Justin_Sane Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Browning ekke et godt eksempel på en "MMA rolle modell" men når sant skal sies - Han har mye talent. Synd at han (som War Machine) ikke klarer å oppføre seg. Ellers har vi hatt mange som har kommet gjennom TUF: Forrest, Swick, Stevenson, Sanchez, Evens, Florian, Diaz mm. karrun: Jeg digger Matt Brown Synes han virker som en ordentlig vass kar, som blir bedre og bedre for hver kamp han går. Lenke til kommentar
geil Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Saunders virker og spennende, likte at han slo av lysene hos liksomiren Marcus Davis. Og så er jeg generelt svak for fightere med muay thai-base. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Browning ekke et godt eksempel på en "MMA rolle modell" men når sant skal sies - Han har mye talent. Synd at han (som War Machine) ikke klarer å oppføre seg. Ellers har vi hatt mange som har kommet gjennom TUF: Forrest, Swick, Stevenson, Sanchez, Evens, Florian, Diaz mm. karrun: Jeg digger Matt Brown Synes han virker som en ordentlig vass kar, som blir bedre og bedre for hver kamp han går. Kan godt hende han blir bedre for hver kamp som går, men jeg synest kampene hans blir rett og slett kjedelige:/ Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Karrun: Det er smak og behag, men jeg utfordrer deg til å se på Brown vs Wilks igjen. Jeg synes den var bra. Hadde alt fra GnP, submission attempts, Flying knee, clinch mm. Though, hver sin smak Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Karrun: Det er smak og behag, men jeg utfordrer deg til å se på Brown vs Wilks igjen. Jeg synes den var bra. Hadde alt fra GnP, submission attempts, Flying knee, clinch mm. Though, hver sin smak Skal se litt på kampene hans imorgen da, men akkurat nå er det lønningspils med jobben! Fant forresten dette nå; http://www.bloodyelbow.com/2009/12/17/1206...-out-of-ufc-108 Rykte om at Sherk er ute av 108.. Huffameg:( Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Lønningspils er aldri feil ! HF Hehe, stakkars UFC. Alle stjernene blir skada Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Karrun: Det er smak og behag, men jeg utfordrer deg til å se på Brown vs Wilks igjen. Jeg synes den var bra. Hadde alt fra GnP, submission attempts, Flying knee, clinch mm. Though, hver sin smak Skal se litt på kampene hans imorgen da, men akkurat nå er det lønningspils med jobben! Fant forresten dette nå; http://www.bloodyelbow.com/2009/12/17/1206...-out-of-ufc-108 Rykte om at Sherk er ute av 108.. Huffameg:( Er nok ikke bare et rykte det gitt....http://www.sherdog.com/news/news/Update-Sh...Ludwig-In-21624 Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 UFC 108 må vel snart være tidenes skadepregede kort. Noen som gleder seg til Strikeforce: Evolution? Thomson - Melendez, Lindland - Jacare, Cung Le - Scott Smith, King Mo - Whitehead. Decent kort spør du meg. :) Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 UFC 108 må vel snart være tidenes skadepregede kort. Noen som gleder seg til Strikeforce: Evolution? Thomson - Melendez, Lindland - Jacare, Cung Le - Scott Smith, King Mo - Whitehead. Decent kort spør du meg. :) Absolutt,absolutt...blir litt god søndag underholdning veit jeg ! muligheter for å kjøpe det her live over nett ? Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ser ut som et bra event det ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 StrikeForce begynner å få mange gode fightere nå. Har alltid likt cardene til strikeforce og det er som regel gode kamper og mye underholdning. Blir Nick Diaz vs Marius Zaromskis i januar. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen steder man kan kjøpe stream av dette? Som med f.eks UFC-eventene man kan kjøpe hos yahoo sports. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Du kan sjekke ut http://www.justin.tv/epic_mma, ikke forsøkt det selv før. Var reprise av smith - radich når jeg sjekka, men så begynner jo ikke eventet før om 5min eller no. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Anbefaler ikke justin.tv, blir (garantert) disconnecta pga for mange seere fra Norge innen 10 minutter (min erfaring), men kanskje det er annerledes når det er natt. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Gikk fint så langt. Så Shamrock vs Diaz ferdig. Regne med at det var Main Event, så jeg slo av. Kun en "disconnect" som løstes ved en F5. Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Om du så Shamrock vs Diaz ferdig så du på et gammelt stevne. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Både Strikeforce og WEC stevnene var bra igår, men føler nok Strikeforce kom best ut. Var mange kamper der jeg likte VELDIG godt Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Scott jævla Smith Cung ble litt for 'cocky' på slutten, kunne lett safet den inn, men ble dratt med i stilen til smith. Bortsett fra det, ingen store overraskelser, og håper lindland kaster inn håndkleet snart. Likte eventet, veldig underholdende. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Om du så Shamrock vs Diaz ferdig så du på et gammelt stevne. Ja, det tror jeg også. Den kampen jeg så stemmer ikke overens med UFC-nyhetene som sirkuleres i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå