Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Mariusz Pudz:"Fedor will rip my head off if we fight today"- Timmy will be fun to hit

Mariusz-2.jpg

The World Strongest Man competition multi-time winner Mariusz Pudzianowski discussed his fight against the two-time UFC Heavyweight Champion Tim "The Maine-iac" Sylvia on April 27th. Pudzianowski stated that despite being the underdog for that fight, he believes that "Big Tim" will fail to cope with his strength and determination

"Tim Sylvia is already past his prime, so the only thing he thinks about is the paycheck after the fight. When I’ll take him down and start landing my bombs, he will lose every desire to get up. His handshake at the press conference made me realize that he has a very soft body. I like big and soft people, they are fun to hit. I have to be careful from his striking in the early minutes of the fight, but I am still very confident that it will be a great victory."

"I love the idea of starting my United States experience from Tim Sylvia. He is a serious opponent and I prepare to prove everyone that I am the real deal in Mixed Martial Arts. In two years from now, I would love to fight Fedor Emelianenko. He will rip my head off if we fight today, but in two years it could be a different story. It will be very interesting to see the bookmaker's odds for that fight."

Source:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UFC 112 BJ-Frankie/Silva-Maia spoiler

WOW!!!! :dribble: FRANKIE IS THE ANSWER!! :love:

Edit: Hva faen er greia med Silva? :thumbdown:

Liker virkelig Demian Maia, men virker som om han var redd for å bli Griffin'ed. Var morsomt å se Maia pushe fighten mot slutten da :)

Edit 2: Likte når Dan Meragliotta nesten fikk et takedown på Silva under fighten, haha. Han handlet uproffesjonelt synes jeg. Men likte når han trut med å fjerne et poeng.

Dan er (imo) lett den dårligste refereen i UFC, etterfulgt av Steve.

29. Timidity, including, without limitation, avoiding contact with an opponent, intentionally or consistently dropping the mouthpiece or faking an injury.

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar

UFC 112 BJ-Frankie/Silva-Maia spoiler

WOW!!!! :dribble: FRANKIE IS THE ANSWER!! :love:

Edit: Hva faen er greia med Silva? :thumbdown:

Liker virkelig Demian Maia, men virker som om han var redd for å bli Griffin'ed. Var morsomt å se Maia pushe fighten mot slutten da :)

Edit 2: Likte når Dan Meragliotta nesten fikk et takedown på Silva under fighten, haha. Han handlet uproffesjonelt synes jeg. Men likte når han trut med å fjerne et poeng.

Dan er (imo) lett den dårligste refereen i UFC, etterfulgt av Steve.

Penn vs. Edgar:

Det virket som om BJ ikke klarte å følge med bevegelsene til Frankie Edgar. Penn fikk inn de største slagene men Edgar hadde en del "pot shots" som telte.

Det kunne ha gått begge veier her, men alt i alt en litt kjedelig kamp, der ingen helt turde å virkelig gå på. En grei teknisk standup-kamp, BJ så hverken overrasket eller fornøyd ut med sin egen innsats i kampen.

Silva vs Maia:

Skuffende kamp! Hva i all verden var det i veien med Silva?

Kun showboating de to første rundene og ingenting ellers. Han gikk stort sett bakover og klaget på at Maia ikke tok initiativ. Silva gjorde INGENTING! Maia prøvde i hvertfall, selv om han ikke klarte å komme innpå. Jeg savnet virkelig et gult kort i denne kampen.

Eneste som var morro var publikums rop etter GSP. Det sier egentlig det meste om de som var i ringen.

Lenke til kommentar

UFC112

Eneste kampen jeg likte var Munoz< seier over Kendall. Likte selvfølgelig Maias forsøk, og mener faktisk han burde vunnet bare for å gjøre et eksempel ut av at slik oppførsel som dette ikke godtas..

Hughes virket ufarlig, men klarte til slutt å vinne over en enda mer ufarlig motstander. Bj Penn er nok tilbake på sin gamle øl og burger diett, hadde han vært i nogenlunde slag så hadde han ikke hatt noen problem med denne kampen.. Kan hende han ønsket seg en pause og tapte med vilje?!

Min første tanke etter dette eventet var at noen har gjort et eller annet bet på disse kampene og fighterne var med på "moroa". Eventet var under middels, og skuffet stort så stor som hypen var..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Var stort skuff ja. BJ kan umulig ha vært i topp slag for den fighten. På tide å kutte ut hawaiiburgersa og kjøre samme stil som tidligere. Champ'sa må ta mer sjanser rett og slett, akkurat som GSP forrige uke....det blir så utrolig kjedelige kamper når de kjører defensiv stil fra første sekund.

Lenke til kommentar

Var stort skuff ja. BJ kan umulig ha vært i topp slag for den fighten. På tide å kutte ut hawaiiburgersa og kjøre samme stil som tidligere. Champ'sa må ta mer sjanser rett og slett, akkurat som GSP forrige uke....det blir så utrolig kjedelige kamper når de kjører defensiv stil fra første sekund.

GSP sin Lay&Pray mener du? Synes ikke akkurat kampen var så fryktelig spennende. 2 sub attempts iløpet av 25 minutter, resten var tørrhumping.

Lenke til kommentar

Post fight press conference

Så at Anderson Silva skyldte på at Maia hadde disset ham så derfor skulle han gjøre et eksempel ut av ham. Usmakelig menneske?! Alt han hadde sagt var at om han fikk muligheten så ville han få han til å tappe, ev. ved å ta ryggen eller en av de 8 armene til "The spider"..

Tipper vi aldri ser ham igjen i UFC om han skulle tape en kamp, for Dana var så pissed at det t.o.m. ikke gjorde noe at publikum hadde ropt på fedor.. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har sett mye dårlig dømming før, men et så jævla skandaløst landeveisrøveri som Penn-Edgar kan jeg faen ikke huske. Siste runde var grei til Edgar - nest siste og om en er snill - men de tre første var soleklart Penn. Han landet oftere og hardere, og dukket tilnærmet alt Edgar kom med.

Forøvrig hadde Grove fortjent en bedre skjebne etter den svært imponerende første runden mot Munoz. Er herlig å se noen straffe wrestlere på den måten.

Lenke til kommentar

På grensen til skandaløst at Edgar vant. Var HELT sikker på at det var BJ som kom til å gå seirende ut av det når den første dommeren scorte det 50-45. På en annen side ønkser jeg at tittelholderne viser en annen innstilling under kamp, for BJ vet godt at alt kan skje om man legger det i hendene på dommerne. Skuffende at han ikke setter inn en offensiv utover i kampen.

Orker ikke en gang å snakke om Silva, makan til let-down skal man lete lenge etter..

Edit: Er det virkelig nødvendig med spoilertags? Det er jo ingen vits for de som ikke har sett eventet til å klikke seg inn her.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Etter en gedigen nedtur med UFC 112, ser jeg frem til helgen å Strikeforce sitt stevne. Ser ut som det kan være endel kule kamper der.

nashville300.jpg

Gegard Mousasi vs. Muhammed Lawal

Gilbert Melendez vs. Shinya Aoki

Jake Shields vs. Dan Henderson

for å nevne noen :)

Lenke til kommentar

Gleda meg i 2 månder på UFC 112. har aldri vært så skuffa før. BJ sku ha vunnet, Silva sku dem ha trukket i poeng for lenge siden. Hadde ALDRI betalt for å sett den kampen.

Flaut for Dana, men han sa ifra til manageren til silva at DETTE SKAL IKKE SKJE!.

Lenke til kommentar

Ja, var skuff med 112. Stusset veldig på at Edgar vant og det er jo på grensen til skandaløst med 50-45...ser jo tallene på fightmetric'en også.

Men blir bra med HENDO til helgen ! Endelig, faen meg altfor lenge siden at han la det bleike trynet til Bisping i bakken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...