne kampen før begge står og puster og peser? Hulk vs Pudz Endret 23. juli 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Ser kanskje ut som UFC 121 får et av tidenes cards: http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=12122&zoneid=13 Brock Lesnar vs Cain Velasquez Jake Shields vs Martin Kampmann Matt Hamill vs Tito Ortiz Gabriell Gonzaga vs Brendan Schaub Todd Dufee vs Jon Madsen Diego Sanchez vs Paulo Thiago Endret 23. juli 2010 av EggMan88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå