Geir M Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Rampage vs. Rashad smacktalk En del morsomme sitater fra begge sider synes jeg. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Er uten tvil Rashad som vinner alle "shit talking contests".. Problemet med Rampage er at han starter greia, mens så blir han sur, det koker over og klarer ikke å si mer enn enstavelsesord.. Er alltid like morsomt og pinlig.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Synes Rampage var den morsomste av de på TUF. Var morsomt å se da Rashad prøvde å heve seg over pratinga til rampage før han til slutt faller ned på samme nivå etter at page fikk han sint nok. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Gleder meg til å se Page vaske gulvet med den fjompen. Takler ikke trynet på Rashad. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen som fikk med seg den FETE!!! powerbomb'en til Rampage fra bryting dagene han sine når han gikk på highschool. Så den på showet UFC Primetime. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Tim Sylvia weighs in @ 305 pounds Mariusz Pudzianowski weighs in @ 273 pounds å til slutt en liten staredown. Endret 21. mai 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 ja ja folkens, da var turen i gang ! fly til philly og vegas i morgen formiddag (hvis ikke Island og asken ødelegger det !)....et par slække dager med gambling, Frank Caliendo standup, utflukter osv før turens høydepunkt neste helg med ufc fan expo og feeeete billetter til 114 ! *GLEDE SEG!!!* skal faen meg få fikset en del autografer, selv om det garantert blir MYE kø ettersom jeg har forstått ! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 For de som er våkne så er det mulig å streame Moosin nå. Pudz skal gå mot Syliva om ca. 1 time tror jeg. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Shit grammasta, høyres fett ut! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Nei å nei. Å tappe ut til slag er litt pinglete. Men der fikk vi ihvertfall bekreftet at Pudz har for liten "gastank" Endret 22. mai 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Moosin http://www.mmavideos.pl Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Mariusz trenger noen måneder med hardcore greco roman trening hvis han skal gå flere kamper. Med den styrken bør han klare å få inn noen takedowns. Men jeg følte meg sikker på at han skulle tape denne. Noe annet ville vært merkelig med tanke på den begrensede erfaringen hans. Endret 22. mai 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Når Sylvia og Arlovski holdt UFC HW tittelen, hadde UFC en bra HW divisjon? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nei, den var vesentlig svakere enn nå. Deler av den perioden var de beste i Pride blant annet. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg følgte ikke noe særlig med på UFC under PrideFC æraen. Jeg hadde håpt DreamFC skulle bringe tilbake den tiden, men tviler på vi noensinne får se noe tilnærmende PrideFC. UFC har bra fighters de, men det var ring, lyssetting, kameravinkler, introduksjon, folkemengde, stemning, kommentatorer, ikke minst Bas Rutten. Så har ikke UFC fått med seg den beste HW fighteren en gang, samt en del andre, og Mirko er ikke den han en gang var. Jeg ser frem til Fedor vs Overeem mer enn et UFC event. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Moosin Det gikk vel 1 minutt så var Pudz pumpet.. Er kanskje den merkeligste hudfargen jeg har sett, den ble vel blå eller noe slikt.... Tim så dog bra ut.. Det så vel og ut som Pudz falt om p.g.a. luftmangel.. Skulle tru han ikke hadde trent noe mma før denne kampen, kun pumpet jern.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 da møtte jeg akkurat store noguiera, jds og ed soares i gangen på hotellet. fikk knipsa litt bilde og greier også. morro ! håper det blir flere utover i uka ! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå