Fjaslokt Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Her er noe til alle som elsker MMA Over 50 Highlights av fightere og alle episodene av The Ultimate Fighter kommer.. http://www.epleslang.com 2 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Her er noe til alle som elsker MMA Over 50 Highlights av fightere og alle episodene av The Ultimate Fighter kommer.. http://www.epleslang.com Flytter denne til passende sted. Opprettet lignende tråd for en stund siden men ingen viste interrese. *flyttes* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. - men jeg trener til kamper, gleder meg til min første Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 - men jeg trener til kamper, gleder meg til min første haha, glede seg faktisk? Sikkert jævlig fett å bli banka men det er dritfett, og eneste måten å bli hærda på er å få litt juling Lenge har du trent nå radeon? Har du noen kampsporterfaring fra før?? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) har trent snart i 1 mnd:P trente boksin i 3dager som jeg faktisk lært jævli mye (bokseklubb) så gikk jeg på judo en stund. lenge siden. går ikke du på det da? lenge har du gått? fighta noen kamper? Endret 10. mars 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Trente TKW aktivt i 8 år, slutta med det da jeg fikk skade i foten, har trent FF nå i 7 8 mnd.. Har ikke gått noen full kontakt FF kamper ennå, var med i et SubMission stevne i danmark i slutten av januar. Ha gått noen "harde" sparringrunder hvor litt blod har kommi frem da, men å gå full kontakt vet jeg ikke ennå, får se om jeg melder meg på stevne i finland Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 syns det ser jævli fett ut med fullkontakt kamper. Og da er man så konsentrert at man kjenner minnimalt med smerte Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 syns det ser jævli fett ut med fullkontakt kamper. Og da er man så konsentrert at man kjenner minnimalt med smerte ha, du tror det? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 er sånn ellers utenom de "låse" grepene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Her er mange fine videor av K1 fights. http://al3xweb.com/K1.htm Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 men jeg trener til kamper, gleder meg til min første Hvordan kamper er det du skal gå? Mye sparring-erfaring? Selv har jeg aldri gått kamper i noenting eller tatt noen graderinger selv om jeg har holdt på med kampsport i utallige år. Men uansett, hadde vært kult å gå et par kamper i noe K-1-style greier eller noe. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 K-1 er ikke FF elr SF. De slåss ikke liggende, kun stående, FF er mye tøffere. Se UFC videoer. Tror du merker det når du får en albue elr et spark i ansiktet lissom, men du bryr deg ikke om det, og da kjenner du det ikke før etterpå Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Grunnen til at jeg personlig ville gått K-1 er at jeg aldri har trent liggende, så FF eller SF passer ikke meg i det hele tatt. Da måtte jeg satset på KO med en gang, noe som kanskje hadde gått om jeg hadde gått mot noen som ikke hadde drevet på så lenge. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) sett en del bokse amatør kamper i det siste, stemner, nm osv.. Det ser ganske vanskelig å ta KO dær. jeg skal kjøpe meg hansker og sko til sf/ff sko: men noen som har tips til hansker? hva bør jeg ha, 10oz eller 12oz ? Endret 13. mars 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg ville hatt så tunge som mulig, men det kommer jo an på hvor sterk du er. Kan bli veldig slitsomt med tunge hansker om du ikke er veldig sterk og utholdende i armene... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 men da kan jeg ta det som trening? og når jeg kommer i kamp med lette hansker klarer jeg mer? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det ville ikke jeg satset på. Forskjellig tyngde på hanskene er som to forskjellige verdener. Så hvis du trener med tunge hansker og går kamp med lette vil det bare bli tull og tøys. Var jeg deg ville jeg nok gått for 10ounces hansker da du sikkert ikke er av de sterkeste pga. alder osv. Men du kan jo bare prøve. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 er disse å satse på? Pris: 298.00 Begynner-og fitnesshanske i slitesterk PU. Leveres nå også i 6oz for barn. skal jeg ha 10oz eller 12 oz ? eller disse? Pris: 395.00 Norges mest solgte kvalitetshanske. Tykt spesiallær. Polstret med ett stykke sikkerhetsskum. Fastsydd tommel. Fuktighetsavvisende fôr. 10oz like populær i kickboxing som 12, 14 og 16 er i boksing. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Prøv dem. Det er det aller beste... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 det er liksom nettbutikk jeg skal bestille i fra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå