Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diego Sanchez var en stykk slagen mann.. Aldri sett BJ Penn i bedre form, og det lover godt.. Han holdt jo lett alle rundene. Har heller aldri sett Diego blitt så lett avslørt. Det var nesten som å se Forrest vs. Silva. Totalt demoralisert.. Ellers et bra event, Mir så enorm ut, fikk dog ikke se om musklene kan brukes eller om det bare er luft..

Lenke til kommentar

Diego Sanchez var en stykk slagen mann.. Aldri sett BJ Penn i bedre form, og det lover godt.. Han holdt jo lett alle rundene. Har heller aldri sett Diego blitt så lett avslørt. Det var nesten som å se Forrest vs. Silva. Totalt demoralisert.. Ellers et bra event, Mir så enorm ut, fikk dog ikke se om musklene kan brukes eller om det bare er luft..

Jeg synest det å choke ut en så kraftig fyr som Kongo fra halfguard sier litt om styrken til Mir også jeg men. Greit nok at Kongo ikke har den beste groundgamen i mma, men alikevell.

Ble veldig imponert over Mir, BJ og Ken-Flo.

Lenke til kommentar

Jeg synest det å choke ut en så kraftig fyr som Kongo fra halfguard sier litt om styrken til Mir også jeg men. Greit nok at Kongo ikke har den beste groundgamen i mma, men alikevell.

Ble veldig imponert over Mir, BJ og Ken-Flo.

Enig ! Veldig imponerende fra half guard.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller ser UFC 108 ut som ett elendig fightcard? Ikke noe som akkurat imponerer, å ihvertfall ikke å putte som Nyttårs stevne ( selv om det er 2 Jan det sendes )

Ser så dårlig ut at det ikke er aktuelt å kjøpe det å streame. Nesten så jeg vurderer om jeg i det hele tatt gidder å laste det ned.

Faen, jeg savner Pride sine kjempebra Nyttårs stevner........ :(

post-6770-1260909218_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...