JimRamse Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Stemmer det awake. Jeg som roter. Selvsagt lørdagsnatten det skjer. Men gleder meg ikke noe mindre for det. Har brukt de siste dagene på å se de fleste kampene til Cro Cop å Rampage. Disse to på sitt beste bør ikke ha noe problem mot motstanderene de har fått tildelt Endret 1. februar 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Stemmer det awake. Jeg som roter. Selvsagt lørdagsnatten det skjer. Men gleder meg ikke noe mindre for det. Har brukt de siste dagene på å se de fleste kampene til Cro Cop å Rampage. Disse to på sitt beste bør ikke ha noe problem mot motstanderene de har fått tildelt 7848064[/snapback] Sant det Rampage ble forøvrig knust i sin første MMA match som var mot Marvin Eastman, men satser på at det blir en grei revansje på lørdag for å si det slik. Ole Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Då vart det visst ikkje ein tittelkamp mellom Lutter og Silva. Lutter klarte ikkje å kutte nok vekt, så det blir ein vanleg kamp i staden. Men det blir nok ein spennande kamp uansett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Gleder meg vilt til dette cardet ja. Utrolig lite profft av lutter å ikke klare vekten. Var jo tross alt tittelkamp og vinner han så er det forgjeves. Håper anderson silva KO'er han ut. Ellers har vi crocop som skal vise UFC gutta ka STANDUP virkelig betyr! Rampage liker eg også men av en eller annen grunn har eg en følelse på at kommer til å tape. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) I morgen får vi se Cro Cop å Rampage i UFC for første gang. Gleder meg som en liten unge 7847290[/snapback] Lørdag/natt til søndag blir det vell. Mine bets (vinnere i fet skrift): Rampage vs Marvin Eastman Cro Cop vs Eddie Sanchez Anderson Silva vs Travis Lutter Patrick Cote vs Scott Smith Roger Huerta vs John Halverson Noen som skal bestile PPV, btw? Ole 7847535[/snapback] 5 rette jo Amatørmessig av Lutter og ikke klare matchvekt når det er tittelkamp på gang, btw. Ole Endret 4. februar 2007 av Slettet-VqMh8ni9 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Akkurat ferdig med UFC 67 her. Bra kamper. Gikk som jeg forventet. Cro Cop overkjørte jo Eddie Sanchez totalt. Løp jo rundt hele tiden, men det hadde nå faen meg jeg også gjort hvis Co Cop var på jakt etter meg Lenke til kommentar
sekt Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kunne jo lagt inn en spoilerwarning der men.. Skal se den straks selv.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Får vekke tråden til live igjen med eit par ord om UFC68. Sett det i spoiler i tilfelle alle ikkje har sett det enda. Randy slutter aldri å imponere. Må innrømme at eg var litt skeptisk til at comebacket hans, men måten han dominerte kampen mot Sylvia var imponerande. Blir spennande og sjå korleis han vil klare seg mot Cro Cop, forutsatt at han blir den neste utfordraren. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Holy Shit, dette er nok det største jeg har opplevd som MMA-fan (4-5 år). Jeg hadde ærlig talt ingen tro på at Randy kunne slå Tim. Stemningen hjemme i stua var enorm under hele kampen. Synd for Randy at han nå høyst trolig blir sparket tilbake til pensjonisttilværelsen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er meget imponert over randy. Fyren blir 44 nå til sommer og likevel klare han å dominere på den måten. Hadde aldri trodd det. Dog eg tviler meget sterkt på at han kommer til å overleve mot crocop. Crocop er noe helt for seg selv. Lenke til kommentar
Gunvald-TT Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hei Er det mulig for oss i Norge å se UFC PPV på tv`en ? Kjipt å se noe så rått på en data sjerm. F.Eks Spike TV. The Ultimate Fighter 5 begynner jo i begynnelsen avapril. Vh GTT Endret 18. mars 2007 av Gunvald-TT Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Gleder meg Endelig rematch mellom Rampage å Liddell. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Gleder meg Endelig rematch mellom Rampage å Liddell. 8185249[/snapback] Altfor tidlig spør du meg. Rampage har vært vekke en stund og å sette han opp mot lidell. Gleder meg til nesten pride eg. John olav einemo skal gå kamp. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Enig i at det er for tidlig. Burde ihvertfall fått en til kamp før han møter Liddell. Lenke til kommentar
Gunvald-TT Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Dana White er livredd for at Chuck skal tape igjen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Dana White er livredd for at Chuck skal tape igjen! 8186865[/snapback] Det virker sånn siden matchen kom i tidligste laget. Rampage ga jo lidell skikkelig med juling første gangen. Lidell har blitt bedre og rampage har jo vært borte litt så det spørs om rampage klarer det. Eg vil så at noen skal ta lidell. Her er første matchen mellom quinton "rampage" jackson og Chuck liddell for de som ikke har sett den. http://www.youtube.com/watch?v=KoMzRLGukxA Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har Quinton dagen, så ser jeg han lett slå Liddell. Spørsmålet er bare om han er skikkelig motivert å aggresiv nok. Er han ikke det, så blir det nok ett tap desverre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg tror ikke at Rampage tar Chuck per dags dato (eller i mai for den saks skyld). Den eneste karen jeg VET kommer til å gruse Chuck er Dan Henderson, men han kommer vi nok ikke til å se i oktagonen med det første. Hadde jo vært morsomt om f.eks Crocop hadde droppet noen kilo og tatt en LHW-match (det er jo trossalt "bare" snakk om ~8kg). :---P Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Viss Fertitta brødrene kjøper Pride kan det no hende vi får sjå fleire kampar mellom UFC og Pride stjerner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Jeg tror ikke at Rampage tar Chuck per dags dato (eller i mai for den saks skyld). Den eneste karen jeg VET kommer til å gruse Chuck er Dan Henderson, men han kommer vi nok ikke til å se i oktagonen med det første. Hadde jo vært morsomt om f.eks Crocop hadde droppet noen kilo og tatt en LHW-match (det er jo trossalt "bare" snakk om ~8kg). :---P 8193002[/snapback] Hadde heller satset pengene mine på Shogun, som er den beste LHW-en i verden imo. Edit: adda link. Ole Endret 20. mars 2007 av Slettet-VqMh8ni9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå