LarsP Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Faen, jeg savner Pride sine kjempebra Nyttårs stevner........ K-1 bouts K-1 MAX Masato vs. Andy SouwerK-1 Ray Sefo vs. Yosuke NishijimaK-1 KOSHIEN 62kg Class Tournament Semi-Finals Hiroya vs. Masaaki Noiri Shota Shimada vs. Katsuki Ishida K-1 KOSHIEN 62kg Class Tournament Reserve Fight Tsukasa Fuji vs. Tatuya KusakabeK-1 KOSHIEN 62kg Class Tournament Finals Winner of Hiroya vs. Masaaki Noiri vs. Winner of Shota Shimada vs. Katsuki Ishida MMA bouts DREAM Super Hulk Grand Prix 2009 Finals Ikuhisa Minowa vs. Rameau Thierry SokoudjouHeavyweight Bout Satoshi Ishii vs. Hidehiko YoshidaDREAM vs. SRC Bouts Norifumi Yamamoto vs. Masanori Kanehara Hayato Sakurai vs. Akihiro Gono Katsuyori Shibata vs. Hiroshi Izumi Hiroyuki Takaya vs. Michihiro Omigawa Alistair Overeem vs. Kazuyuki Fujita Hideo Tokoro vs. Marlon Sandro Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Faen, jeg savner Pride sine kjempebra Nyttårs stevner........ K-1 bouts K-1 MAX Masato vs. Andy SouwerK-1 Ray Sefo vs. Yosuke NishijimaK-1 KOSHIEN 62kg Class Tournament Semi-Finals Hiroya vs. Masaaki Noiri Shota Shimada vs. Katsuki Ishida K-1 KOSHIEN 62kg Class Tournament Reserve Fight Tsukasa Fuji vs. Tatuya KusakabeK-1 KOSHIEN 62kg Class Tournament Finals Winner of Hiroya vs. Masaaki Noiri vs. Winner of Shota Shimada vs. Katsuki IshidaMMA bouts DREAM Super Hulk Grand Prix 2009 Finals Ikuhisa Minowa vs. Rameau Thierry SokoudjouHeavyweight Bout Satoshi Ishii vs. Hidehiko YoshidaDREAM vs. SRC Bouts Norifumi Yamamoto vs. Masanori Kanehara Hayato Sakurai vs. Akihiro Gono Katsuyori Shibata vs. Hiroshi Izumi Hiroyuki Takaya vs. Michihiro Omigawa Alistair Overeem vs. Kazuyuki Fujita Hideo Tokoro vs. Marlon Sandro Har sett det Lars. Ikke perfekt, men 100 ganger bedre enn UFC sitt kort. De skal hvisnok ha noen flere kamper på kortet sitt også hvis jeg ikke tar helt feil. Hadde håpet på Fedor også på kortet deres, men begynner å bli litt sent for det nå, ihvertfall hvis han skal ha en nogenludne motstander. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 De jeg har lyst til å se er egentlig sherk og rashad kampene, resten kan bare ... Å i det hele tatt ha Rashad som main card sier litt spør du meg. Nei, UFC må gravere dypere enn dette hvis de skal skryte av å ha de beste fighterene og kampene innen MMA. Heldigvis er det ikke så lenge til WEC 45, å det har ett fightcard som er milevis bedre enn UFC 108. Å etter det så har vi Dynamite på nyttårsaften. Ikke noen dårlig avsluttning på MMA'en i år, med unntak av UFC sitt kort da. Føler de er litt bortskjemte å tror folk kommer til å kjøpe PPV'en uansett hva slags søppel de setter opp. Skjerping Dana!!! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg så frem til nyttårskortet, men dette skuffer. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det 108 kortet har vel blitt bytta så mange ganger at de bare har fått raska sammen de som kunne stille...ikke noe å rope hurra for akkurat nei....ser fram til Shields vs Melendez og Smith vs Le til hælja...spent å se hva Hollywood-faktene har gjort med Le Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ser ut som det blir Mir VS Carwin for Interm Tungvektsbeltet i vente på at Lesnar skal bli frisk nok til å sloss igjen. Kilde: MMAJunkie Lenke til kommentar
geil Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror den fighten kommer til å gi oss mye av svarene på hvordan Mir kommer til å fare i rubbermatchen mot Lesnar. I tillegg vil Mir ha omtrent sju mnd på å fortsette å bulke opp, og fortsetter han som han har gjort de siste fem mnd kommer han ikke til å være spesielt mindre enn Lesnar. Han måtte allerede kutte for å komme under på fredag. Lesnar har dog mer trening i å bære vekten, men Mir er langt smartere. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Får håpe Brock kommer tilbake i gammelt slag...siden han kun har opperert på 60% det siste året før han blei sjuk....tenk hva han kan gjøre når han er 100% frisk....men morsomt at Mir har tatt steget opp og blir spennende å se han mot Carwin...får håpe det er noe kondis igjen i kroppen til Mir da. Lenke til kommentar
geil Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Den 60% uttalelsen tror jeg vi skal ta med et lass salt eller to, det ble sagt i hensikt å selge Lesnars fremtidige retur til ringen. Tror Mir trener veldig riktig nå, han har hatt en god utvikling det siste året. Fra UFC 92 27. des i fjor mot Nog: Langt lavere fettprosent mot Lesnar i juli: Og nå med 10 kg muskler ekstra: Forresten, sjekk ansiktet til Sanchez Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hehe...tenker han skulle ønske han hadde en sofa i stua si å ligge på nå.....gidder vel ikke stå i speiliet og se på seg sjøl med det trynet der hele tida (les:countdown showet til 107) Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg synes det er helt utrolig hvordan noen av dere rakker ned på UFC sine fightere. Jeg tenker nå på JimRamse, karrun mm. Jeg veit ikke hvor dere tar bakgrunnen i at UFC har dårlige fighters forhold til Dream, Strikeforce evt andre steder. Faktisk synes jeg det er ganske hårreisende at noen som følger aktivt med på MMA kan komme med noen slike uttalelser. Jeg er veldig spent på hvilken måte dere mener at UFC sine fighter er flere steg under alle andre. Med unntak av Fedor og Mousasi (som jeg tror er nr1, men må få bedre motstand for å bevise seg som nr 1) har UFC uten tvil beste Pound for Pound fighterne i verden pr vektklasse. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Enig med Justin. Virker mer "som en greie" å rakke ned på UFC enn noe annet. Er der de beste gutta er utenom et par karer. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jeg synes det er helt utrolig hvordan noen av dere rakker ned på UFC sine fightere. Jeg tenker nå på JimRamse, karrun mm. Jeg veit ikke hvor dere tar bakgrunnen i at UFC har dårlige fighters forhold til Dream, Strikeforce evt andre steder. Faktisk synes jeg det er ganske hårreisende at noen som følger aktivt med på MMA kan komme med noen slike uttalelser. Jeg er veldig spent på hvilken måte dere mener at UFC sine fighter er flere steg under alle andre. Med unntak av Fedor og Mousasi (som jeg tror er nr1, men må få bedre motstand for å bevise seg som nr 1) har UFC uten tvil beste Pound for Pound fighterne i verden pr vektklasse. Jeg rakker ikke ned på UFC sine fightere jeg. Er uten tvil de som har flertallet av de beste fighterene nå. Det jeg rakket ned på var nyttårskortet til UFC, som rett å slett er tragisk. PS: Eneste personen i UFC jeg virkelig ikke tåler er Dana. Endret 17. desember 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg synes det er helt utrolig hvordan noen av dere rakker ned på UFC sine fightere. Jeg tenker nå på JimRamse, karrun mm. Jeg veit ikke hvor dere tar bakgrunnen i at UFC har dårlige fighters forhold til Dream, Strikeforce evt andre steder. Faktisk synes jeg det er ganske hårreisende at noen som følger aktivt med på MMA kan komme med noen slike uttalelser. Jeg er veldig spent på hvilken måte dere mener at UFC sine fighter er flere steg under alle andre. Med unntak av Fedor og Mousasi (som jeg tror er nr1, men må få bedre motstand for å bevise seg som nr 1) har UFC uten tvil beste Pound for Pound fighterne i verden pr vektklasse. Nå mente jeg ikke det jeg skrev som en hets mot UFC, eller noen av fighterne der. Jeg mener, og er rimelig sikker på at flertalelt er enig, at UFC er den beste MMA organisasjonen der ute. Men som alle andre, har jeg noen favoritt fightere jeg vil se på, og de jeg rett og slett aldri har hørt om vil jeg ikke betale for å se. Så å ha et card med 2 kamper jeg _vil_ se, og 6+ kamper jeg egentlig kan leve uten, mener at dette card'et ikke er noe spesielt bra. Som sagt, det jeg skrev, var ikke ment som noen som helst form for hetsing, eller "dissing" av andre fightere. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jupp, er vel liten tvil at de beste er i UFC, men det er ikke alltid at de mest spennende fighterne er i UFC. Både Dream og Strikeforce har noen av de mer spennende fighterne som finnes, og da er det ikke bare de 2 du nevner.. Men det er vel ikke tvil om at UFC har både de beste og den største bredden. *********** Og når det er sagt, jeg trur faktisk det blir et spennende event, med mange "sultne" fightere.. Endret 17. desember 2009 av Battone Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ok, da har jeg missforstått det som ble sagt. Jeg er litt enig i det dere sider, men jeg er samtidig ganske uenig. Jeg synes frem til nå har det vært masse bra cards. (Alt kommer ann på hvor mange kamper man mener burde være "noe man vil se på") For meg kommer dette tallet på ca 4. La oss ta 107 som eksempel. BJ Penn Diego Sanchez (så jeg frem til) Frank Mir Cheick Kongo (så jeg frem til) Jon Fitch Mike Pierce (så jeg frem til) Kenny Florian Clay Guida (så jeg frem til) Dette cardet funket for meg. UFC 106: Forrest Griffin Tito Ortiz (så jeg frem til) Josh Koscheck Anthony Johnson (så jeg frem til) Antonio Rogerio Nogueira Luiz Cane (så jeg frem til) Amir Sadollah Phil Baroni (så jeg frem til) Ben Saunders Marcus Davis (så jeg frem til) UFC 105: Randy Couture Brandon Vera (så jeg frem til) Dan Hardy Mike Swick (så jeg frem til) Michael Bisping Denis Kang (så jeg frem til) Matt Brown James Wilks (så jeg frem til) Ross Pearson Aaron Riley (så jeg frem til) Jeg gidder ikke å gå lenger nedover. Klart at en grunn til at "folk" vil se noen av de mindre kampene er tuf, eller at vi har fulgt med på undercard og syntes at noen var kule fightere. Jeg er enig at det ikke er nødvendigvis de største kampene hele tiden som utgjør de 4-5 som jeg ser frem til. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ok, da har jeg missforstått det som ble sagt. Jeg er litt enig i det dere sider, men jeg er samtidig ganske uenig. Jeg synes frem til nå har det vært masse bra cards. (Alt kommer ann på hvor mange kamper man mener burde være "noe man vil se på") For meg kommer dette tallet på ca 4. La oss ta 107 som eksempel. BJ Penn Diego Sanchez (så jeg frem til) Frank Mir Cheick Kongo (så jeg frem til) Jon Fitch Mike Pierce (så jeg frem til) Kenny Florian Clay Guida (så jeg frem til) Dette cardet funket for meg. UFC 106: Forrest Griffin Tito Ortiz (så jeg frem til) Josh Koscheck Anthony Johnson (så jeg frem til) Antonio Rogerio Nogueira Luiz Cane (så jeg frem til) Amir Sadollah Phil Baroni (så jeg frem til) Ben Saunders Marcus Davis (så jeg frem til) UFC 105: Randy Couture Brandon Vera (så jeg frem til) Dan Hardy Mike Swick (så jeg frem til) Michael Bisping Denis Kang (så jeg frem til) Matt Brown James Wilks (så jeg frem til) Ross Pearson Aaron Riley (så jeg frem til) Jeg gidder ikke å gå lenger nedover. Klart at en grunn til at "folk" vil se noen av de mindre kampene er tuf, eller at vi har fulgt med på undercard og syntes at noen var kule fightere. Jeg er enig at det ikke er nødvendigvis de største kampene hele tiden som utgjør de 4-5 som jeg ser frem til. Enig i alle i denne posten, utenom denne: Matt Brown James Wilks Alle de andre ser jeg på gledelig. Betalte tom. for UFC105 og 106 Håper bare at hardy blir gruse-eid av GSP, så kommer Koscheck og skambanker gsp etterpå.. Ikke at gsp kommer til å tape noen av disse kampene, men vært morsomt å se;) Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Og Jon Fitch mot Mike Pierce. Fitch er faen meg så døll. Fordømt juksemaker og, er en skandale at han "vant" mot Jeff Joslin etter å ha tatt en time-out. Jeg kunne tenke meg å se Fitch mot enten Silva, Fedor eller en hagle. Tror mye av kritikken mot UFC kommer av at de både er størst og har de beste fighterene og i høyeste grad markedsfører seg som sådan, og så leverer de middelmådige kort. Nå skal UFC være unnskyldt at det har vært unormalt mye skader, og jeg synes uansett at de jevnt over leverer det beste produktet. Strikeforce føles dessverre litt b-vare, og DREAM klarer ikke å fange den magien som gjorde Pride til det mest vanvittige undeholdningsproduktet gjennom tidene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jupp, er vel liten tvil at de beste er i UFC TUF, bro! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jupp, er vel liten tvil at de beste er i UFC TUF, bro! I just threw up a little in my mouth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå