Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Så fett at de endelig har kommet med live sendetid på sports.yahoo.com til 112. Har stått 10pm EDT (som er 4 om natta her) som er tida det blir vist på tape delay i statene, mens eventet egentlig begynner 1 pm EDT (som er 7 på kvelden her). Sto det samme på ufc.com her om dagen også, men i følge det lokale programmet som jeg fikk på mail fra fight club'en starter første ppv fighten 6:45 lokal tid. Etter hva jeg skjønner i forhold til W7 tidssonene så ligger Abu D 2 timer foran oss, så da er det kanskje en 2 timers tape delay ?

Uansett ! Det som er fett er at det endelig er live til en normal tid her, så går ann å kjøre en kveld med masse fighting og alkohol. Stemning !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yahoo Sports har høyere kvalitet på sendingene (max 1200k) enn hva ufc.com har, hvertfall forrige gang jeg sjekket. Sendingen begynner klokka 7 på yahoo sports til lørdag, så blir nice med en kveld med mma og øls !

Kvaliteten er helt topp på yahoo sports, og til 250+ kr er det absolutt en grei pris !

Lenke til kommentar

Yes, satte den på high ;) Er vel blitt litt bortskjemt med alt HD materialet jeg laster ned. Kvaliteten var grei nok uten fullscreen, og elendig i fullscreen. :ermm:

Har også sitt langt bedre kvalitet på veetle-streamer (pirate, sikkert streamet fra TV), så ble litt skuffet ja.

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar

Er det sikkert at vi får sett eventet direkte (dvs. kl 19:00 norsk tid)? Hva med tape delay?

Ifølge timeren på yahoo sports skulle dette stemme, men ifølge "how to watch" på ufc.com står det Worldwide at 7pm PT/10pm ET (også for yahoo sports). På danske kanal 9 står det f.eks kl 23:30..

Endret av stian_molvik
Lenke til kommentar

Ja, la merke til at det sto det på ufc.com lista, men det gjorde det på nedtelling på yahoo sports for et par dager siden også, men den har blitt endra...så da regner jeg med at det blir live ja ! Er jo veldig merkelig hvorfor det ikke skulle gå ann å se det live hvis man vil det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...