JimRamse Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fedor vant som håpet men... er det bare eg som er overrasket kor BRA rogers gjorde det? Han ga fedor mye trøbbel. Brukket nese og bra GnP. Underholdendes event. Han gjorde det bedre enn jeg trodde han skulle gjøre, men alikevel. Se kampen om igjen så ser man tydelig at Fedor vant første runden også. Joda, han fikk en på nesa så den knakk, og joda han ble GnP i 3 sekunder. Men Fedor knocket han nesten i første runden også, pluss han nesten hadde han i to tilfeller med submission. Å som grammasta sa. Rogers virket utslitt allerede i slutten av første runde. Da er man rett å slett fucked mot Fedor for han har stor "gastank" Flere enn meg som ble overrasket over hvor lett Fedor slang han i bakken? Rogers regnet med å veie 280pund når han gikk inn i ringen, men Fedor slang han jo som en filledukke i gulvet den ene gangen. Den lille halvfeite mannen er faen meg sterk Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kampen var grei nok, men jeg likte ikke hele Strikeforce sin " FEDOR THE BEST HEAVY WEIGHT THAT HAS EVER WALKED THE EARTH" " BEST P4P FIGHTER EVER IN THE HISTOERY OF MMA " etc etc. UFC har ikke så mye hype FØR sine kamper engang, men Strikeforce hadde det før, i selve eventen og i intervjuet etter at han vant... Ble for mye altså.. De må jo hype det de kan stakkars...har jo ikke så mye å fare med akkurat... Ellers så ser jeg ikke hvordan det skal bli en rematch her...Rogers er rett og slett altfor en-dimensjonal og har kondis som en tuf 10 deltager...eneste litt spennende kampen jeg kan se for meg i heavyweight divisjonen i strikeforce er fedor vs overeem......nei, Fedor får legge de finansielle fordellene sine til side og ta noen skikkelig utfordringer i UFC. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kampen var grei nok, men jeg likte ikke hele Strikeforce sin " FEDOR THE BEST HEAVY WEIGHT THAT HAS EVER WALKED THE EARTH" " BEST P4P FIGHTER EVER IN THE HISTOERY OF MMA " etc etc. UFC har ikke så mye hype FØR sine kamper engang, men Strikeforce hadde det før, i selve eventen og i intervjuet etter at han vant... Ble for mye altså.. De må jo hype det de kan stakkars...har jo ikke så mye å fare med akkurat... Ellers så ser jeg ikke hvordan det skal bli en rematch her...Rogers er rett og slett altfor en-dimensjonal og har kondis som en tuf 10 deltager...eneste litt spennende kampen jeg kan se for meg i heavyweight divisjonen i strikeforce er fedor vs overeem......nei, Fedor får legge de finansielle fordellene sine til side og ta noen skikkelig utfordringer i UFC. Når du over en 10 års periode har bevist du er absolutt den best HW fighteren, skal ikke andre motstandere oppsøke deg da for å se om de er bedre. Er da ikke Nr.1 i verden som skal sprette fra org. til org. for å banke de andre nedover listen. Joda, UFC har Brock, men de har da ikke så mange andre. Brock vs Fedor er kampen jeg ønsker meg mest, men faen Overeem vs Fedor er ikke langt bak. Blir så overgitt når folk sier han må til UFC for å møte de beste. Hvem utenom Brock har de egentlig? Big Nog som han allerede har KNUST 2 ganger før er vel nr.1 contender til belte eller noe sånt nå. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 UFC har hvertfall NOEN....utenom Overeem så er det ikke mange som er på det høyeste nivået. Jeg synes også Fedor kunne droppa ned til Light Heavy for å testa seg mot litt mer tekniske fightere....Machida, Shogun og Mousasi....og ikke minst A Silva... Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Enig med ramse, hadde det vært en hvilken som helst annen divisjon enn HW, skulle jeg mene at utfordringene ville vært i evt. UFC eller Dream, men sånn er det ikke pr. i dag. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg synes også Fedor kunne droppa ned til Light Heavy for å testa seg mot litt mer tekniske fightere....Machida, Shogun og Mousasi....og ikke minst A Silva... Synes det hadde vært mer rettferdig at de lot vær å kutte vekt og møtte han som HW'ere som er deres naturlige vekt.. Å kutte opp mot 50 pund før kamper er da mer pinglete enn å sloss på din naturlige vekt. Fedor veier det samme hele tiden ( ca 230 pund). Han kutter ikke vekt. Shogun, Mousasi, A.Silva, Forrest, Rampage, Chuck Liddell, Tito Ortiz for å nevne noen går rundt daglig omtrent samme vekten som Fedor. At de kutter ned før kamper for å ha størrelse å styrke fordel sier mer om de enn det det sier om Fedor som ikke gjør det Men at det er mange potensielle kule kamper med disse folkene ekstra i regnestykket er jeg helt enig i. Endret 9. november 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Genial GIF jeg kom over som viser hvor hardt Fedor egentlig slår Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Han slår jo så hardt at han nok en gang brakk hånda si. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Han slår jo så hardt at han nok en gang brakk hånda si. Slo bare tommen ut av ledd (for ørtende gang) Nesen ble heller ikke knekt, var bare ett sår han hadde fått i sommer når han sparret med broren som åpnet seg igjen. På Fedor 360 (countdown til stevnet) kunne man se at det var ett merke på nesen. Var mao dette som ble sprettet opp igjen. Source: Sherdog front page Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Godt med oppklaring Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Var nok "bare" tommelen denne gangen http://www.sherdog.com/news/news/exclusive...ith-fedor-20857 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Var nok "bare" tommelen denne gangenhttp://www.sherdog.com/news/news/exclusive...ith-fedor-20857 Se 2 poster opp Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Da var det avreise om et par timer.....Q&A med GSP billetten er klar, weigh ins står for tur...og masse alkohol og stevne på lørdag.....blir nais ! *glede seg* Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg er SMÅTT sjalu! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Da var det avreise om et par timer.....Q&A med GSP billetten er klar, weigh ins står for tur...og masse alkohol og stevne på lørdag.....blir nais ! *glede seg* Jeg er SMÅTT sjalu! Du er ikke alene om det Endret 13. november 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Da var det avreise om et par timer.....Q&A med GSP billetten er klar, weigh ins står for tur...og masse alkohol og stevne på lørdag.....blir nais ! *glede seg* Jeg liker deg ikke noe spesielt akkurat nå Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Akkurat vært på q&a med gsp og weigh ins'a....spesielt å se Randy ass....blir en del gode fighter i morra, mye welter og middleweight fighter...men sånn er det vel med 10 briter på kortet ! GSP var veldig hyggelig og tok seg god tid til spm og bilder...selv om jeg blir litt rastløs av den stokkete engelsken hans *glede seg til i morra nå !* Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Sånn litt off topic: Hvem av dere trener mma? Hvis ja, hvor? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Digger når UFC er i Europa, da får man med seg alt samme kvelden, i stedet for å vente til dagen etterpå. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har hørt noe om at dette eventet er gratis, stemmer dette? Hvis det er gratis hvor kan man se det (spike.com?)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå