z1Ob Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Og viftestyring er jo en genial oppfinnelse For de med råd.. De som ikke har så mye penger kan jo lage en slik Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ække akkurat no el-geni da.. =/ Og for å si det rett ut skjønte jeg heller ikke en D*I*T av den tegninga! Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 takk for alle råd. Skal kjøpe to stykk katoder 30cm blå + knapp til 50 kr. hvilken katode (blå) burde jeg kjøpe på microplex? hva burde jeg bruke til grunning/spraymale/lakkere! som fåes kjøpt på eauropris? skal kjøpe Denne døra til kabinetet mit, gidder ikke å bruke dremel og alt det mikmaket. jeg har laget en grov skisje av kabinetet hvordan det skal se ut, hva syns dere? Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Hva syns dere om fargevalget? ser ikke så veldig bra ut nå. men bare vent. her en et bilde av hvordan det ser ut nå, har plasert en vifte for å kjøle hard diskene. det funker fint Har rydet litt i kabel spagetien Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mange forskjellige meninger om de fra Europris.. Har selv grunning, farge og klarlakk derifra og de funker som ei kule! Eneste minuset jeg kan finne er at de er litt tynne.. Men det er bare å legge dem i varmt vann! Gå for de du.. BTW: Skjønte lite av "skissa".. Men blir sikkert kjempeflott. Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Gå for de du.. Er det noen spesielte merker jeg burde holde meg unna? Står det på boksene hva som er grunning og spaylakk? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Syns du burde satse på uv heller, blir mye tøffere. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Står på engelsk! Varnish/Vernis = lakk & Primer/Apprêt = grunning Se på hette om det er mer du lurer på.. De brude forklare det meste egentlig!.. Har forresten hørt at de fra Biltema er skrap. Vet ikke helt om dette er tilfelle da, eller om de bare ikke ble riktig brukt.. Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Jauda. En med denne er den bra? + Denne kan være kjekt å ha hva syns dere Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 skal kjøpe Denne døra til kabinetet mit, gidder ikke å bruke dremel og alt det mikmaket. Fin dør du har linket til... Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Ja det er en helt grei dør, pluss den er billig Her her rette linken Endret 14. februar 2005 av chrizzh Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hos meg er det en link til sunbeams sound control... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg og får kun opp den soundcontrollen... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hva med å kjøpe en sånn ? Den er konge :!: Jeg har den selv.. *disco-fever* inni der med lydstyringen på Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Her er rette linken til døra Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Her er rette linken til døra DET ER IKKE EN DØR!!!! DET ER WINDOW KIT! :!: Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 da blir det fram med dremel eller skjæreværktøy, uansett er plexi glasset spesial kuttet til mitt kabinet. får bestilt alt etter 9 mars Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Måtte bare bumpe denne tråden for å vise folk hvor anderledes det kan gå en planlagt Hahahaha, jeg føler meg så dum nå. Dette er jo liksom tråden der jeg diskuterte prosjektet jeg holder på med nå. Gjet hvem som endte opp med et stygt pre-moda kobinett rett etter konfirmasjonen? (Meg ) Styggeste skjiten jeg har vært borti, jeg angrer så sykt. Jeg hadde ikke mye peil når jeg skreiv her, men nå kan jeg litt mer da. chrizzh er foresten den gamle brukeren min som er slettet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Litt lite vits i å bumpe, men greit nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå