mikaelt Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er ikke sikker på om dette er rett forum, men prøver. Når jeg starter opp maskinen så blir jeg bedt om et passord, som jeg har glemt... Finnes det noen måte å komme rundt det? Får jo ikke gjort noe på maskinen hvis jeg ikke har det passordet.. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Vet ikke om dette virker men det er vel bedre at noen prøver å hjelpe deg enn at du ikke får svar? Dette trikset gjelder winXP. Når du er inne med brukeren din (som ikke er den riktige...): Klikk "Start" - "Kjør" og skriv control userpasswords2 Velg den brukeren du ønsker å bruke og ta bort krysset for "Brukere må angi et brukernavn og passord.....osv" Når du starter på nytt, slipper du kanskje å angi noe passord på den brukeren du behandlet i "control userpasswords2" Se om det hjelper. Går det ikke så må noen med større kompetanse hjelpe deg. Krysser fingrene her no da Sveinl. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Det er ikke passordet i Windows, det er systempassord, før Windows blir lastet... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Passord på å boote PC-en? Da holder det å reset-e CMOS. Bare å flytte på en jumper ved CMOS-brikken et sted så resettes den. Står i manualen til hovedkortet ditt hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå