Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Som nevnt over her, ikke lenger sjangs for Mir å droppe ned til 205. Han har lært av tapet til Brock, og tar det til seg. Er spent å se om han klarer å lure Carwin med til bakken, så det blir spennende.. Ellers ser jeg for meg grei skuring av Dan Hardy (ellers blir det GSP vs. Serra type win for Hardy). Fitch pløyer forsåvidt og greit gjennom Alves..

Kampen jeg er veldig spent på er Almeida vs. Brown. :) Kan gå begge veier slik jeg ser det, selv om jeg holder knappen på almeida. (Hadde vært utrolig kult å se en fight med Demian Maia og Almeida en gang). [/drunken bullshit] :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som gleder seg på UFC LIVE ikveld da? Ganske sykt card til å være TV, med en main event som lett hadde kommet på main cardet til en PPV. Virker som alle MMA-fans i verden holder med Jones. Selv håper jeg Vera tar denne. Blir også gøy å se JDS igjen. Tenker vi ser en knockout der, Cigano er fantastisk god og han bør få et stort hopp opp i konkurranse etter denne fighten.

Lenke til kommentar

Da var UFC on Versus sett...gikk jo som forventa det, litt skuffa over Buentello....ødela betten jeg hadde på eventet også... :thumbdown: hehe....skjønner ikke hva Irwin tenkte når han droppa til 185...aaaltfor lavt for'n...ser Dana også sier det blir siste gang han fighter i middle hvis han kommer tilbake i ufc....

Da er det bare å se fram imot lørdag natt og forhåpentligvis masse fete fights. blir live på ppv her hvertfall !!

Lenke til kommentar

Da var UFC on Versus sett...gikk jo som forventa det, litt skuffa over Buentello....ødela betten jeg hadde på eventet også... :thumbdown: hehe....skjønner ikke hva Irwin tenkte når han droppa til 185...aaaltfor lavt for'n...ser Dana også sier det blir siste gang han fighter i middle hvis han kommer tilbake i ufc....

Da er det bare å se fram imot lørdag natt og forhåpentligvis masse fete fights. blir live på ppv her hvertfall !!

Å herregud jeg gleder meg til Lørdag. Skal bli så utrolig rått å se Mir gruse-eie Carwin ;)

Lenke til kommentar

Å herregud jeg gleder meg til Lørdag. Skal bli så utrolig rått å se Mir gruse-eie Carwin ;)

Ja, gleder meg mye til den fighten. Blir spennende å se om Mir har klart å komme seg opp på det nivået det virker som om han er på. Men Carwin har sinnsykt knockout power. Som Rogan sa når han intervjuet han på on Versus, han knocka Gonzaga uten å i det hele tatt trykke til skikkelig, var kun et kort slag. Vanskelig å vite utfallet av den assa.

Lurer på om jeg skal sette noen kroner på Hardy faktisk...ser han har 6 i odds på unibet..puncher's chance ! :-)

Lenke til kommentar

Helt seriøst trur jeg ikke Hardy en gang har punchers chance.. GSP er såpass smart at det går 2 sekunder så ligger Hardy på rygg og fatter ikke hvordan han skal få vekk denne fyren. Og når han en eller annen gang kommer opp er han så sliten at han ikke har punch igjen, og da knocker GSP ham, om han da ikke allerede har grisebanket Hardy på gulvet til en submission..

Det er en helt uinteressant kamp, selv om jeg liker å se GSP..

Lenke til kommentar

Helt seriøst trur jeg ikke Hardy en gang har punchers chance.. GSP er såpass smart at det går 2 sekunder så ligger Hardy på rygg og fatter ikke hvordan han skal få vekk denne fyren. Og når han en eller annen gang kommer opp er han så sliten at han ikke har punch igjen, og da knocker GSP ham, om han da ikke allerede har grisebanket Hardy på gulvet til en submission..

Det er en helt uinteressant kamp, selv om jeg liker å se GSP..

helt enig...men setter nok en hundrings just in case...mirakler har skjedd før ! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...