geil Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hitler Hates UFC 104 Lyoto Machida Vs Mauricio Shogun Rua Det er for dumt når halvparten av de seks som holder belter i UFC ikke er rettmessige mestre. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Edgar og Lyoto. Hvem er siste? Og er det ikke bare 5 belter? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) kun 5 ja....det er veldig diskutabelt med rua og machida....når jeg så det første gangen trodde jeg shogun vant, men den er jævli close den fighten der assa. se på countdown'en til 113 og se fighten upartisk så er det faktisk ikke så jævli utrolig at machida vant. edgar derimot, wtf ? Endret 8. mai 2010 av grammasta Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) UFC 113 spoiler Haha fy faen, Daley kan nok forvente seg en fin bot og suspencion nå ja Uff, Koscheck FTL, likte ikke post-fight talen hans. EDIT: JAAAAAAAAAAA!!!!!! SHOGUN :love: Endret 9. mai 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 UFC 113 title Jeg visste Shogun kom til å overbevise. Han vil på sitt beste bli værendes i toppen. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 UFC 113 spoiler Haha fy faen, Daley kan nok forvente seg en fin bot og suspencion nå ja Uff, Koscheck FTL, likte ikke post-fight talen hans. EDIT: JAAAAAAAAAAA!!!!!! SHOGUN :love: han har blitt kasta ut. Dana sa det på post press'en og mma live post....aldri mer, han er ute foreva ! Ganske deilig egentlig ! Hadde en følelse på shogun...bare kjipt at Cote og Stout ødela bet'en Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) UFC 113 spoiler Haha fy faen, Daley kan nok forvente seg en fin bot og suspencion nå ja Uff, Koscheck FTL, likte ikke post-fight talen hans. EDIT: JAAAAAAAAAAA!!!!!! SHOGUN :love: han har blitt kasta ut. Dana sa det på post press'en og mma live post....aldri mer, han er ute foreva ! Ganske deilig egentlig ! Hadde en følelse på shogun...bare kjipt at Cote og Stout ødela bet'en Kimbo vil mest sannsynligvis aldri fighte i UFC igjen han heller. Jeg vant hvertfall på 1 av bet'ene mine (Mitrione, Belcher og Shogun). Hadde bare Stout vunnet hadde jeg fått 5/5 på en annen kupong (Stout, Koscheck, Mitrione, Belcher og Shogun). Endret 9. mai 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Meget bra card. Skulle egentlig ønske Machida vant siden det er morsomt å se en champ med en såpass uvanlig stil, men ellers er det lite å klage på. Digget "trollinga" til Kos i intervjuet. TUF 12 kommer nok til å få en del seere. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Great action i ufc113! Oppturar: Det er no heva over all tvil at Kimbo ikkje høyrer heime i ein organisasjon som UFC. Han har for liten gas tank, og generelt sett for dårlege MMA skills. Freak show-verdien er høg, underhaldningsverdien låg. Kimbo, du er/var kanskje ein hype på youtube og TUF, men GTFO frå the octagon. Tvilar også på at SF plukkar han opp. Kan heller ikkje seia anna enn at Belcher overbeviste, og at eg gler meg til å sjå han i octagon igjen. Eg treng vel ikkje eingong nemne maineventen, Shogun leverte varene. Så var det jo nokre nedturar også. Greit nok, UFC er jo fylt til randen med meatheads som går rundt som potensielle ragebombs, og publikum elskar jo slike uheldige episodar. Likevel, fighterane har ALLE moglegheiter til å ta igjen for smack talk, frustrasjon og anna hat ovanfor motstandaren i sjølve kampen, og det framstår som utelukkande uprofesjonelt og patetisk å suckerpunche motstandaren sin lenge etter at kampen er over. Det er dårleg for MMA sitt omdømme (LOL Strikeforce), ikkje minst i ei tid der MMA er i ferd med å bli meir stuereint. Sjølv om eg ikkje er spesielt fan av Dana White, håpar eg han står for det han sa i pressekonferansen ang. utestenging av Daley. For all del, Koscheck er ein douchebag mtp. korleis han oppfører seg (spesielt skodespelet og post-fight interviews), han har ingen fans- og framstår cocky og breial. Daley derimot framstår som ein komplett idiot som ikkje har nokonting i ein profesjonell organisasjon å gjera. Så litt OT; haha var så fett når kamera filma Mickey Rourke, og dama hans var TOTALT uinteressert i å vinke til kamera. Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Edgar og Lyoto. Hvem er siste? Og er det ikke bare 5 belter? Det er to HW belter, Carwin og Lesnar. Men hvem faen bryr seg nå, JAAAAAAAAAAAAAAAAA. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Interim teller da ikke på samme måte føler jeg, og både GSP, Silva, Lesnar og Carwin har vunnet kampene sine helt ærlig og riktig og ingen rare dommeravgjørelser der. og ja, fyy søren det var digg! Beste mma-øyeblikket siden Hansen slo Aoki for LW-beltet i Dream Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 UFC 113 Jeg trur Lyoto levde seg for mye inn i hypen om karategreiene sine. Er en gjenganger i MMA at om du ikke utvikler deg så taper du i lengden. Han ble rett og slett forutsigbar. Digger at Shogun fjernet ham, nå gjenstår det bare Anderson.. Er ikke glad i Chael Sonnen, men her håper jeg han gjør kort prosess.. Og mener seriøst han har en god sjanse, Var egentlig et bra event.. Mange høydare.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvis ikke Pudz vinner iløpet av de første 2 - 3 minuttene ser jeg for meg at seieren går til Tim via "stoppage due to punches". Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Edgar og Lyoto. Hvem er siste? Og er det ikke bare 5 belter? Det er to HW belter, Carwin og Lesnar. Men hvem faen bryr seg nå, JAAAAAAAAAAAAAAAAA. njaaaa....de interim beltene er det vel aldri noen som har brydd seg om....er Brock som er champ, ferdig snakka Lenke til kommentar
geil Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Interim teller da ikke på samme måte føler jeg, og både GSP, Silva, Lesnar og Carwin har vunnet kampene sine helt ærlig og riktig og ingen rare dommeravgjørelser der. og ja, fyy søren det var digg! Beste mma-øyeblikket siden Hansen slo Aoki for LW-beltet i Dream Nettopp poenget mitt. Det var seks belteholdere - Edgar, GSP, Silva, Machida, Lesnar og Carwin - hvor av tre - Edgar, Machida og Carwin - ikke var rettmessige mestre. Men hva holder Yves Lavigne på med når han på død og liv skal dra Ninja og Shogun fra hverandre? Battone: jeg tror rett og slett at Shogun holdt et for høyt press, var uredd og hadde gode nok reflekser til å utnytte den lille åpningen Machida gav. Ser ingen andre jeg holder som favoritt over Machida i overskuelig fremtid. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvorfor er ikke Carwin en rettmessig mestrt? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fordi den eneste grunnen til at han har et belte er fordi Brock ble syk. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Den skal jeg hvertfall se. Tipper Tim blir overkjørt, hvis ikke så blir det kjedelig match. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 ingen som tenker på de interim beltene. Carwin sa det jo selv når han mottok det, at det betydde ingenting. Samme gjorde GSP da han var interim champ....5 champs, that's it. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Går noen rykter om at Junior Dos Santos skal fighte Roy Nelson i UFC 117. Selv har jeg lyst å bette på Roy Nelson hvis han er en stor underdog på bettingsider (noe som jeg tror er ganske sannsynlig med tanke på at JDS er ranket som #6 HW på noen sider). Kan Roy vinne denne ved å ta JDS ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå