porlaket Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Synest hele eventen var veldig bra. Eneste som var synd var Krysztof kampen :/ Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Høydepunktet i UFC 110 for meg. Endret 22. februar 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Høydepunktet i UFC 110 for meg. oh yes...hadde det bare vært 5-6 sekunder til i runda... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Høydepunktet i UFC 110 for meg. oh yes...hadde det bare vært 5-6 sekunder til i runda... Det mest festelige er jo faktisk at Bisping mener han vant kampen :!: Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja, han er seg sjøl lik....han er hvertfall flink til å minne meg på hvorfor han er den mma-fighteren jeg misliker mest. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jupp eventet var bra.. Eneste som jeg ikke var så glad for var at Silva ikke var mer aggressiv.. Bisping kunne blitt overkjørt når som helst, men Wanderlei ga ham for mye respekt.. På den annen side så vant han kampen overlegent imo... Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Han vant overlegent med Pride/Dream regler ja, men med 10-point must system, som de kjører i UFC, var det ikke like klart. De to første rundene var jevne, mens tredje var definitivt Wanderlei sin. Så det rettferdige ville jo vært å gi en av hver av de to første til hver, og da vinner Wanderlei ja, men sett mye verre avgjørelser fra dommerne, enn det ville vært hvis Bisping ble gitt de to siste. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kampen mellom Bisping og Silva var jevn. Kunne fort gått Bispings vei. Velasquez var overraskende dominerende mot Nogueira stående. Skal bli spennende å følge han fremover. Big Nog har nok sett sine beste dager dessverre. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Første runde var den eneste som kaaaanskje kunne gått til Bisping....når han blir redda av gong-gongen både i runde 2 og 3 så er'n ikke i nærheten av å vinne noen av de rundene. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Så på Strikeforce Challengers. Trudde UFC hadde dårlige dommere, men de er bra i forhold. Dårlig event.. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Så på Strikeforce Challengers. Trudde UFC hadde dårlige dommere, men de er bra i forhold. Er ikke dommere oppnevnt av den statlige idrettskommisjonen? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Joda, men de forskjellige organisasjonene har nok litt å si og. Du ser f.eks ikke Big John i UFC lenger og enkelte andre dommere. Du så UFC 110, der var det og en overivrig australsk dommer som sa dem skulle fighte enda dem stod på som verst. Så enkelte dommere følger med UFC, andre blir oppnevnt lokalt.. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 WTF?!??! SERIOUSLY!!! http://www.totalprosports.com/2010/02/26/chuck-liddell-and-his-wife-prefer-to-workout-in-the-nude-video/ Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Oxygen07, er det der safe for work? hehe Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Uff, det ekleste i den seansen er den tunge pusten vi hører fra han som filmer.. Tar han seg en ronk?! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vi har nok ikke sett det siste fra Big Nog selv om om han var sjanseløs mot Cain. Cain er imo den største utfordreren for Brock. For øvrig synd at Bisping tapte i det som var en jevn kamp. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kanskje Big Nog bør droppe ned en vektklasse. Bør ikke være noe særlig stress for han å stille i 205-klassen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Han veide vel inn på rundt 230 mot Cain, så det hadde nok ikke vært umulig for han å gått ned en vektklasse, nei. Men jeg tror vi kommer til å se han i HW en stund til, om ikke resten av karrieren. Hva synes dere forresten om Sotiropoulos? Dominerte Stevenson i 3x5 minutter. Viste utrolig fleksibilitet og BJJ-ferdigheter. Guard-passingen hans er jo av en annen verden. Absolutt en seriøs utfordrer for Penn. Sykt spent på GSP vs. Hardy også, tror ikke det blir så enkelt for GSP som mange skal ha det til. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hva synes dere forresten om Sotiropoulos? Dominerte Stevenson i 3x5 minutter. Viste utrolig fleksibilitet og BJJ-ferdigheter. Guard-passingen hans er jo av en annen verden. Absolutt en seriøs utfordrer for Penn. Sykt spent på GSP vs. Hardy også, tror ikke det blir så enkelt for GSP som mange skal ha det til. Sotiropoulos var bunnsolid. Kan absolutt bli en bra fight mellom han og Penn i fremtiden, selv om jeg definitivt ville holdt Penn som en stor favoritt. Gleder meg veldig til UFC 111 nå, selv om jeg tror GSP tar Hardy greit. Gleder meg nesten mer til Mir vs. Carwin. Holder Mir som en liten favoritt der. http://www.youtube.com/watch?v=Q_ZWv-x_mzw Endret 2. mars 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå