Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten at jeg har sjekka dagens nyheter (som om det er så mange sider å sjekke, er max 3-4 på Google "ufc news" som er verdt å lese jevnlig), så ville jeg tippe og tro at de utsetter AS vs Belfort to PPVer. Det må jo være det greiste og enkleste? Tror ikke de avlyser kampen.

Lenke til kommentar

Nei, kampen skal skje. Er en liten stund siden Silva opererte, men har visstnok tatt lengre tid å bli klar enn de regna med...blei jo droppa fra 108 nå og tviler på at de kjører en så stor kamp på 110 som er i australia...derfor april kan virke lovende....skal på ufc tur til vegas i det tidsrommet og håper at derfor at det blir 112 som de møtes....hadde vært naaaaaaaais

Lenke til kommentar
Fordømt triste UFC-events fremover, ser ikke ut som det blir noen skikkelige blockbusters før utpå våren. Bra FEG leverer med K-1 World GP finale på lørdag.

Jeg er helt uenig. Tror det blir mye artig i TUF finalen til helga og tror alle 5 maincard kampene på 107 blir kule, spesielt Penn vs Sanches, Kongo vs Mir og Florian vs Guida.

Blir artig å se om Mir blir banket eller om Kongo blir tatt ned og stivner på bakken som vanlig. :)

Og selv om dette ikke er UFC-event så ser jeg du ikke nevnte det, Strikeforce har jo event 19. des som også blir knall med Cung Le, Melendez og King Mo.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
K-1 WGP Finaler slutter aldri å skuffe. 2009 finalen var full av gode matcher og mye bra action :thumbs:

Vinneren kom heller ikke som en bombe.

Er skikkelig sugen på å se det selv, men venter på en release med engelsk kommentator istedet for den med koreansk som er ute nå.

Edit:

Klarte ikke å vente :)

Veldig bra stevne. Gikk ikke helt som jeg hadde trodd, men var alikevel ikke noen overraskelse hvem som vant :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...