hakongram Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 hvis klokka skal stilles fram så blir det vel klokka 5. Vanligvis så er det jo hvertfall klokka 4 det begynner, så regner med at det blir 5. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Står klokken 3 på betsafe.com og klokken 3 på myp2p.eu. Faen! Snakker med noen folk nå som sier at det begynner om 3.5 timer = klokken 2 (3 når klokken stilles frem). Edit: Hmm, nå sier han fyren som skal streame at det begynner om 4 timer. Endret 27. mars 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg leste at det starter om 4 timer. Altså klokka 3, 4 etter at den er stilt. Men hvorfor faen? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Mir vs Carwin Jeg skulle bruke bet365 sin 1000,- bonus for å melde meg inn til å bruke på Carwin som vinner. De pengene fikk jeg ikke. Vel jeg brukte 100,- da og vant hehe Pga humbugen fra bet365 så driter jeg i den sida og hopper til Unibet heller. Edit: Hva faen. Det jeg betta på Unibet var ikke registert!! Noe sted må jeg spille så jeg velger den av den minste onder. Tilbake til bet365 lol? Endret 28. mars 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) GSP vs Hardy + Mir vs Carwin spoiler Wow, jeg er veldig overasket over at Hardy ikke tappet! Han har hvertfall "heart" Er selvfølgelig veldig skuffet over GSP, trodde det kom til å ende ved T(KO) eller sub. Synd at Mir ble knocka ut, men hva faen er greia med Dan Mergliotta (sp?)? Han var jo tydelig ute når han lå flatt på bakken, og Dan lot Carwin få inn 4-5 ekstra slag? Unødvendig. Håper da at Carwin KNUSER Brock, og at vi får se Mir vs Brock 3, men etter nattens fight er jeg usikker på om Mir klarer å gjøre noe med styrken til Brock. Endret 28. mars 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 UFC 111 Var synd med Mir, men jeg regnet med det kom til å skje..Eneste jeg bommet på i GSP-Hardy var at ikke hardy tappet. Egentlig var dette stevnet en rekke av dårlige match-ups.. Foruten ett par; Mark Bocek vs. Jim Miller og Rodney Wallace vs. Jared Hamman.. Resten av kampene var så som så.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Respekt til Hardy for ikke å tappe. Helt sykt. Kampen var jo egentlig over to ganger. Hadde håpet at Mir skulle ta Carwin, men slik gikk det dessverre ikke. Carwin virker jævlig solid. Fantastisk power på han. Virker som en veldig ok fyr i alt jeg har sett av promos og intervjuer også. Eneste grunnen til at jeg heiet på Mir i denne kampen var at jeg ville se Mir banke Lesnar. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvor lenge etter endt event må vi spoilertagge? Hvis du ikke har sett eventen så trenger du vel ikke å lese denne tråden. Helt sykt at Hardy biter det i seg og ikke tapper. Respekt. Når det gjelder GSP, han gjør det han skal, men det kan bli litt kjedelig pga han er rett og slett så komfortabel med å ta ned og kontrollere motstanderne. Hvis han vil ha superfighten med Anderson Silva bør han begynne å røre på seg, for jeg tror ikke Anderson vil bli i MW mye lenger. Utrolig imponert over Carwin. De uppercutsa var helt syke! Lesnar vil få hendene fulle, men jeg tror Lesnar vil være betydelig raskere enn Shane og jeg tror han vil få takedown. Så gjenstår det å se om Carwin kan få inn noen av de slagene, da får Brock det tøft. Bør bli en fantastisk fight. Forresten helt horribel dømming av Dan Mirgliotta i Mir/Carwin. Mir tok 4 slag til hodet mens han lå bevisstløs med slappe hender, helt utrolig. Alt i alt en veldig underholdende event. Bocek/Miller var en barnburner, herlig fight. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Jeg har ikke noe imot Mir, men denne var litt morsom. [edit]+ Endret 28. mars 2010 av Geir M Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Synes det var en veldig bra event. Miller v Bocek var en bra høydare, og kunne gått begge veier. Gikk som forventet i Mir v Carwin også, Mir kan ikke styrketrene seg til den type styrke som wrestlerne har bygd opp over så mange år. Så hvor lett Carwin kontrollerte Mir mot buret og størrelsemessig var de så og si rimelig like. Brock er en god størrelse større enn Carwin igjen ser det ut som, så skal bli jævli morro med den fighten. Røyk forøvrig på Pellegrino v Camoes figthen på bet'en jeg hadde på unibet. I første runde var det så jævli nærme at jeg blei nesten 6000,- rikere. :-) Men sånn er det ! Forøvrig enig med kritikken av Dan M. den gangen her, synes han burde stoppet fighten allerede før den siste knockdown'en av Mir og han var veldig ivrig på å få de vekk fra buret når det blei litt rolig og publikum begynte å rope. Skjerpings Dan ! Han er jo vanligvis veldig solid.På tide de får tilbake Big John også nå ! Da er det bare å se fram mot onsdag og Florian v Gomi og Abu Dhabi'n om 2 uker ! Ikke lenge til Hendo skal fighte heller nå ! War Hendo ! Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Veldig skuffet over både Mir og GSP kampene. Jeg har lenge vært en stor Mir fan, og når slikt skjer er det rett og slett ikke noe koslig.. Carwin har noe så inn i helve*e kraftige slag, det er nesten skummelt. Har enda ikke sett han faktisk få litt sving i slagene enda, det kommer til å bli noen sinte folk på første rad da det kommer en 120kg fyr flygende over buret til de etter slaget fra Carwin... Ang GSP kampen, så var det som forventet, though jeg hadde håpet på en sub/tko fra gsp. Men det ser ut som om at Hardy er en person som er utrolig vanskelig å få submitta. De 2 gangene der satt jeg nesten med øynene lukka for å ikke få se noe bein poppe ut av arma, eller få se skulderen bli revet av.. Alt i alt en god event imo. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 GSP Så post fight av GSP hvor han i garderoben prøver å finne ut med laget sitt hvorfor to av hans submissions ikke fikk Hardy til å tappe. Hehe Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 På meg så det ut som GSP ikke hadde "killerinstinkt" nok til å bare ødelegge armen.. Han er rett og slett for snill.. Hadde han rykket til hadde armen røket.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) På meg så det ut som GSP ikke hadde "killerinstinkt" nok til å bare ødelegge armen.. Han er rett og slett for snill.. Hadde han rykket til hadde armen røket.. Med tanke på at han sa i intervjuet (pre figth conferance) at han prøvde å knekke armen på han, så kanskje ikke Endret 29. mars 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ser jo når han har armbaren inne at han jekker alt han kan bakover...armen gynger jo opp og ned flere ganger...så han prøvde nok alt han kunne ! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Var det bare jeg som satt pris på det GSP gjorde mot Hardy? Jeg vet det er GSP 101, men synes han gjennomførte en genial taktisk kamp mot Hardy som var mer en nok for å underholde meg. Det eneste jeg hadde likt å sett var at han kunne tatt større sjangser som f.eks å starte submission gamet tidligere i runden. Merket flere ganger at han begynte å ta sjangser når det var 15-20sek igjen av runden, men det holder ikke. Forøvrig veldig bra event. Likte spesielt godt Bocek vs. Miller. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Litt OT: Noen som har et bra bilde av ryggtatoveringen til Hardy? Kudos hvis noen kunne funnet et til meg hvertfall Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, nydelig. Skylder deg en Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) BJ VACATES HIS TITLE *confirmed* Shinichi "BJ" Kojima who held a Shooto world bantamweight title for over three years, decided relinquish his title due to the injury. BJ explained, "During the training back in December of last year, I ruptured my ACL. It will take time for me to recover from this injury and I will not be able to defend before the cut off date (under the Shooto official rules) so I decided to return the belt. If possible I would like to make a come back before end of this year. For this come back fight I would like to fight a new champion. I am confident I won't lose." Endret 30. mars 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå