Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig, her gikk det litt fort i svingene, men poenget er fremdeles det samme; nemlig at det er ingen i UFC per dags dato som kan hamle opp med 'The Iceman'.

 

Dette virker kanskje som et dumt og noe bombastisk utsagn da Couture knuste Sylvia og har tidligere vist at han kan dominere LHW-klassen, men jeg tviler på at Couture kommer til å droppe vekt og gå ned til LHW. Jeg tror Randy kommer til å avslutte karrieren som HW (da uten tittel siden han kommer til å bli slått av Cro Cop i sommer).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har UFC kjøpt Pride?: http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templa...d=3631&zoneid=2

8193362[/snapback]

Som eg nemnte på forrige side går det rykter om at Fertitta brødrene har kjøpt Pride. Det er altså ikkje Zuffa som har gjort dette. Kva dette betyr i praksis kan vi bare spekulere i.

8194072[/snapback]

ER ikke fertitta eiere av zuffa eller er eg helt ute? Steike de ryktene har spredt seg overalt og det virker som om de er seriøse. Blir spennende å følge utviklingen til pride.
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke uttale meg så altfor mye siden dette hverken er konfirmert eller at jeg har satt meg så utrolig mye inn i konsekvensene, men i mine øyne er det tre mulig utfall:

1) Vi får en situasjon a là det som skjedde på wrestlingscenen da WWF kjøpte opp/"såret" motstanden og fikk monopol.

2) Vi får mange sinnsyke interpromomatcher.

3) Liten eller ingen endring i markedet.

 

Jaja, jeg kommer i allefall til å følge utviklingen med argusøyne. :)

Lenke til kommentar
ER ikke fertitta eiere av zuffa eller er eg helt ute?

8195280[/snapback]

Dei er hovudeigarane ja. Men sånn eg har forstått det dei som enkeltpersonar som står bak oppkjøpet, og ikkje selskapet Zuffa. Så då blir ikkje Pride ein del av Zuffa. Om dette vil ha noko betydning i praksis blir bare spekulasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Jeg vurderte det lenge, men slo fra meg idèen da jeg så flybillettprisen. Dessuten blir det fort 1-2000,- i inngang på showet.

8217187[/snapback]

Var for sen til billettsalget jeg, så de eneste billettene jeg fant (på eBay) var med crappy plasser i prisklasse 150-200£ :-/

 

Ole :)

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Lenke til kommentar

Rått å tenke på at dette er verdens råeste MMA utøver. Ikke det første man tenker når man ser han i bar overkropp. Ser jo ut som en helt normal person.

 

37322.jpg

 

Lest flere intervjer, å også sett alle kampene han sine. Alle han har sloss mot sier det samme. Mannen er sterk som en bjørn.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...