hakongram Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kjipt at vi må vente lenger på A Silva vs V Belfort kampen også.....men MYE bra før det ! drar te Manchester neste torsdag, noen andre som skal eller ? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er ikke noe offisielt enda, men det har stått på en rekke forumer/mma-sider. Her er en av de: http://mmajunkie.com/news/16688/report-hou...f-10-finale.mma Merkelig, trodde denne skulle være på UFN(Ultimate Fight Night) jaja.. da spoilet vel ufc at Kimbo ikke får fightet noe mer i TUF.. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 jaja.. da spoilet vel ufc at Kimbo ikke får fightet noe mer i TUF.. Synes det var dumt jeg og. Gikk fortsatt med et lite håp om en skade, slik at vi fikk sett han igjen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 http://sports.sho.com/browse/video-portal....?id=47643102001 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er ikke noe offisielt enda, men det har stått på en rekke forumer/mma-sider. Her er en av de: http://mmajunkie.com/news/16688/report-hou...f-10-finale.mma Merkelig, trodde denne skulle være på UFN(Ultimate Fight Night) jaja.. da spoilet vel ufc at Kimbo ikke får fightet noe mer i TUF.. Nå spoilet du for meg at det ikke kommer til å skje.. Flottings. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er ikke noe offisielt enda, men det har stått på en rekke forumer/mma-sider. Her er en av de: http://mmajunkie.com/news/16688/report-hou...f-10-finale.mma Merkelig, trodde denne skulle være på UFN(Ultimate Fight Night) jaja.. da spoilet vel ufc at Kimbo ikke får fightet noe mer i TUF.. Nå spoilet du for meg at det ikke kommer til å skje.. Flottings. Haha.. virkelig synd at min synsing spoilet det for deg ja Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Var vel ikke mye sjans for no mer Kimbo på TUF uansett....og har jo stått mye om han og houston på div mma blogger/sider den siste uka....kan vel ikke ta den der som en spoiler akkurat ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Takk for spoilers forbanna tards. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Takk for spoilers forbanna tards. Enig.. Finner dere ut noe om TUF så hold det for dere selv, jeg er ikke interessert å høre rykter om ikke sendte episoder. Makan til tullinger.. Dere kan sikkert legge det i spoiler med alert i det minste.. Endret 4. november 2009 av Battone Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Spoiler om Kimbo ? Det er vel ikke akkurat en spoiler hvis du har sett opp til forrige ukes episode. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Spoiler om Kimbo ? Det er vel ikke akkurat en spoiler hvis du har sett opp til forrige ukes episode. Bare hold kjeft om det er spoiler. Evt sett i spoiler tags. takk Lenke til kommentar
MRN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva er det med Kimbo som jeg ikke vet om? Han tapte kampen sin, de teaser om at han får fighte igjen. Til nå vet vi ikke med sikkerhet at det skjer. Antagelig har Kimbo fått særhandling, og får fighte i finalen uansett. (På cardet, selvsagt.) Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skjønner ikke hva som skal være spoiler jeg.....hvis det er snakk om tuf episoder som er 3-4 uker gamle så er vel det litt over grensa for hva som skal settes i spoiler tags....samme med mma events det, venter jo et par dager før ting ikke settes i tags mer. Kan ikke se noen som har spoila noe her. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som har laga en sang om Fedor, og den heter Fedor :!: Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ikke noe særlig bra i mine øre, hvertfall:P Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ikke noe særlig bra i mine øre, hvertfall:P Enig Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det der er umulig å være enig i Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hehe. Ser ut som om det kan bli Kimbo på tuf 10 likevel ja ! Skjønner ikke hva folk har masa om spoiling for tidligere på den sida her....Ingenting som er fastsatt, alt er bare rykter på blog-sidene Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Se filmen hos Youtube Plagsomt at han sier Fedåår. Burde vel gått an å prøve og uttale navnet til fighterne riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå