Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Alves er ute av UFC 111! Jon Fitch skal møte Ben Saunders (ryktene sier at Jake Ellenberger får "W"-pengene for å la Fitch erstatte han).

10d5ee9.jpg

Edit: Synd at Ellenberger er ute, hadde gledet meg til å se han fighte :(

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, syns det er gøy at alle undervurderer Hardy. Blir langt i fra en "walk in the park" for GSP det her.

njaaa...vet nå ikke helt det. hvis man går igjennom fighten som de har gjort på flere store bloggsteder og live shows så er det nok begrenset hva Hardy kan få til. Her f.eks : http://www.sherdog.com/news/news/UFC-111-Preview-The-Main-Card-23411

Nå er det jo seff bare synsing, men det er gode poenger som blir tatt opp synes jeg.

Lenke til kommentar

Alves er ute av UFC 111!

Shit............!!!!!!!!!!! Var kampen jeg gledet meg mest til på hele stevnet. cry-blow.gif

Det så ut til å bli en bra kamp ja. Men er mer interessert i GSP, Mir og Ellenberger (og motstanderne deres).

Lenke til kommentar

http://www.sherdog.com/news/articles/Pros-Pick-Mir-vs-Carwin-23465

Gleder meg til Mir imorgen, blir godt med en rematch mot Lesnar. Lesnar kommer til å bli hinke ut ringen med en knekt fot! ;)

Survey says no.

Tja, vi får se. Tipper at Mir vinner over Carwin, selv om Carwin kan vinne ved k.o. eller gnp. Mir virker blodmotivert for tiden, og han er mye mer komplett enn Lesnar. Lesnar er riktignok ekstrem på styrke og wrestling, og det kan være nok. En eventuell Mir vs. Lesnar III er en 50/50 kamp i min bok.

Lenke til kommentar

Legger meg nå. Satser på at jeg finner en fin Veetle stream i natt :)

Begynner det 3 eller 4 norsk tid? Trodde det var 10PM ET = 4AM i Norge? Men det står klokken 3 på myp2p.eu, hmm.

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar

skal jo stille klokka i natt, så blir vel 5 (som da egentlig er 4) ? Husker hvertfall jeg gikk på den smellen i høst, da jeg satte på klokka 4 og det allerede hatt vart en time. også hadde jeg heller aldri giddi å sett en eller dårlig kvalitet stream gratis når ppv koster 260-270 kr på yahoo sports i fet kvalitet.

Lenke til kommentar

^Har bare Visa electron foreløpig, så det er dessverre uaktuelt :cry:.

Edit: Fjernet halve posten min, var bare et rot uansett. Når starter UFC 111 etter at man har stilt klokken? Er det klokken 4?

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...