porlaket Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 UFC and M-1 reopen talks; White hopeful for Emelianenko and Mousasi in the UFC Tror det aldri kommer til å skje jeg, altså :/ Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 UFC and M-1 reopen talks; White hopeful for Emelianenko and Mousasi in the UFC Tror det aldri kommer til å skje jeg, altså :/ Spørs nok det nei. M1 sier de ikke har noe på gang ihvertfall M-1 Global exec says theres absolutely zero communication with the UFC Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tenker egentlig litt "whateva" med Fedor til UFC, men Mousasi....han MÅ bare komme seg til UFC ass ! Tenk på alle de fete matchups'a ! Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tenker egentlig litt "whateva" med Fedor til UFC, men Mousasi....han MÅ bare komme seg til UFC ass ! Tenk på alle de fete matchups'a ! Jeg vil se Mir mot Fedor jeg. Og ja, jeg vet dere kommer til å si at Mir blir skameid. Men vet dere hva, jeg bryr meg ikke om hva dere sier om akkurat det!! Mir er best Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg veldig til Mir mot Carwin, får nok se hvilket nivå Mir har klart å komme seg opp på da tror jeg...og om han har huska på kondisen i tillegg til de nye kg'ene han har lagt på seg ! Men Mir virker som en veldig intelligent fyr og fighter.... Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg veldig til Mir mot Carwin, får nok se hvilket nivå Mir har klart å komme seg opp på da tror jeg...og om han har huska på kondisen i tillegg til de nye kg'ene han har lagt på seg ! Men Mir virker som en veldig intelligent fyr og fighter.... Åå, gjett om jeg gleder meg;) Det blir live via ufc.com den eventen der for min del, altså Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg veldig til Mir mot Carwin, får nok se hvilket nivå Mir har klart å komme seg opp på da tror jeg...og om han har huska på kondisen i tillegg til de nye kg'ene han har lagt på seg ! Men Mir virker som en veldig intelligent fyr og fighter.... Åå, gjett om jeg gleder meg;) Det blir live via ufc.com den eventen der for min del, altså Kjører alt live jeg, må støtte opp om favorittsporten synes jeg ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tenker egentlig litt "whateva" med Fedor til UFC, men Mousasi....han MÅ bare komme seg til UFC ass ! Tenk på alle de fete matchups'a ! Jeg vil se Mir mot Fedor jeg. Og ja, jeg vet dere kommer til å si at Mir blir skameid. Men vet dere hva, jeg bryr meg ikke om hva dere sier om akkurat det!! Mir er best Nei, hvorfor gidde å ha verdens beste HW fighter, og muligens GOAT innen MMA i UFC. Det vil vi selvsagt ikke Angående Frank Mir. Snakker vi om samme fyr? Mannen har vært i mer dårlig form enn han har vært i god spør du meg. Greit nok, han har ulykken som selvsagt ødela mye for han men å sette han i samme klasse som Fedor blir litt drøyt. Han har ikke så mange imponerende seiere bak seg. Personlig tror jeg han kommer til å få store problemer med Carwin også sånn sett. Men har troa på det blir en knallbra kamp Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Fedor fighter jo bare mot no-bodies synest nå jeg.. Eneste som er imponerende er jo streaken hans. De som han kan skryte av er; Nogueira Herring ( til en viss grad, aldri syntes han har vært noe supergod ) Crocop Arlovski Han får _lette_ kamper, men dette er jo ikke hans feil. De har jo ikke mye å skryte av i HW-divisjonen i pride, affliction og StrikeForce spør du meg Men ikke missforstå meg, Fedor er en kjempeflink fighter. Men siste 8 kampene hans, har vært utvaskede fightere, imo. Endret 5. januar 2010 av karrun Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvordan kan du si at f.eks Rogers, som var en ubeseira up-and-coming hw-fighter med krutt i hanskene til å knocke ut hvem som helst, på noe som helst vis kan være utvaska? Du nevner jo også Arlovski som en av de han kan skryte av å ha slått, mens du i neste setning kaller han utvaska? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Fedor fighter jo bare mot no-bodies synest nå jeg.. Eneste som er imponerende er jo streaken hans. De som han kan skryte av er; Nogueira Herring ( til en viss grad, aldri syntes han har vært noe supergod ) Crocop Arlovski Han får _lette_ kamper, men dette er jo ikke hans feil. De har jo ikke mye å skryte av i HW-divisjonen i pride, affliction og StrikeForce spør du meg Men ikke missforstå meg, Fedor er en kjempeflink fighter. Men siste 8 kampene hans, har vært utvaskede fightere, imo. Kun utvaskede fightere??????? Du lar være å gjøre en vesentlig ting. Du må sjekke opp hvordan de var rankert når de sloss mot Fedor, ikke hva de er nå. VELDIG MANGE av de var rankert helt i toppen når de sloss mot han. Joda, der har vært litt lette kamper for han også, men hallo!!! Ta Tim Sylvia f.eks. Randy måtte gå alle rundene mot han. Big Nog lå under helt til han submitted Tim i 3dje runde. Fedor brukte 30 sekunder. Arlovski hadde 5 serie på rad under beltet når han møtte Fedor, å eneste han har tapt over i UFC i nyere tid er Tim Sylvia. Mot Tim har han tapt 2 og vunnet 1 kamp. Heath Herring fikk Fedor (alle mente Herring kom til å knuse han på den tiden) for å få igang en rematch mot Big Nog. Mener på Herring var rankert som nr.4 i verden på den tiden. CroCop var sett på som den neste store HW mesteren i Pride. Han ødela jo alt av motstandere han møtte på så brutalt vis det nesten var skummelt. Er først etter han tapte over Fedor at karrieren han sin har gått i dass. Når Big Nog møtte Fedor første gangen var Fedor helt latterlig underdog. Ingen trodde han kom til å ha musesjangs. Big Nog var av stort sett alle sett på som nr.1 i verden, å han ble totalt knust av Fedor 2 ganger. Han har også seiere over Semmi Scilt og Mark Hunt som sees på som noen av tidenes beste K-1 fightere for å nevne fler. Han har heller ikke tapt en kamp på 7 år, og den ene kampen han har tapt var når motstanderen slo han med en ulovlig albue så Fedor fikk ett gigantisk kutt. Dette var en turnering, så en måtte videre, å grunnet Fedors kutt ble altså han som gjørde det ulovlig sendt videre. Vil ikke akkurat se på det som ett tap jeg da men. At han totalt voldtok han neste gang de møttes forklarer jo også litt. Man trenger ikke like Fedor, men å si han ikke har fightet topp motstandere er ren bullshit. Mener jeg leste en plass at Fedor faktisk er en av de fighterne som har sloss mot flest top rankerte fightere, men har han tapt? Nope. Her kan du jo også høre hva en haug med topp fightere har å si om mannen. Merkelig av di å skryte så mye av en mann som aldri sloss mot ordentlige motstandere Se filmen hos Youtube Edit: Faen, det ble ett langt innlegg.... Endret 5. januar 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Så vel på MMA live der dem snakket om hvor "styrken" i MMA lå.. På 90-tallet var brasilianerne i en klasse for seg, så kom japan og nå i det siste har UFC og da USA hentet seg inn.. Dette er jeg faktisk enig i. I dag er jeg ikke like sikker på at Fedor er verdens beste, men så lenge ingen slår ham så er den imponerende vinnerrekka hans nok til å overbevise hvem som helst. Når PRIDE var på topp så er det vel ingen som betviler at PRIDE var best, nå er det heller ingen som betviler at UFC er best. Poenget er rettog slett at Fedor var belteholder i PRIDE når det ikke var diskusjon hvilken organisasjon som var best.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Når PRIDE var på topp så er det vel ingen som betviler at PRIDE var best, nå er det heller ingen som betviler at UFC er best. Poenget er rett og slett at Fedor var belteholder i PRIDE når det ikke var diskusjon hvilken organisasjon som var best.. Å har i ettertid ikke tapt noen kamper, å har møtt flere av de tidligere belteholderene fra UFC. Eneste han ikke har møtt er vel egentlig Brock Lesnar som har en MMA karriere som er 4 seriere å 1 tap. Ikke akkurat imponerende spør du meg. Dette betyr ikke at jeg ikke tror Brock kan skape masse problemer for Fedor enkelt å greit på grunn av størrelsen sin. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, eneste grunnen til at jeg er litt usikker er måten Brock "manhandled" Frank Mir.. Nå er vel Fedor mye sterkere enn Mir og tviler på at noen kan holde ham nede på den måten, men som du sier, det setter noen spørsmål om Brock rett og slett blir for stor.. Nå vet vi vel heller ikke om han kommer tilbake.. Og "vinnerrekka" til Brock er ikke akkurat lang nok til å være i diskusjonen en gang.. Lesnar var vel og litt "heldig" mot Couture.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dette kan faen meg bli en knallrå kamp !!! Robbie Lawler vs Melvin Manhoef Likely for Strikeforce Miami Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan godt se Fedor i UFC...ikke at han trenger å bevise seg, for det har han så absolutt gjort tidligere i karrieren....men det er ikke akkurat mye å hente i Strikeforce....B.Rogers er/var vel ikke utvaska, men noe annet enn krutt i henda har han vel ikke, så det utfallet var vel forventa. Har lest at mange mener at fightere burde oppsøke Fedor der han holder til, men det sier seg jo selv at toppfighterne er og/eller er på vei til UFC....så for å bevise (ikke at han egentlig trenger det...men come on...vi vil jo vite hvordan han hadde klart seg !) seg så er det en vei å gå...til UFC ! og Mousasi er så en av de mest spennende fighterne jeg har sett på lenge (ved siden av Jon Jones)....så han kommer garantert til å havne i UFC om ikke lenge...tenk på alle de fete matchups'a i LHW i UFC da... ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Kan godt se Fedor i UFC...ikke at han trenger å bevise seg, for det har han så absolutt gjort tidligere i karrieren....men det er ikke akkurat mye å hente i Strikeforce....B.Rogers er/var vel ikke utvaska, men noe annet enn krutt i henda har han vel ikke, så det utfallet var vel forventa. Har lest at mange mener at fightere burde oppsøke Fedor der han holder til, men det sier seg jo selv at toppfighterne er og/eller er på vei til UFC....så for å bevise (ikke at han egentlig trenger det...men come on...vi vil jo vite hvordan han hadde klart seg !) seg så er det en vei å gå...til UFC ! og Mousasi er så en av de mest spennende fighterne jeg har sett på lenge (ved siden av Jon Jones)....så han kommer garantert til å havne i UFC om ikke lenge...tenk på alle de fete matchups'a i LHW i UFC da... ! To be the best, you have to beat the best. Og Fedor er nr.1 heavyweight. Skjønner at folk sier andre må oppsøke Fedor, men med UFC sin stramme kontrakter er nok ikke det lett som det høres ut. Fedor er veldig trofast til M-1, noe jeg godt kan skjønne. Han er jo deleier der. At Fedor ikke slipper alt han har i nevene å løper til UFC pga en høyere lønn burde respekteres spør du meg. Hvis Fedor signerer f.eks en 3 kampers kontrakt med UFC, å vinner beltet iløpet av disse kampene. Da kan han ikke slutte i UFC å sloss i en annan organisasjon. Han må da sloss hos UFC enten til han taper beltet, eller trekker seg tilbake. Ikke akkurat så kult. UFC derimot, kan sparke sine "ansatte" når det passer di. Hvorfor tror dere Randy ikke fikk sloss mot Fedor? UFC nektet han det selv om kontrakten han sin hos de var over. Angående Mousasi, har ikke han sagt han kommer til å følge Fedor da? Mener på å ha lest det, men ting forandrer seg kanskje etterhvert Endret 5. januar 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er jo garantert den M-1 konflikten som holder igjen Fedor i forhold til UFC....men hvis han hadde havnet der hadde jo det vært greit...er jo der de beste er/havner uansett :-) Men som nevnt tidligere på den sida her...gleder meg mye til Mir vs Carwin...mest for å se hvordan Mir ligger ann...blir spennende.....og ikke minst når Wanderlei kjører en repeat av Hendo og legger det masete trynet til Bisping i matta en gang til :-) Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nå er dette min personlige mening.. Aldri syntes Tim Sylvia eller Heath Herring har vært noe spesielt gode. De har vært store og sterke, that's about it, imo. Siste 8 kampene, UTENOM Arlovski, mente jeg å skrive. CroCop og Big Nog skrev jeg på lista over seiere han kunne skryte av;) Ang Semmi Scilt og Mark hunt, så kan man ikke sammenligne K-1 med mma som brukes i pride/sf/ufc. I K-1 trenger de ikke tenke på annet enn en standup fight, ikke noe takedowns eller noe slikt. Men dette blir min siste post om Fedor er best eller ikke.. Blir en evighetssak, sorry Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nå er dette min personlige mening.. Aldri syntes Tim Sylvia eller Heath Herring har vært noe spesielt gode. De har vært store og sterke, that's about it, imo. Siste 8 kampene, UTENOM Arlovski, mente jeg å skrive. CroCop og Big Nog skrev jeg på lista over seiere han kunne skryte av;) Ang Semmi Scilt og Mark hunt, så kan man ikke sammenligne K-1 med mma som brukes i pride/sf/ufc. I K-1 trenger de ikke tenke på annet enn en standup fight, ikke noe takedowns eller noe slikt. Men dette blir min siste post om Fedor er best eller ikke.. Blir en evighetssak, sorry Så da lurer jeg veldig på hvilken HW fighter som du ser på som bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå