Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TUF finalen var ganske ok, men Kimbo og Houston var skrekkelig dårlig. :p Visste at Houston ville være dårlig for han er jo helt talentløs, men trodde Kimbo faktisk hadde mer å vise enn det der.

Snart må noen trekke en slutning mellom freakishly long arms og suksess i MMA også. :p Jon Jones sine hender når jo nesten under knærne og kroppsbygningen hans er veldig lik Anderson Silva.

Lenke til kommentar
Ang vinneren av TUF er vel det du sier noe avslørende :)

Er kanskje det? Skal sette det i spoiler jeg, just in case :)

Så akkurat finalen, var den jeg og trodde som vant. Men alldeles ikke på måten jeg trodde. Kudos.

EDIT: godt gjort å hoppe over spoiler selv :p

Endret av geil
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg ble imponert over Kimbo. uansett hva folk sier, så har han blitt mye bedre enn den "street-fighteren" han var før. Og det ser ut til at han lærer fort. Det at han var tålmodig og venta på en åpning viser jo dette, en tidligere versjon av kimbo hadde jo rusha inn og håpa på det beste..

Lenke til kommentar
Om du ser på noen av de andre videoene hans så ser du hvorfor den passer i MMA tråd.. Litt moro må det vel være lov å ha her og, selv om det kanskje er litt OT..

Se filmen hos Youtube

Klarer helt ærlig ikke å se hva som er morro her. Mannen er jo totalt ødelagt i hodet, å burde vært innlagt.

Over til noe helt annet. Noen andre enn meg som ble litt overgitt når de så hvor BIAS'ed kommentatorene i K1 stevnene var i helga. Ble bare sittende å riste på hodet når jeg så kommentatorene gjøre dette når Hari vant over Overeem

4161589908_8b0d59bd88_o.gif

Lenke til kommentar

Jeg må lære meg å ikke besøke denne tråden rett etter stevner. Skjønt nå visste jeg jo hvem som slo hvem i finalen (damn you HDnet), så visste jo hvem som måtte slå hvem gjennom.

Nå er jeg forsåvidt Norges største Hari-fan, så det plagde meg ikke nevneverdig, men de bør holde seg for gode for å favorisere. Ihvertfall så mye pes Hari har fått fra dem før. Må poengtere at jeg ikke har sett stevnet ennå, så snakker generelt.

Lenke til kommentar

Liker badr hari selv. Meget god fighter men pokker at han ikke kan roe litt ned når det virkelig gjelder.

Eg personlig ville at overeem skulle komme til finalen men desverre gikk det ikke hans vei denne gang. Ble mektig irritert på kordan kommentatorne jublet når overeem gikk i bakken. Nå har riktignok overeem terget på seg k-1 fantastene med å si at MMA er vanskeligere og mer krevende enn k-1.

Lenke til kommentar

Han var egentlig skyld i det selv når han skulle være så stor i kjeften. All honør til de som skaper leven for å selge fights, men han stiller seg laglig til for hogg, og må forvente at han får mange mot seg. Men det er bra at noen tør å reise seg og rope litt, må vite det trengs nå i Japan, både FEG og WVR sliter om dagen.

Til å være en himla klumsete kickboxer synes jeg egentlig han fått ganske god omtale av kommentatorene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...