GSP<3 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) ^Fightmetric'en viser jo bare antall slag, dommerne dømmer jo etter octagon control, takedown/defense, aggression osv? Men ja, 50-45 er sykt. Følte det var mer 48-47, kunne gått begge veier imo. Endret 12. april 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Enig. Men etter å ha sett kampen 3 ganger så føler jeg bare mer og mer at BJ ble snytt. Han fikk inn klart flest slag, og Edgar traff nesten ikke (selv om det kunne se sånn ut på ansiktet til Penn). Edgar har ikke noe særlig octagon kontroll heller. Håper Silva går ned til welterweight og møter GSP nå, tror han vil rette opp igjen inntrykket etter lørdagen så fort som mulig. Endret 12. april 2010 av Shlaps Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Pff vinner ikke Henderson der så kan han pensjonere seg Huh? Jake Shields er jo top-notch competition han. Er jo respektabelt selv om han skulle gått på et tap mener nå jeg. Håper Silva går ned til welterweight og møter GSP nå, tror han vil rette opp igjen inntrykket etter lørdagen så fort som mulig. Mener å ha lest et sted at Dana var så pissed på Silva at han tok den muligheten vekk fra bordet. Endret 12. april 2010 av stian_molvik Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hadde ikke forundra meg. Husker du hvor du leste det? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Han sa det på et post-fight interview med Ariel (tror jeg). Har ikke tid til å finne source atm, skal på jobb -_- Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Når skal det "nye" skinnet være oppe og gå.. Er så lei dette møkket.. Youtube tagsene er vekke.. Endret 15. april 2010 av Battone Lenke til kommentar
Battone Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Må si jeg liker Bellator. Er mye bra fightere der.. Er mer underholdning der enn det UFC har vært i år.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hva som ville skjedd hvis Silva sloss mot Fedor. Endret 16. april 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Battone Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Og så må jeg få si jeg liker at det er turnering. Synes UFC taper på å ikke har turnering for å avgjøre hvem som er best. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Og så må jeg få si jeg liker at det er turnering. Synes UFC taper på å ikke har turnering for å avgjøre hvem som er best. +1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Godt jeg ikke satset penger denne gangen, da ingen av kampene gikk slik jeg hadde trodd..................... Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hvor kunne jeg spilt? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Unibet. Skulle bette på Shields og King Mo, men hadde ikke fått raua i gir og satt over penger (manuelt, i banken) på bankkortet mitt. Faen! Var vel 4 i odds på Shields, og 2.90 eller noe på King Mo? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 rimelig kjipe kamper på strikeforce'n...blei et langt gjeeeeesp.. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Strikeforce sugde, rett og slett! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja, der kastet jeg virkelig bort et par timer.. Det var tragisk at Shields fikk lov å sitte i mount så lenge uten egentlig å gjøre noe.. Alt han gjorde var å kontollere.. King Mo er bare enda en kjedelig wrestler i MMA..Vet ikke hva som gikk av Gegard, han ble vel sliten, men han prøvde jo aldri noe.. Det så nesten ut som King Mo ga ham flere muligheter til submissions, men tok ingen.. Og er lei av japanske fightere.. En av svakhetene med pride var japanske fightere. Kanskje Aoki hadde hatt mulighet i wec 145 eller 135, men tviler.. Har lite positivt å si om dette eventet... Heldigvis er det bare noen dager til Bellator og TUF så jeg kan få vasket vekk dette eventet.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Litt av en avslutning på Strikeforce der. Btw... en av den mindre underholdende strikeforce men forsatt underholdendes nok. Spørs om ikke en del fightere blir straffet etter den helsikes brawlen der. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Satt å så Countdown To WEC 48 igår. Tror dette kommer til å bli ett knallbra stevne. Forhåpentligvis retter det litt opp for de 2 andre stevnene vi har hatt denne mnd'en. (UFC & Strikeforce) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jupp, WEC 48 ser virkelig bra ut.. 4-5 av fightene kunne vært hovedkamp. Det at Henderson-Cerrone er skjøvet ned som nr. 2 er jo helt vannvittig etter fjorårets fight. Er mange favoritter der, blant annet Scott Jorgensen og nevnte Cerrone som jeg liker. Men har du fått med deg Bellator denne måneden så vaskes fort minnet om SF og UFC bort. Dem hatt enormt hell med turneringen sin.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 vært mye bra utenom ufc og strikeforce ja. har kun sett den første av Bellatorene den runden her (13?), men skal få sjekket alle etterhvert. wec blir nok konge, har jo litt å leve opp til fra forrige gang mener jeg ! Veldig spent på aldo assa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå