Oxygen 07-12 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 A.Emelianenko sin seneste fight. Kan noen fortelle hva som skjedde? http://www.youtube.com/watch?v=a292_eMRzEg Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Uff, jeg ville faktisk nektet å ta imot noe form for belte.. Trur det er den mest tragiske diven jeg noensinne har sett.. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Traff han i det hele tatt med det slaget? Etter det jeg kan se, ser det ut som om han såvidt er i nesetuppen hans.... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Som forventet, WEC 48 ble årets beste event, uten tvil.. Kan ikke si noe annet enn WOW, WEC 48 levde opp til hypen.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 ja, fy faen...var mye bra assa. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Bleeeh, jeg har ikke fått sett det enda:// Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Eneste 2 ankepunkter jeg hadde med showet.. Leonard Garcia vant ikke den kampen, Chan Sung Jung tok alle 3 rundene etter min mening.. Ihvertfall 2 av dem.. Han traff jo mye mer med slagene enn Garcia.. Og selvsagt main event. Trudde Faber skulle ha en mulighet, men dessverre ikke. Det virket nesten på meg som om Aldo ikke ønsket å skade Faber noe mer enn nødvendig de siste 2-3 rundene. Selvsagt var det også fordi han visste kampen var vunnet, men synes nesten det var dårlig av dommeren å ikke bare stoppe kampen da Faber lå i krusifiks. Aldo hadde jo dominert kampen og når Faber ikke kunne bruke wrestling heller var kampen totalt over.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Eneste 2 ankepunkter jeg hadde med showet.. Leonard Garcia vant ikke den kampen, Chan Sung Jung tok alle 3 rundene etter min mening.. Ihvertfall 2 av dem.. Han traff jo mye mer med slagene enn Garcia.. Og selvsagt main event. Trudde Faber skulle ha en mulighet, men dessverre ikke. Det virket nesten på meg som om Aldo ikke ønsket å skade Faber noe mer enn nødvendig de siste 2-3 rundene. Selvsagt var det også fordi han visste kampen var vunnet, men synes nesten det var dårlig av dommeren å ikke bare stoppe kampen da Faber lå i krusifiks. Aldo hadde jo dominert kampen og når Faber ikke kunne bruke wrestling heller var kampen totalt over.. Ja, synes det er rart med krusifiks. Når han får inn så mange slag og Faber ikke har mulighet til å forsvare seg selv, så er det rart at man får fortsette. Tenker tilbake på Big Country v Kimbo...da blei det jo stoppet til slutt...men ville vel gi han det som var av sjanse...selv om Faber ikke var i nærheten..... Forresten sinnsyk harry han asiateren Faber har i hjørnet sitt....hva er det med solbriller og Ultimate Warrior biceps-bånd lissom ? haha Endret 26. april 2010 av grammasta Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 WEC 48 spoiler Ah fy faen! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hele forsida til TMZ preges av Tito Ortiz ble arrestert for husbråk. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hele forsida til TMZ preges av Tito Ortiz ble arrestert for husbråk. Jenna påstår at han har banket henne, men ut fra bildene jeg så av henne så så det ikke akkurat sånn ut. Gidder ikke dømme han for konemisshandler før vi får noe endelig svar fra politiet der borte. Han er hvis ute på "bail" nå. http://mmajunkie.com/news/18902/ufcs-tito-ortiz-denies-wrongdoing-accuses-jenna-jameson-of-oxycontin-abuse.mma Endret 27. april 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Folk kan si hva de vil om at "Leg kicks" ikke er effektive, men her er hvordan Urijah Faber sitt bein ser ut nesten en uke etter kampen mot Jose Aldo. Endret 29. april 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 damn ! nei, skjønner ikke hvordan noen kan påstå at legkicks ikke er noe effektivt. Har jo sett det gang på gang på gang. (Forrest v Rampage, Machida v Shogun som jeg kommer på i farta) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Og Manhoef vs Lawler, selv om Lawler klarte å få inn det ene slaget og avgjorde kampen. Lawler haltet ganske heftig etter den matchen. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Tipper han ikke sover på den siden.. Fy faen så jævlig det så ut Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 faen, ser det ut som at Forrest har klart å skade seg....hadde gleda meg til endelig å få sett han live....mmajunkie mye preik om Jon Jones der ser jeg, det hadde jo vært rimelig fett ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Satt å så Mariusz Pudzianowski vs. Yusuke Kawaguch Live via internett. Herregud for en kjedelig kamp. Pudz begynte jo å gå tom for energi etter 2 minutter. Ikke bra............. Endret 7. mai 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det var ikke en spesielt imponerende forestilling, nei. Hvis Sylvia ikke er helt ute av form bør han vinne. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 satte litt $ på Stout, Cote, Kos og Rua...fin utbetaling.. 50/50 safe/litt gøts...men ikke umulig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå