Gunvald-TT Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Lurer på hva GSP driver med, hvordan kunne han tape mot Matt "Fluke" Serra? 8336818[/snapback] Ja det var litt av en overraskelse! Men det verste var vel Diego Sanchez vs Josh Koscheck. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Sanchez vs Koscheck var rett og slett smertefullt. Jeg var ca sååååå nære å spole over hele matchen (noe jeg aldri tidligere har gjort). Huerta vs Garcia var en av de kuleste kampene jeg noensinne har sett. Ren slugfeast! Utrolig at Serra tok GSP, det hadde jeg aldri trodd. Men, men - det er jo det som gjør MMA gøy. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hvordan får dere fulgt med på MMA? Sendes det på TV? Hvilke kanaler? Har lyst til å se litt K-1. Har sett litt MMA på youtube, men jeg har jo ikke peiling på hvem folka er. Vet sånn cirka bare navnet på en fyr... Buakaw! Det høres litt interessant ut å sette seg inn i noe sånt som dette. Endret 10. april 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hvordan får dere fulgt med på MMA?Sendes det på TV? Hvilke kanaler? Har lyst til å se litt K-1. Har sett litt MMA på youtube, men jeg har jo ikke peiling på hvem folka er. Vet sånn cirka bare navnet på en fyr... Buakaw! Det høres litt interessant ut å sette seg inn i noe sånt som dette. 8346837[/snapback] Det sendes en del K-1 i eurosport samt at de sender PRIDE i ny og ne. Buakaw er den råeste muay thai fighteren eg kjenner til. Lenke til kommentar
Gunvald-TT Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Sanchez vs Koscheck var rett og slett smertefullt. Jeg var ca sååååå nære å spole over hele matchen (noe jeg aldri tidligere har gjort). Off ja, jeg kan ikke fordra noen av dem.Hadde dermed ett lite håp om at de skulle skamslå hverandre Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Canal+ sender pride, det er heller ikke noe problem kjøpe Pride via Canal Digital så man kan se dette live. Koscheck er forøvrig den største hype'n i UFC atm. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Sanchez vs Koscheck var rett og slett smertefullt. Jeg var ca sååååå nære å spole over hele matchen (noe jeg aldri tidligere har gjort). Enig, noe av det mest råtne jeg har sett. Ikke ofte jeg er enig med publikum. Synes de støyer alt for mye i UFC. Likte mye bedre Pride FC sitt publikum. Stille å rolige. Viser litt mer respekt. Men all buingen i kampen du nevner over. Den var faen meg fortjent. Lenke til kommentar
Gunvald-TT Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Canal+ sender pride, det er heller ikke noe problem kjøpe Pride via Canal Digital så man kan se dette live. Oki,men UFC da er det mulig å få sett dette Live på TV? MVh GTT Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 UFC får man ikke sett live på norsk TV. Får se hva som skjer når Zuffa har kjøpt PrideFC. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 UFC skal såvidt eg vet begynne å sende PPV i europa nå men det spørs om vi får det her i norge. Likte sanchez men ble svært skuffet av denne kampen. Lenke til kommentar
Gunvald-TT Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 UFC 68 hadde 19,000 tilskuere tror jeg. Kan det stemme at PrideFC Shockwave hadde 49,000? Er jeg helt på villspor her? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 UFC 68 hadde 19,000 tilskuere tror jeg.Kan det stemme at PrideFC Shockwave hadde 49,000? Er jeg helt på villspor her? 8363902[/snapback] Nei, Thomas and Mack Center har kun ca. 19.000 seter under "Ring Events" Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_and_Mack_Center Lenke til kommentar
Gunvald-TT Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Oki Ser Nick Diaz fikk $15,000 for deby kampen i Pride. Noen som vet hva Chuck Liddell får for kampene sine? Må jo være store summer. Han har ett enormt hus med fine biler i garasjen. Kan sees i "UFC All Acces" Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 UFC 68 hadde 19,000 tilskuere tror jeg.Kan det stemme at PrideFC Shockwave hadde 49,000? Er jeg helt på villspor her? 8363902[/snapback] Nei, Thomas and Mack Center har kun ca. 19.000 seter under "Ring Events" Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_and_Mack_Center 8363955[/snapback] Stemmer det, men de største Pride FC stevnene i Japan, hadde tett på 50 000 seter. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Chuck Liddell gets PUNK'D. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Oki Ser Nick Diaz fikk $15,000 for deby kampen i Pride. Noen som vet hva Chuck Liddell får for kampene sine? Må jo være store summer. Han har ett enormt hus med fine biler i garasjen. Kan sees i "UFC All Acces" 8364024[/snapback] Han får ca. $250,000 per fight han vinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Oki Ser Nick Diaz fikk $15,000 for deby kampen i Pride. Noen som vet hva Chuck Liddell får for kampene sine? Må jo være store summer. Han har ett enormt hus med fine biler i garasjen. Kan sees i "UFC All Acces" 8364024[/snapback] Hehe, Diaz mistet seieren (omgjort til No-decision) mot Gomi og måtte betale 3000$ i bot til NSAC på grunn av at han hadde brukt marijuana. Ole Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg gleder meg så sinnsykt til UFC 70. En skikkelig slugfeast. * Heavyweight bout: Mirko "Cro Cop" Filipović vs. Gabriel Gonzaga * Light Heavyweight bout: Lyoto Machida vs. David Heath * Light Heavyweight bout: Michael Bisping vs. Elvis Sinosic * Heavyweight bout: Andrei Arlovski vs. Fabricio Werdum * Heavyweight bout: Cheick Kongo vs. Assuerio Silva Preliminary card * Lightweight bout: Terry Etim vs. Matt Grice * Lightweight bout: David Lee vs. Junior Assuncao * Light Heavyweight bout: Alessio Sakara vs. Victor Valimaki * Welterweight bout: Dennis Siver vs. Jess Liaudin * Welterweight bout: Edilberto de Oliveira vs. Paul Taylor Jeg ser særskilt frem til kampene til Cro Cop og Arlovski da de er to av mine desiderte favoritter i MMA. Michael Bisping er dessuten en av TUF-gutta jeg faktisk liker. Skal bli spennende å se om han fortsetter fremgangen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Håper at vi kan få se Cro Cop sleggen i sving igjen http://70.ufc.com/ Endret 12. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Gunvald-TT Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ja det er masse snadder på gang dette året ! I natt er det jo bokseing Tito Ortiz vs.Dana White Hahaha , om Tito taper der ,ja da sliter han.Dana har vistnok litt bokse erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå