hakongram Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Vi har nok ikke sett det siste fra Big Nog selv om om han var sjanseløs mot Cain. Cain er imo den største utfordreren for Brock. For øvrig synd at Bisping tapte i det som var en jevn kamp. DEILIG at Bisping tapte ! Greit nok at den var jevn, men Wanderlei vant fullt fortjent. Endret 2. mars 2010 av grammasta Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Tror Mir blir for sterk for Carwin, ja. Synes ikke Carwin overbeviste noe særlig mot Gonzaga, på tross av KO'n. Før han fikk inn den, var han jo nær ved å gå i bakken ved et par tilfeller selv. Ingen tvil om at han har brutale krefter i armene sine, dog. Hehe, har sansen for Bisping. Han er ikke mer "douche" enn det mange andre innen denne sporten er. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Synes også at Bisping har fått uforjent mye tyn egentlig. Er ikke akkurat en Bisping-fan selv, men finner det litt rart at "alle" hater han såpass mye. Kanskje er det noe jeg har gått glipp av. Endret 2. mars 2010 av Geir M Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har inntrykk av at mange oppfattet han som svært arrogant på TUF, og misliker han av den grunn. Personlig synes jeg Henderson var minst like arrogant, uten at jeg kan se at det skulle være noen grunn til å mislike noen. Skjønt nå vinner en jo aldri heller en popularitetskonkurranse ved å prate dritt om Wand. Gode nyheter: Aoki-Melendez Signed for April 17 Strikeforce Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg likte Bisping veldig godt før TUF...men han var så jævli klyse på TUF'en han var coach og så jævli full av seg selv at jeg orker ikke det vest-engelske arbeidertrynet hans lenger. Hendo er vel absolutt ikke arrogant, finner jo ikke roligere fyr enn Hendo ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Tim Sylvia vs. Mariusz Pudzianowski Headlines April 23 Event Near Boston Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Tim Sylvia vs. Mariusz Pudzianowski Headlines April 23 Event Near Boston Konge! Blir en tøff test for Mariusz. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hva synes dere forresten om Sotiropoulos? Dominerte Stevenson i 3x5 minutter. Viste utrolig fleksibilitet og BJJ-ferdigheter. Guard-passingen hans er jo av en annen verden. Absolutt en seriøs utfordrer for Penn. Ble skikkelig overrasket over han der. Håper vi får se mye mer til han! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tim Sylvia vs. Mariusz Pudzianowski Headlines April 23 Event Near Boston Blir veldig overrasket om Mariusz vinner den kampen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tim Sylvia vs. Mariusz Pudzianowski Headlines April 23 Event Near Boston Blir veldig overrasket om Mariusz vinner den kampen. Hvis ikke Tim er i bedre form enn han har vært de siste kampene jeg har sett han i, så blir jeg overrasket hvis ikke Mariusz vinner. En halvfeit umotivert Tim Sylvia kommer til å bli overkjørt tror jeg. Men igjen, forhåpentligvis vet Tim dette selv også å legger seg i hardtrening. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Problemet til Tim Silvia er at gigantenes tid er mer eller mindre forbi.. Nå må du faktisk ha litt talent og.. De fleste har lært seg å fighte mot enormt lange motstandere.. Jeg trur den ideelle lengden er ca mellom 6.2 og 6.4 i HW. Vell og merke om du er kapabel å ta ned en høyere motstander, slik både Cain og Brock er. Jeg trur Mir og andre må legge seg i wrestling trening, enten for å unngå takedowns eller for å kunne ta ned "bedre" stand-up fightere.. Faktisk kan det hende at Mir gjorde en kritisk feil å ikke gå ned til 205, der submissions fra guard kan være lettere.. Når det er sagt, Silvia kan godt klare seg i mindre events, men tipper Mariuz stormer rett igjennom ham.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Mir til 205 ? Han har vel aldri vært i nærheten av den vektklassen, har vel liggi på 240+, da kan du ikke fighte 205. Tror Mir kan klare seg bra, han virker som en veldig smart fyr...du hører det når han kommenterer for wec og espn mma live. Eneste jeg setter spørsmål ved er om kondisen er opp til par nå som han har gått opp i størrelse. Gleder meg skikkelig til å se han mot Carwin, blir nok live på ppv med noen øls tipper jeg ! Men først er det UFC on Versus med masse fete fighter og Vera mot Bones...DET ser jeg fram til ass Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Mir veier visstnok rundt 265 nå og er hardere enn før. Ikke akkurat veldig aktuelt for han å droppe. Angående Sylvia så tror jeg ikke Mariusz har rutinen eller skillsa til å slå han enda, selv om han er ganske washed up nå. Hvis Mariusz vinner blir jeg litt imponert. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nah, Mir veide vel 230 med en god del fett på kroppen, nå derimot veier han 265 og er ripped, så 205 ser ikke ut til å skje for ham.. Jeg mener det var feil, men håper jeg tar feil, for jeg liker Mir.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Trur du må få sjekka opp den vekta der. Har vel aldri vært snakk om Mir til 205, han har en altfor store ramme til å gå så langt ned. Selv når han var litt mindre enn nå. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er ganske så sikker på at Mir veide under 230 og.. Han er 6.3 høy, og kunne lett kommet ned rundt 210-215.. Og nei, det har ikke vært sankk om fordi HW i UFC er så syltynn at dem har ikke råd å miste Frank Mir ned til 205, eller den har ihvertfall vært syltynn, nå er den vel bedre enn på lenge.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Under weightins til forrige kamp veide Mir 264.5 pound, og det var ikke akkurat mye fett på mannen. Leste en eller annen vei at han hvisnok da kuttet ned fra 280 pound. Han var forsåvidt kommentator i ett WEC stevne en stund etter den kampen, å da så det ut som mannen holdt på å sprekke. Helt ærlig ser det ut som han er redd for å bli "overpowered" av Brock igjen, å derfor har begynt å trene seriøst vekter for å få litt mer muskler på kroppen selv. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Joda, nå har han lagt på seg så mye muskler at det er liten eller ingen mulighet for ham å komme seg ned til 205. Men han hadde glatt klart det for 2 år siden.. Når det er sagt, jeg blir veldig overrasket om alt han har gjort er å trene.. Noen hjelpemidler har han brukt underveis. Er vel bare Alistair Overeem som har vokst med lignende hastighet som Mir.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Joda, nå har han lagt på seg så mye muskler at det er liten eller ingen mulighet for ham å komme seg ned til 205. Men han hadde glatt klart det for 2 år siden.. Når det er sagt, jeg blir veldig overrasket om alt han har gjort er å trene.. Noen hjelpemidler har han brukt underveis. Er vel bare Alistair Overeem som har vokst med lignende hastighet som Mir.. Mir har faktisk vokst mye mer over kort tid enn det Overeem gjorde. Greit at Overeem er en gigant nå, men han har faktisk brukt endel år komme hit. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Del er vel neppe noe særlig tvil i tilfeller der folk legger på seg 10+ kg muskler på under 2 år når man fra før av har et greit grunnlag. Spesielt med tanke på all den andre treninga disse folkene må gjennom. Det å være MMA fighter på toppnivå er ikke ideelt mtp. optimal hypertrofi og styrkefremgang. Det hadde kanskje vært mulig hvis de bare hadde bulka som et helvete, men de er jo ikke akkurat feite heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå