stian_molvik Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Som nevnt over her, ikke lenger sjangs for Mir å droppe ned til 205. Han har lært av tapet til Brock, og tar det til seg. Er spent å se om han klarer å lure Carwin med til bakken, så det blir spennende.. Ellers ser jeg for meg grei skuring av Dan Hardy (ellers blir det GSP vs. Serra type win for Hardy). Fitch pløyer forsåvidt og greit gjennom Alves.. Kampen jeg er veldig spent på er Almeida vs. Brown. Kan gå begge veier slik jeg ser det, selv om jeg holder knappen på almeida. (Hadde vært utrolig kult å se en fight med Demian Maia og Almeida en gang). [/drunken bullshit] Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ingen som har fått med seg WEC i helga? Satt å så stevnet på lørdag formiddag, å må si at både Dominick Cruz og Joseph Benavidez imponert stort. Håper på en rematch mellom de to snart. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 har sett ja ! blei veldig imponert jeg og, spesielt Cruz ! Må være noe av det kjappeste jeg har sett. Bare 11 dager til Bones vs Vera nå....ooooo..*glede seg* !! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nokon andre enn meg som har vært på Spike.com å kikka i det siste? Kvifor står det "TUF 11 cast announced" - og så er det bilete av Jamie Yager (ein av TUF 11 deltakarane) og med Houston Alexander i bakgrunnen? Nokon som veit? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det må jo være feil... Det siste jeg har hørt er dette; Houston Alexander vs. Seth Petruzelli Tenker det er en dårlig laget plakat jeg.. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Strikeforce 17.april ser ut til å bli et veldig spennende kort: -Jake Shields vs. Dan Henderson -Gegard Mousasi vs. Muhammed "King Mo" Lawal -Shinya Aoki vs. Gilbert Melendez -Bobby Lashley vs. TBA Andre som gleder seg? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 uten tvil, blir fett å se Hendo igjen ! og aoki mot melendez seff ! men fy faen så mye bra det er før den tid ! kommer på rekke og rad fra helgen av nå ! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jepp så langt ser det veldig bra ut for min del, selv med Bobby Lashley. Liker når det kommer store velbygde wrestlere som gir alt, i motsetning til Bob Sapp. Sapp vs Nog hvor han kaster Nog rundt som en filledukke er en Sapp vi aldri ser igjen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som gleder seg på UFC LIVE ikveld da? Ganske sykt card til å være TV, med en main event som lett hadde kommet på main cardet til en PPV. Virker som alle MMA-fans i verden holder med Jones. Selv håper jeg Vera tar denne. Blir også gøy å se JDS igjen. Tenker vi ser en knockout der, Cigano er fantastisk god og han bør få et stort hopp opp i konkurranse etter denne fighten. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Dette var en stor opptur for meg i forhold til en del tidligere UFC event dette året. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Oi, VG har en liten artikkel om Joachim "Hellboy" Hansen http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=584293 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Da var UFC on Versus sett...gikk jo som forventa det, litt skuffa over Buentello....ødela betten jeg hadde på eventet også... hehe....skjønner ikke hva Irwin tenkte når han droppa til 185...aaaltfor lavt for'n...ser Dana også sier det blir siste gang han fighter i middle hvis han kommer tilbake i ufc.... Da er det bare å se fram imot lørdag natt og forhåpentligvis masse fete fights. blir live på ppv her hvertfall !! Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Da var UFC on Versus sett...gikk jo som forventa det, litt skuffa over Buentello....ødela betten jeg hadde på eventet også... hehe....skjønner ikke hva Irwin tenkte når han droppa til 185...aaaltfor lavt for'n...ser Dana også sier det blir siste gang han fighter i middle hvis han kommer tilbake i ufc.... Da er det bare å se fram imot lørdag natt og forhåpentligvis masse fete fights. blir live på ppv her hvertfall !! Å herregud jeg gleder meg til Lørdag. Skal bli så utrolig rått å se Mir gruse-eie Carwin Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Var forresten imponert hvor tidlig den var ute, ca. 1 time etter event var den ute.. Håper alle fremtidige UFC events kommer så tidlig. Endret 23. mars 2010 av Battone Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Da var UFC on Versus sett...gikk jo som forventa det, litt skuffa over Buentello....ødela betten jeg hadde på eventet også... hehe....skjønner ikke hva Irwin tenkte når han droppa til 185...aaaltfor lavt for'n...ser Dana også sier det blir siste gang han fighter i middle hvis han kommer tilbake i ufc.... Da er det bare å se fram imot lørdag natt og forhåpentligvis masse fete fights. blir live på ppv her hvertfall !! Å herregud jeg gleder meg til Lørdag. Skal bli så utrolig rått å se Mir gruse-eie Carwin Ja, gleder meg mye til den fighten. Blir spennende å se om Mir har klart å komme seg opp på det nivået det virker som om han er på. Men Carwin har sinnsykt knockout power. Som Rogan sa når han intervjuet han på on Versus, han knocka Gonzaga uten å i det hele tatt trykke til skikkelig, var kun et kort slag. Vanskelig å vite utfallet av den assa. Lurer på om jeg skal sette noen kroner på Hardy faktisk...ser han har 6 i odds på unibet..puncher's chance ! :-) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Helt seriøst trur jeg ikke Hardy en gang har punchers chance.. GSP er såpass smart at det går 2 sekunder så ligger Hardy på rygg og fatter ikke hvordan han skal få vekk denne fyren. Og når han en eller annen gang kommer opp er han så sliten at han ikke har punch igjen, og da knocker GSP ham, om han da ikke allerede har grisebanket Hardy på gulvet til en submission.. Det er en helt uinteressant kamp, selv om jeg liker å se GSP.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Helt seriøst trur jeg ikke Hardy en gang har punchers chance.. GSP er såpass smart at det går 2 sekunder så ligger Hardy på rygg og fatter ikke hvordan han skal få vekk denne fyren. Og når han en eller annen gang kommer opp er han så sliten at han ikke har punch igjen, og da knocker GSP ham, om han da ikke allerede har grisebanket Hardy på gulvet til en submission.. Det er en helt uinteressant kamp, selv om jeg liker å se GSP.. helt enig...men setter nok en hundrings just in case...mirakler har skjedd før ! :-) Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 og DER var 3 stk billetter til ufc 114 i boks ! *glede seg* Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hehe UFC 114 har utrolig bra card da Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 ja, ser bra ut så langt assa ! fett at fan expo'n er samme helga også ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå