Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig ang M Brown...han imponerte stort og var vel på det nivået han burde vært under TUF.

Tror heller ikke Swick hadde hatt så mye mer mulighet mot GSP, men litt større hvis han hadde kommet i fullt slag tror jeg. Som GSP sa under Q&A'en da han ble spurt om de 2 tøffeste fightene han hadde hatt. Jon Fitch (pga hvor god han er allround) og Thiago Silva (pga størrelsen). Tror dere Swick eller Hardy hadde tatt noen av de ? Tviler.....og GSP hadde rimelig bra kontroll mot begge.

Personlig håper jeg GSP snart tar steget opp til middleweight og det var det også mange som spurte om på Q&A'en. Han sa han hadde lagt på seg 10 pund med muskler, men hvis det skal være aktuelt å gå opp så må han "ta det fysiske steget" og gjøre seg selv større. Han veide rundt 195-196 pund nå, i motsetning til 185-186 da han fightet Alves. Så hvis han skal opp til middle så er det snakk om en 10-15 pund økning til. Da er det ikke sikkert han går ned igjen etter hva jeg forsto. Snakket mye om hvor viktig helsen var for'n og at det ikke var bra å gå så mye opp og ned i vektklasser. Franklin som eksempel, er en grunn til at han ville fighte Silva og Belfort i catch på 195, fordi han hadde gjort seg for stor og det ikke var bra helsemessig for han å droppe for mye....

Lenke til kommentar

Ha! har vel aldri blitt bevist at han har roida....selv om det seff ikke er en umulighet ! men som han har sagt flere ganger i intervjuer, han har blitt testa gang på gang på gang uten at de har funnet noenting....sett bilde av hvordan han så ut når han brøyt i highs school / college eller ? svææææær kar !

Lenke til kommentar

og hvordan vet du at det kommer fra steroidebruk...dokumentasjon ?

Han har jo aldri testa positivt for steroider, så hvordan du kan være så sikker på at det er grunnen til at han er syk ?

Edit :

Og her rapporteres det at han har Divertculitis, som ikke har noe med en bakterieinfeksjon å gjøre i det hele tatt....

Endret av grammasta
Lenke til kommentar
og hvordan vet du at det kommer fra steroidebruk...dokumentasjon ?

Han har jo aldri testa positivt for steroider, så hvordan du kan være så sikker på at det er grunnen til at han er syk ?

Det var en spøk, hence the smiley.

Smileys er avslått hos meg, noe som ironien enda vanskeligere å oppfatte. Som om det ikke var vanskelig nok...! :)

Reaksjoner kommer når man antyder at helten sin har tatt roids, når det ikke er bevis for at det har skjedd, hverken i WWE eller UFC eller i highschool wrestling-greiene for den saks skyld.

Anklag gjerne Shawn Sherk istedenfor.

Lenke til kommentar
Reaksjoner kommer når man antyder at helten sin har tatt roids, når det ikke er bevis for at det har skjedd, hverken i WWE eller UFC eller i highschool wrestling-greiene for den saks skyld.

Han ble arrestert for å hvisnok ha hatt store doser steroider i bilen sin i 2001, men saken ble henlagt 2 mnd senere.

Uansett, har vondt for å tro man blir seende ut som han uten å bruke steroider. Han har også blitt enn 15 - 20 pund lettere etter han begynte med MMA og kuttet fribrytingen. Man ser også tydelig at han er fysisk mindre nå enn før. Under storhetstiden i WWE så det jo ut som han holdt på å sprekke.

Men, han er ikke alene om ha knasket litt roid's imens / før han begynte med MMA :)

edit:

men dette er vel nok offtopic er det ikke?

Lenke til kommentar

Han ble arrestert for å hvisnok ha hatt store doser steroider i bilen sin i 2001, men saken ble henlagt 2 mnd senere.

Uansett, har vondt for å tro man blir seende ut som han uten å bruke steroider. Han har også blitt enn 15 - 20 pund lettere etter han begynte med MMA og kuttet fribrytingen. Man ser også tydelig at han er fysisk mindre nå enn før. Under storhetstiden i WWE så det jo ut som han holdt på å sprekke.

Men, han er ikke alene om ha knasket litt roid's imens / før han begynte med MMA :)

edit:

men dette er vel nok offtopic er det ikke?

Ikke så rart han har blitt litt lettere.....trenger å treffe vektklasse + han ikke har hatt behovet for å være så stor vil jeg tippe....størrelse i forhold til fart og utholdenhet. Unødvendig mengde muskler gjør bare at man blir fortere sliten...

MEN : må si jeg gleder meg stort over nok en event allerede til helga ! Blir morro og se hvordan Tito fungerer etter et så langt brekk og Forrest etter 2 tap....Tito har jo antydet at det skal bli årets kamp...blir vel sjeldent kjedelig med Forrest inni bildet !

Endret av grammasta
Lenke til kommentar

Jeg blir veldig overrasket, og da med positivt fortegn, om Tito klarer å yte Forrest en nogenlunde motstand. Er bare så synd Tito aldri klarte å utvikle seg selv.

Og er det bare meg som er lei av å se Couture henge over motstanderne for å slite dem ut. Skjønner det kan være en god taktikk, men dommerne må da bryte dem mye tidligere.

Og Randy vant ikke den kampen..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Synes Vera skulle hatt den...både når jeg så den live og på opptak når jeg kom hjem....greit Randy kommanderer farten i mye av første halvdel av kampen, men det burde være et høyere kriterie for å score på den taktikken. Som Bas mener om takedowns....man burde ikke nødvendigvis få poeng for de så lenge man ikke oppnår noe etter å ha fått den andre ned...aka lay'n pray Matt Hughes as of late type stil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...