hakongram Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Så fett at de endelig har kommet med live sendetid på sports.yahoo.com til 112. Har stått 10pm EDT (som er 4 om natta her) som er tida det blir vist på tape delay i statene, mens eventet egentlig begynner 1 pm EDT (som er 7 på kvelden her). Sto det samme på ufc.com her om dagen også, men i følge det lokale programmet som jeg fikk på mail fra fight club'en starter første ppv fighten 6:45 lokal tid. Etter hva jeg skjønner i forhold til W7 tidssonene så ligger Abu D 2 timer foran oss, så da er det kanskje en 2 timers tape delay ? Uansett ! Det som er fett er at det endelig er live til en normal tid her, så går ann å kjøre en kveld med masse fighting og alkohol. Stemning ! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kan Yahoo Sports anbefales? Hvor mye pleier UFC event å koste der, og hvordan er kvaliteten? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Direktesendingen til Canal 9 starter kl 2330 Edit: WAR PENN! Endret 7. april 2010 av TommyTheGun Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Din jævel, lurte meg . Canal 9 er den danske kanalen right? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Yahoo Sports har høyere kvalitet på sendingene (max 1200k) enn hva ufc.com har, hvertfall forrige gang jeg sjekket. Sendingen begynner klokka 7 på yahoo sports til lørdag, så blir nice med en kveld med mma og øls ! Kvaliteten er helt topp på yahoo sports, og til 250+ kr er det absolutt en grei pris ! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hmm, må vel kanskje ta å punge ut med 250 kroner da, hvis bankkortet mitt har kommet før den tid. Kan man bestille rett før eventet starter? 19:00 norsk tid? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jepp, bestilling rett før går fint. Du får sett det live, og har også tilgang til å se det igjen så mye du vil i løpet av 24 timer etter at det starter. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 ^Får du tilgang til unaired prelims også? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nope, bare det som blir vist i sendinga dessverre. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ok. Tok sånn UFC stream test nå på Yahoo Sports, ble dessverre litt skuffet over kvaliteten . Forventet mer når man betaler 250 kroner. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Sikker på at du satte kvaliteten på "high" før du testet ? Kan ikke forvente en hd-stream over nettet, får ikke bedre bilde enn 1200k. Men det er uten tvil bra nok når ingen tv-kanaler i norge sender det. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Yes, satte den på high Er vel blitt litt bortskjemt med alt HD materialet jeg laster ned. Kvaliteten var grei nok uten fullscreen, og elendig i fullscreen. Har også sitt langt bedre kvalitet på veetle-streamer (pirate, sikkert streamet fra TV), så ble litt skuffet ja. Endret 7. april 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 kvaliteten på selve eventet er nok mye høyere. Har kjøpt nesten hver eneste en siden 90-et eller annet, og bildet har alltid vært bra. Tviler på at en veetle stream i det hele tatt er i nærheten av 1200k. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvilken hastighet trengs for å få 1200k (1200k sier meg ingenting ) Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 det er bitraten (aka kvaliteten) det sendes i. tviler på at det finnes streamer fra veetle over 1000 k (eller Kbps), så det er bra kvalitet fra Yahoo Sports. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Er det sikkert at vi får sett eventet direkte (dvs. kl 19:00 norsk tid)? Hva med tape delay? Ifølge timeren på yahoo sports skulle dette stemme, men ifølge "how to watch" på ufc.com står det Worldwide at 7pm PT/10pm ET (også for yahoo sports). På danske kanal 9 står det f.eks kl 23:30.. Endret 8. april 2010 av stian_molvik Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Coundownen på Yahoo teller hvertfall ned til klokken 19 på lørdag. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ja, la merke til at det sto det på ufc.com lista, men det gjorde det på nedtelling på yahoo sports for et par dager siden også, men den har blitt endra...så da regner jeg med at det blir live ja ! Er jo veldig merkelig hvorfor det ikke skulle gå ann å se det live hvis man vil det Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Godt å få klarhet: Yes, you can watch UFC 112 live on pay-per-view Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen som har sett Bellator Fighting Championship XIII enda? Var slettes ikke ett galent stevne. Morro å se Roger Huerta i action igjen. Digget escape'en han sin ett halvt minutt inn i 3dje runde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå