Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Hehe.

Ser ut som om det kan bli Kimbo på tuf 10 likevel ja ! Skjønner ikke hva folk har masa om spoiling for tidligere på den sida her....Ingenting som er fastsatt, alt er bare rykter på blog-sidene

Jeg har ikke gått inn på den siden som ble linket til. Det som er greia var at folk sa ting som "da spoilet vel ufc at Kimbo ikke får fightet noe mer i TUF.."

For alt jeg viste var det et intervju med noen fra TUF som sa at Kimbo ikke skulle går flere kamper. På utrolig mange trailere virker det som Kimbo skal få en kamp til, helt fra han ble slått ut, så jeg tar ikke noe som god fisk før jeg faktisk ser at kampen blir offisielt annonsert i en tuf episode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe.

Ser ut som om det kan bli Kimbo på tuf 10 likevel ja ! Skjønner ikke hva folk har masa om spoiling for tidligere på den sida her....Ingenting som er fastsatt, alt er bare rykter på blog-sidene

Jeg har ikke gått inn på den siden som ble linket til. Det som er greia var at folk sa ting som "da spoilet vel ufc at Kimbo ikke får fightet noe mer i TUF.."

For alt jeg viste var det et intervju med noen fra TUF som sa at Kimbo ikke skulle går flere kamper. På utrolig mange trailere virker det som Kimbo skal få en kamp til, helt fra han ble slått ut, så jeg tar ikke noe som god fisk før jeg faktisk ser at kampen blir offisielt annonsert i en tuf episode.

Så du synset bare...ingen som har sagt noe konkret her uansett, alt har bare vært rykter. Ingen som vet om han skal fighte mer på tuf eller ikke. Etter ukas episode kan det kanskje virke sånn !

Lenke til kommentar
Og hvordan vet du hva som er nye shows?

Is that a trick question?

Man vet jo hva stevnet heter så da er det bare å finne det. De fleste har også dato lagt inn i nfo filen så man kan se når stevnet gikk på tv.

Angående Fedor vs Rogers.

Var litt bekymret for at kampen skulle bli stoppet når jeg så alt blodet, men den fikk heldigvis forsette slik at den kunne bli avsluttet uten "doctor stoppage" Sinnsykt slag fra Fedor på slutten der. Snakk om å legge hele kroppen i slaget :D

168yjr4.gif

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Nei jeg bare lurer hvordan man vet hva stevnene heter..og hvordan man vet at Dream #589 går på søndag kl 12 f.eks, og dermed vet at man kan finne det som torrent dagen etter

Jeg følger såpass med at jeg stort sett vet når det er nye stevner. Kan selvsagt dukke opp stevner jeg ikke visste om, men der er siden jeg bruker veldig grei. Den har nedtelling til de kommende store stevnene.

post-6770-1257675816_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er fin den oversikten der JimRamse :thumbup:

Strikeforce var virkelig underholdende. Det gikk akkurat slik jeg trodde, men hva faen er det med han idioten som spurte Fedor om rematch med Rogers??? Han burde sparkes ASAP! Synd med Mayhem, hadde det bare vært et par sekunder igjen av runden når han hadde han i rnc....

Lenke til kommentar

Hvorfor gi en person du akkuart knocket ut en rematch? Helt latterlig at han i det hele tatt spurte. Omtrent like latterlig som at Rogers vil ha en remacth. Jeg mener, han tapte første runden på poeng, og ble knocket i andre runde. Er det en person du gir en rematch? trokke det nei.........

Gus Johnson bør ikke være komentator innen MMA. Til det vet han alt for lite om sporten.

Lenke til kommentar

Jeg var i sjokk før kampen startet grunnet mediasenteret mitt som av en eller annen grunn startet avspillingen mitt i pausen mellom de to rundene. Det eneste jeg rakk å se før jeg restartet filmen var dommerkameraet som viser en blødende Fedor ligge under Brett. "Fedor tapte?" var det eneste jeg tenkte resten av sesjonen. Dere kan jo tenke dere reaksjonen min da jeg innså at dette ikke var tilfellet. ;)

Lenke til kommentar

Kampen var grei nok, men jeg likte ikke hele Strikeforce sin " FEDOR THE BEST HEAVY WEIGHT THAT HAS EVER WALKED THE EARTH" " BEST P4P FIGHTER EVER IN THE HISTOERY OF MMA " etc etc. UFC har ikke så mye hype FØR sine kamper engang, men Strikeforce hadde det før, i selve eventen og i intervjuet etter at han vant... Ble for mye altså..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...