Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du tror ikke noen kan trene seg så stor uten steroider ?

Det er kanskje mulig, men høyest usannsynlig å bli så stor å markert som Brock uten steroider.

Synes denne passer godt i denne sammenhengen:

If it looks like a duck, sound like a duck, and acts like a duck it usually is a duck.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke umulig i det hele tatt ! Kjenner flere som omtrent kan spise hva de vil uten å legge på seg og trenger absolutt kortere tid for å bygge muskler. Gener. Jeg sier ikke at det er absolutt umulig at Brock har tatt et eller annet, men siden han aldri har testet positivt for noenting så velger jeg å tro på det. Innocent until proven guilty vøttø ! ;-)

Lenke til kommentar
Hakke sett den. Er å anbefales?

Jeg er glad i WEC fordi de har så mye "lettvektere" Sinnsykt fart i kampene i forhold til vektklassene fra 170 og oppover. :) Hvis ikke du har sett noe særlig av WEC enda anbefaler jeg deg å få tak i noen av kampene til Urijah Faber. Stort sett alltid kule kamper med den mannen :)

Lenke til kommentar

Alle snakker hele tiden om at Fedor bør kutte ned til 205 for å sloss mot LHW fightere. Jeg har hele tiden sagt at LHW fightere bør slutte å kutte vekt, å heller sloss mot Fedor ved sin naturlige vekt.

Fedor veier såvidt over 230. Dette veier han hele tiden. Han sloss @ HW som er opp til 265pund.

Så ett bilde for noen mnd siden av Fedor å Tito Ortiz på siden av hverandre, og da la jeg merke til at Tito virket jo større enn Fedor selv om han er en LHW. Kom over dette klippet idag som forklarer hvorfor. Husk han er tyngre enn det du ser under når han ikke er i trening for en kamp.

Tito Ortiz veide 204 @ weigh-ins. Her er hva han veide senere på dagen før han la seg.

23k27fa.jpg

Lenke til kommentar
Så fantastisk herlig det var å se

Marcus Davis

bli separert fra bevisshet :)

var hissig den ja. Morro å se Saunders tilbake i form etter at Swick gjorde kort prosess....Tito var som jeg forventet egentlig...dårlig form...morro med Forrest syns jeg....ellers så syns jeg det var kjipt at klysa Kos vant, men sant som han sa etter kampen....Hardy burde ikke vært #1 contender..skulle hatt en kamp til....probbet er bare at GSP må fighte snart..

Edit : Leit at ikke Voltmann klarte å stoppe Thiago...virket som en skikkelig spennende fighter...og Baroni var jo like dårlig og kjedelig som han vært de siste åra..blir nok droppa rimelig kjapt....Sadollah fikk faktisk 10-7 av en dommer i sisterunda...hissig !

Lenke til kommentar

Synes alt i alt det var en bra kveld.

Sånn Koscheck håndterte Johnson er det dessverre helt tomt for utfordrere til GSPs tittel. Fitch har kun wrestling (og timeouts :p) og det er GSP laaangt bedre uansett, og en rematch mot Koscheck vil gå akkurat på samme måte som den forrige. Hardy er en morsom figur og en talentfull fighter, men i praksis en gimme.

Johnson har dog et voldsomt potensiale, men tror mer på en tittelkamp mellom han og GSP for mellomvektbeltet etter at Silva enten legger opp eller beveger seg permanent til 205.

Hyggelig med Forrest ja, sympatisk fyr og knalltøff fighter. Tito er visst den samme sutrekoppen som alltid, aldri uten en unnskyldning eller tre på lur.

Kveldens beste var Rogerios debut, lover godt for fremtiden. Drømmesituasjonen hadde vært om Shogun slår Machida i rematchen og Rogerio knekker kjeften til Rampage og at vi så utpå forsommeren får rematchen av historiens beste fight.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...