JimRamse Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 For all del, han har oppnådd strålende resultater - har ingentine å si på dem. Med klumsete mener jeg plattfot og teknisk lite elegant, og at han får jobben gjort på styrke. Omtrent som Lesnar i MMA med andre ord Innen K1 er faktisk Ernesto Hoost favoritten min. Er ikke all verden jeg ser på K1, men er morro med litt avveksling fra MMA av å til Siden vi snakker om overlegen styrke. Om kun 2 dager skal denne mannen ha sin første MMA kamp. Gleder meg allerede Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ikke så ulikt Lesnar Hoost var og fantastisk, han og Hug hadde fire minneverdige kamper. Jeg supplerer MMA med mye K-1 og boksing, ofte foretrekker jeg det også foran MMA. Har egentlig utviklet seg sånn etter at Pride døde. Men det avhenger av hvem som deltar, foretrakk f.eks Pacman vs. Cotto fremfor UFC 105. Blir spennende å se Pudz. Er han rask nok, og ikke minst smidig nok, kan han nå langt. Han har vel en Kyokushinbakgrunn, det i seg selv lover ihvertfall godt mtp smidighet, men det spørs hvor stor han var når han var aktiv. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ikke så ulikt Lesnar Tenkte du på Mariusz? Tror nok ikke Lesnar har mye han skulle sagt med tanke på rå styrke her. Gleder meg til å se første kampen til Mariusz. Hvis han gjør ett par imponerende kamper kan jeg se for meg at han kan få noen kule kamper i Japan etterhvert Hoost var og fantastisk, han og Hug hadde fire minneverdige kamper. Jeg supplerer MMA med mye K-1 og boksing, ofte foretrekker jeg det også foran MMA. Har egentlig utviklet seg sånn etter at Pride døde. Enig her. Det var en trist dag når Pride ble lagt ned..... Har blitt mye mer K1 etter de la ned, men boksing blir det lite av. Rett å slett for kjedelig synes jeg. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Spesielt tungvetksboksing for tida. Det er virkelig kjedelig det, men nøyt Pacman vs Cotto ja. Det var virkelig underholdende. Anbefales. Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tenkte på at Overeem og Lesnar har endel felles trekk i at begge er forsåvidt er teknisk gode, men at suksessen i stor grad er avhengig av ren styrke. Japan er nok markedet for Mariusz ja. Tviler på at han er lettsolgt i USA, men hadde vært morsomt om han hadde motbevist det. Tungvektsboksing er triste greier ja, må ned på super mellom og aller helst welter før det blir spennende. Om forhandlingene rundt Mayweather vs Pacman bærer frukter blir det mest spennende kamp på masser av år, men det ser litt tynt ut i rekkene bak dem. Blir spennende å se om boksingen kan bære frem en ny generasjon stjerner. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Snickers reklame Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Haha... Finnes et par godbiter til Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Weee, godnyhet bekreftet på mmajunkie. http://mmajunkie.com/news/17156/white-conf...ufc-108-win.mma Rampage kommer altså tilbake, og skal fighte Rashad etter ufc108, så lenge Rashad vinner mot Thiago Silva. Gleder meg til å se Rashad ko'e Rampage i 2. runde;) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gleder meg til å se Rashad ko'e Rampage i 2. runde;) Keep dreaming. Eneste gangen Rampage har blitt knocket var etter 10++ harde kne til trynet fra Wanderlei. Tviler sterkt på Rashad klarer det. At han har potensialet til å vinne kampen skal jeg si meg enig i, men å knocke Rampage? Veldig tvilsomt. Personlig ser jeg for meg Rampage vinne den kampen ganske lett..... Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gleder meg til å se Rashad ko'e Rampage i 2. runde;) Keep dreaming. Eneste gangen Rampage har blitt knocket var etter 10++ harde kne til trynet fra Wanderlei. Tviler sterkt på Rashad klarer det. At han har potensialet til å vinne kampen skal jeg si meg enig i, men å knocke Rampage? Veldig tvilsomt. Personlig ser jeg for meg Rampage vinne den kampen ganske lett..... Samma hvem som har knocka han ut før, eller ikke har gjort det, Rashad vil gjøre det uansett;) Det kommer til å bli en Rashad vs lidell replay :pP Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gleder meg til å se Rashad ko'e Rampage i 2. runde;) Keep dreaming. Eneste gangen Rampage har blitt knocket var etter 10++ harde kne til trynet fra Wanderlei. Tviler sterkt på Rashad klarer det. At han har potensialet til å vinne kampen skal jeg si meg enig i, men å knocke Rampage? Veldig tvilsomt. Personlig ser jeg for meg Rampage vinne den kampen ganske lett..... Samma hvem som har knocka han ut før, eller ikke har gjort det, Rashad vil gjøre det uansett;) Det kommer til å bli en Rashad vs lidell replay :pP Yeah right......... Forskjell på en "over the hill Liddell" og en motivert Rampage. Men for all del, folk må jo tro hva de vil. Men ville ikke satt store penger på det der hvis jeg var deg Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gleder meg til å se Rashad ko'e Rampage i 2. runde;) Keep dreaming. Eneste gangen Rampage har blitt knocket var etter 10++ harde kne til trynet fra Wanderlei. Tviler sterkt på Rashad klarer det. At han har potensialet til å vinne kampen skal jeg si meg enig i, men å knocke Rampage? Veldig tvilsomt. Personlig ser jeg for meg Rampage vinne den kampen ganske lett..... Samma hvem som har knocka han ut før, eller ikke har gjort det, Rashad vil gjøre det uansett;) Det kommer til å bli en Rashad vs lidell replay :pP Yeah right......... Forskjell på en "over the hill Liddell" og en motivert Rampage. Men for all del, folk må jo tro hva de vil. Men ville ikke satt store penger på det der hvis jeg var deg Hehe, det blir tko på Silva og ko på rampage.. Så er det på nytt med Machida for å få tilbake beltet han fortjener;) bare vent å se! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hehe, det blir tko på Silva og ko på rampage.. Så er det på nytt med Machida for å få tilbake beltet han fortjener;) bare vent å se! Vet ikke hvordan jeg skal si dette på en fin måte, men du er rimelig Delusional my friend Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vet ikke hvordan jeg skal si dette på en fin måte, men du er rimelig Delusional my friend Haha, bare vent å se du! Og ja, jeg er Rashad fanboy, men er ikke biased, neiiiida;) Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er ganske sikker på at Rampage taper. Motivert? Pføy! Å spille film var mye viktigere. Men tror kampen går til Decision uansett. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har mer tro på Rashad jeg og, selv om jeg liker Rampage veldig godt...faen så morsom han var i tuf 10 sesongen..hehe...noe walkover til Rampage blir det så absolutt ikke hvertfall ! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Rampage er i en helt annen klasse enn Rashad.. Eneste muligheten er om Rampage møter i elendig form, noe jeg tviler på.. Tipper den egentlige grunnen til at Rampage ikke ville fighte var at han så at han ikke var i form akkurat der og da til å ta Rashad på alvor, dermed utsatte han kampen.. Rampage eneste store svakhet er spark mot beina, han har elendig defense på det, men kan ikke se for meg Rashad som noen stor trussel akkurat der.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ser ut som om det blir Abu Dhabi og UFC 112 i april istedenfor england ja....da blir det guttetur veit jeg ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Her Mariusz Pudzianowski kampen for de som møtte ønske å se den. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 MEGAROFL!! "Manhandling" er det vel det heter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå