Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Stemmer det awake. Jeg som roter. Selvsagt lørdagsnatten det skjer. Men gleder meg ikke noe mindre for det. Har brukt de siste dagene på å se de fleste kampene til Cro Cop å Rampage. Disse to på sitt beste bør ikke ha noe problem mot motstanderene de har fått tildelt :D

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Stemmer det awake. Jeg som roter. Selvsagt lørdagsnatten det skjer. Men gleder meg ikke noe mindre for det. Har brukt de siste dagene på å se de fleste kampene til Cro Cop å Rampage. Disse to på sitt beste bør ikke ha noe problem mot motstanderene de har fått tildelt :D

7848064[/snapback]

Sant det :) Rampage ble forøvrig knust i sin første MMA match som var mot Marvin Eastman, men satser på at det blir en grei revansje på lørdag for å si det slik.

Ole :)

Lenke til kommentar

Gleder meg vilt til dette cardet ja. Utrolig lite profft av lutter å ikke klare vekten. Var jo tross alt tittelkamp og vinner han så er det forgjeves. Håper anderson silva KO'er han ut. Ellers har vi crocop som skal vise UFC gutta ka STANDUP virkelig betyr! :D

Rampage liker eg også men av en eller annen grunn har eg en følelse på at kommer til å tape.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
I morgen får vi se Cro Cop å Rampage i UFC for første gang. Gleder meg som en liten unge :D

7847290[/snapback]

Lørdag/natt til søndag blir det vell.

Mine bets (vinnere i fet skrift):

Rampage vs Marvin Eastman

Cro Cop vs Eddie Sanchez

Anderson Silva vs Travis Lutter

Patrick Cote vs Scott Smith

Roger Huerta vs John Halverson

Noen som skal bestile PPV, btw?

7847535[/snapback]

5 rette jo :cool:

Amatørmessig av Lutter og ikke klare matchvekt når det er tittelkamp på gang, btw.

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Får vekke tråden til live igjen med eit par ord om UFC68. Sett det i spoiler i tilfelle alle ikkje har sett det enda.

Randy slutter aldri å imponere. Må innrømme at eg var litt skeptisk til at comebacket hans, men måten han dominerte kampen mot Sylvia var imponerande. Blir spennande og sjå korleis han vil klare seg mot Cro Cop, forutsatt at han blir den neste utfordraren.

Lenke til kommentar

Holy Shit, dette er nok det største jeg har opplevd som MMA-fan (4-5 år). Jeg hadde ærlig talt ingen tro på at Randy kunne slå Tim. Stemningen hjemme i stua var enorm under hele kampen.

Synd for Randy at han nå høyst trolig blir sparket tilbake til pensjonisttilværelsen.

:)

Lenke til kommentar

:)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er meget imponert over randy. Fyren blir 44 nå til sommer og likevel klare han å dominere på den måten. Hadde aldri trodd det. Dog eg tviler meget sterkt på at han kommer til å overleve mot crocop. Crocop er noe helt for seg selv.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dana White er livredd for at Chuck skal tape igjen!

8186865[/snapback]

Det virker sånn siden matchen kom i tidligste laget. Rampage ga jo lidell skikkelig med juling første gangen. Lidell har blitt bedre og rampage har jo vært borte litt så det spørs om rampage klarer det. Eg vil så at noen skal ta lidell.

Her er første matchen mellom quinton "rampage" jackson og Chuck liddell for de som ikke har sett den.

http://www.youtube.com/watch?v=KoMzRLGukxA

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at Rampage tar Chuck per dags dato (eller i mai for den saks skyld). Den eneste karen jeg VET kommer til å gruse Chuck er Dan Henderson, men han kommer vi nok ikke til å se i oktagonen med det første. Hadde jo vært morsomt om f.eks Crocop hadde droppet noen kilo og tatt en LHW-match (det er jo trossalt "bare" snakk om ~8kg). :---P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Jeg tror ikke at Rampage tar Chuck per dags dato (eller i mai for den saks skyld). Den eneste karen jeg VET kommer til å gruse Chuck er Dan Henderson, men han kommer vi nok ikke til å se i oktagonen med det første. Hadde jo vært morsomt om f.eks Crocop hadde droppet noen kilo og tatt en LHW-match (det er jo trossalt "bare" snakk om ~8kg). :---P

8193002[/snapback]

Hadde heller satset pengene mine på Shogun, som er den beste LHW-en i verden imo.

Edit: adda link.

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...