JimRamse Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Om du så Shamrock vs Diaz ferdig så du på et gammelt stevne. Ja, det tror jeg også. Den kampen jeg så stemmer ikke overens med UFC-nyhetene som sirkuleres i dag Eventen du så var fra April i år. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Offisiell UFC 108 card > MAIN CARD * Rashad Evans vs. Thiago Silva * Paul Daley vs. Dustin Hazelett * Joe Lauzon vs. Sam Stout * Duane Ludwig vs. Jim Miller * Junior Dos Santos vs. Gilbert Yvel PRELIMINARY CARD (Spike TV) * Martin Kampmann vs. Jacob Volkmann * Dan Lauzon vs. Cole Miller PRELIMINARY CARD (Un-aired) * Steve Cantwell vs. Vladimir Matyushenko * Ryan Jensen vs. Mark Munoz * Jake Ellenberger vs. Mike Pyle * Rafaello Oliveira vs. John Gunderson Ikke den den beste eventen i mine øyne, men skal bli morsomt å se Rashad slåss igjen. Gleder meg også til kampen med Dos Santos mot Gilbert. Dette blir Gilbert sin første UFC fight, men han har en goood del fights bak seg, så dette blir spennende. Ser også at Kampmann skal fighte, liker kampene hans en del. Men aldri hørt om han fyren han skal fighte.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gleder meg til å se Joe Lauzon igjen Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Støttes. Maincardet ser faktisk veldig spennende ut, mangler bare en stjernespekket mainevent et nyttårsstevne verdig. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det kan jeg faktisk være enig i, men eventet ser bra ut det.. Problemet til ufc er vel faktisk at nesten alle de store navnene er skadet.. Klarer ikke helt helt å se hvem som skulle vært tatt inn.. Ta en kikk på fightcardet til ufc 109, da ser du hvor stort problemet er.. Couture mot coleman som main event.. Det cardet er førsta rævva.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ta en kikk på fightcardet til ufc 109, da ser du hvor stort problemet er.. Couture mot Coleman som main event Er det i det hele tatt noen som er int. i å se den kampen? Jeg er ihvertfall ikke. Likte Coleman når han var yngre, men han er nå så langt "over the hill" at det bare blir pinelig. Skjønner ikke at en fighter som har hatt mange gode år med MMA bak seg gidder å ødelegge hele navnet sitt med å gå en haug med elendige kamper før de endelig legger opp. Bas Rutten gjorde det på riktig måte. La opp etter en 22 kamper på rad uten tap. Det kalles å gå ut med stil Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Likte Coleman når han var yngre, men han er nå så langt "over the hill" at det bare blir pinelig. Skjønner ikke at en fighter som har hatt mange gode år med MMA bak seg gidder å ødelegge hele navnet sitt med å gå en haug med elendige kamper før de endelig legger opp. Bas Rutten gjorde det på riktig måte. La opp etter en 22 kamper på rad uten tap. Det kalles å gå ut med stil Grunnen er vel enkelt og greit penger. Bas Rutten slutta vel pga. en rekke skader, men ja, han la opp da han var på topp. Endret 23. desember 2009 av Geir M Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dessverre hadde ikke Rutten noe valg. Tror det er stoltheten som hindrer fightere som Coleman og Ken Shamrock i å legge opp, begge var i sin tid regnet blant eliten og begge var de medikamentassisterte giganter. Jeg tror de begge vil bevise at de fremdeles kan henge med de beste, dessverre kan ingen av dem det. Like trist synes jeg det er å se Liddell, han begynner jo å virke punchy. Men jeg synes det er fint at de gir han en gimme i Tito, blir fin TV i noen måneder og så får vi et knallstevne der Tito mister bevisstheten. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ja, Bas måtte gi seg pga knærne. Men har sett dvd'en med alle kampene hans. Gigantisk forskjell fra tidlig i karrieren når han ikke kunne en eneste submission og hadde null takedown defense til å bli så god som han blei i submissions...kom med sine egne subs til og med... Coleman er der for pengene, uten tvil...han holder 2 takedown attempts så er det henda på knærna. Blir spennende å se oddsa i kampen mot Randy, de burde bli skyhøye... Vært Chuck fan så lenge jeg har fulgt mma, så håper jo fortsatt at han skal ha et lite friskt pust igjen i seg. Blir morro med en sesong TUF og en Tito som sikkert kommer til å prate opp seg selv og kampen som han selvfølgelig mener han kommer til å vinne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Men jeg synes det er fint at de gir han en gimme i Tito, blir fin TV i noen måneder og så får vi et knallstevne der Tito mister bevisstheten. Hoho, jeg tror Tito tar Chuck denne gangen. Han var overraskende frisk mot Griffin. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fight! Life with Bas Rutten å litt andre morro klipp med Bas Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen andre som gleder seg til et spekket Dream/WVR event? Og ikke minst mma-debuten til Satoshi Ishii. Dette blir bra! God underholdning på en nyttårsaften. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kan ikke si jeg er hardcore MMA-fan. Kjenner knapt noen navn der. Min rangering etter hvor mye jeg har lyst å se (1-3): 3) Kazuyuki Fujita vs. Alistair Overeem 2) Andy Souwer vs. Masato 2) Ikuhisa Minowa vs. Rameau Thierry Sokoudjou 2) Ray Sefo vs. Yosuke Nishijima 2) Shinya Aoki vs. Mizuto Hirota 2) Kazuo Misaki vs. Melvin Manhoef 1) Resten, som jeg bare ser om det blir KO eller submission. Dumt det ikke var noen skikkelig store navn, slik som Fedor. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Er en del navn på kortet jeg selv ikke har noe forhold til, men disse kampene jeg gleder meg til: Hidehiko Yoshida vs. Satoshi Ishii (Satoshi Ishii, gull-medaljevinneren fra Bejing 2008 i judo) Ikuhisa Minowa vs. Rameau Thierry Sokoudjou Norifumi Yamamoto vs. Masanori Kanehara (KID yamamoto, alltid spennende.) Hayato Sakurai vs. Akihiro Gono (Mach vs. Gono, liker gono selv om han har gått på mye tap i det siste) Kazuyuki Fujita vs. Alistair Overeem Ray Sefo vs. Yosuke Nishijima Shinya Aoki vs. Mizuto Hirota Tatsuya Kawajiri vs. Kazunori Yokota (Kawajiri gjorde det jo utrolig bra i dream GP for en stund siden, spennende fighter å følge med på.) Kazuo Misaki vs. Melvin Manhoef Endret 27. desember 2009 av stian_molvik Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Noen andre som gleder seg til et spekket Dream/WVR event? Og ikke minst mma-debuten til Satoshi Ishii. Dette blir bra! God underholdning på en nyttårsaften. Eneste som plager meg med K1 Dynamite (vel, bortsett fra de mange latterlige kampene de har kjørt oppigjennom) er hvordan de år etter år klarer å dra 2 timer med kamper ut til MINST 6-8 timer tv-sending. Garanterer minst en 45 minutters pause, og minst en time brukt på høydepunkter (om det kan kalles det) fra super hulk. Kommer nok til å vente til dagen etter og se kampene alene, da jeg tror 6 timer+ med Michael Schiavello er mer enn jeg kan tåle på en dag. Endret 27. desember 2009 av Talwin Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Huff jeg missa Yamamoto, gir jeg 2. Hidehiko Yoshida vs. Satoshi Ishii = ren judo match. Tok bort Gono, vet ikke hvem jeg blanda han med, kanskje Uno. Endret 27. desember 2009 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Huff jeg missa Yamamoto, gir jeg 2. Hidehiko Yoshida vs. Satoshi Ishii = ren judo match. Tok bort Gono, vet ikke hvem jeg blanda han med, kanskje Uno. Regner med at Gono/Mach blir en av de bedre mma kampene den kvelden, så sant Mach ikke har gått på grill dietten over jul og kommer in feit og ute av form igjen da. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Mousasi vs. Goodridge er endelig bekreftet for nyttårets Dream/WVR event. Enda en kamp å glede seg til oxygen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 At ikke goodrigde ikke har pensjonert seg enda irriterer meg. Fyren er en tøff "punchingbag" som går imot og tar imot juling og bare står der. :/ Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Goodridge ja, med den enestående seieren i UFC, og dominerte med brawling i startfasen i PrideFC. Tror Mousasi vinner med submission. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå