Bytex Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sånn litt off topic: Hvem av dere trener mma? Hvis ja, hvor? Er du gaaal? Folk har det jo så busy med å finne og laste ned alle showene og se dem, at man har ikke tid til å TRENE..galskap. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Blir bra dette her. Gleder meg også til manny paquiao(?) vs Miguel cotto inatt... men dette er boksing. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Øh ja...så akkurat et innslag fra innveiing på TV2 sporten. Men for oss dødelige, hvor kan man se kampen live? Eurosport viser heller en gammel K-1 turnering i natt.. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 På TV2 ???? Jeg så stream, men ikke noe særlig bra når det stopper opp av og til. Freedocast for de desperate. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Dana White og Joe Rogan twittrer om at showet er bra så langt. Prelims skal visstnok være gratis, men vet ikke hvem og hvor det skulle streames. Jeg får nok sett showet om 24 timer antageligvis. Brukte jo hele søndagen på å lete sist UFC event. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=4aef2b2b5b99e <- streamen jeg bruker. Har ikke stoppet/hakket så langt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Ja den veetle greia virker helt fint. Må laste ned en player, men siden den er laget av Stanford University stoler jeg på den. Takk skal du ha Lyden er bittelitt ute av sync men ellers fint. Lurer på når kampen starter. Endret 14. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Takk skal du ha! Få småhakk, lowquality lyd, men man ser hva som skjer. *kose seg* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Heh...de to største MMA-fighterne i USA..så står de i 5 minutter og holder foten til den andre oppe og dytta i veggen..spennende. *hostbored* Hvorfor er det aldri som Bloodsport? Endret 14. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Glad jeg har Canal 9 som viste det live Dan Hardy imponerte, men han har ikke sjans til å stoppe takedownsene til GSP. Utrolig kjedelig å se på Randy, og han tapte den kampen. Kjedelig at dommerne skal ødelegge sporten... Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) UFC 105 Swick - Hardy and Randy - Vera spoiler. Er utrolig skuffet over Mike Swick, trodde han kom til å dominere Dan Hardy. Dommerne i MMA er faen meg helt på tryne (bare dommerne i UFC som suger eller?). Lurer på hvordan de fikk Randy til å vinne denne (selv om det var han jeg heiet på). TommyTheGun: Viser de kun UFC events når de er i Storbritannia? Endret 14. november 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 UFC 105 Swick - Hardy and Randy - Vera spoiler. Er utrolig skuffet over Mike Swick, trodde han kom til å dominere Dan Hardy. Dommerne i MMA er faen meg helt på tryne (bare dommerne i UFC som suger eller?). Lurer på hvordan de fikk Randy til å vinne denne (selv om det var han jeg heiet på). TommyTheGun: Viser de kun UFC events når de er i Storbritannia? Blei mer skuffa over Swick enn at jeg blei imponert av Hardy...han har ikke sjans i h****** på GSP...og blei overraska der og da at Randy vant, men som amerikaner'n ved siden av meg sa....han pressa kampen. Randy vant 1 og 3. Han har erfaringa til å stjele runder og det var det han gjorde med clinch og dirty boksing... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hvorfor kan aldri MMA (eller K-1) kamper være som dette: http://www.youtube.com/watch?v=k0YDuSLXcX8#t=1m5s Istedet for i 95% av tilfellene se ut som to overtrente slåsskjemper lekesloss i barneskolen? "Å se han bruker den fantastiske holde-foten-til-motstanderen-og-presse-mot-veggen teknikken i 3 minutter!! Nå ser vi hvorfor han trente 10 år med en karatemester i Japan, folkens!" "Oj nå greide de å komme ned på bakken, her kommer alle de 15 årene med beinhard teknikktrening til syne, folkens!" Endret 15. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 UFC 105 Swick - Hardy and Randy - Vera spoiler. Er utrolig skuffet over Mike Swick, trodde han kom til å dominere Dan Hardy. Dommerne i MMA er faen meg helt på tryne (bare dommerne i UFC som suger eller?). Lurer på hvordan de fikk Randy til å vinne denne (selv om det var han jeg heiet på). TommyTheGun: Viser de kun UFC events når de er i Storbritannia? Nope, de viser det om natten når det er i statene. Siden jeg fant det ut i sommer har jeg sett alle eventsene live Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) UFC 105 Swick - Hardy and Randy - Vera spoiler. Er utrolig skuffet over Mike Swick, trodde han kom til å dominere Dan Hardy. Dommerne i MMA er faen meg helt på tryne (bare dommerne i UFC som suger eller?). Lurer på hvordan de fikk Randy til å vinne denne (selv om det var han jeg heiet på). TommyTheGun: Viser de kun UFC events når de er i Storbritannia? Nope, de viser det om natten når det er i statene. Siden jeg fant det ut i sommer har jeg sett alle eventsene live Det er jo genialt for oss som har en dekoder med opptaksfunksjon, men er Canal 9 det samme som CCTV 9? Edit: Canal Digital sender ikke CCTV 9 via kabel om det skulle være den kanalen Endret 15. november 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Canal 9 Er en Dansk kanal... Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvordan er det mulig å få inn Canal 9 i Norge da ? Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg er enig med mange av dere. Swick skuffet og jeg tviler på at Dan Hardy klarer mer enn 2 runder mot GSP. Når det kommer til Randy så kan jeg forstå at han tok den, selvom jeg ga han kun 1 runde selv. Det er noe som heter "Octagon Controll" som er et av kriteriene til dommerne. Denne hadde Randy i HELE kampen. Han styrte nøyaktig hvor kampen skulle være. Det var derfor han vant. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Til kommentarene om Hardy mot GSP, så ser jeg virkelig heller ikke at Swick hadde gjort det noe bedre. Men må si jeg ble imponert over både Pearson og Winner. De fikk vist seg fram, blir spennende å se dem mot bedre motstandere. Ellers enig i at Randy vant runde 1 og 3 ganske klart, med de dommerkriteriene som er i UFC i dag. Så det var langtifra noe ran. Der problemet heller ligger er i selve kriteriene og reglene. De trenger som Rogan sa, en overhaling, selv om kommentarene hans i intervjuene og etterpå ble helt feil. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Den største vinneren må jo nesten være Matt Brown. Hadde han som personlig favoritt deler av TUF-sesongen som han var med i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå