Spark Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Forhandler hevder at det er uvanlig å ettermontere elektronisk stabilitetsprogram (ESP), i en Peugeot Partner 2001 modell. Kommentarer og/eller erfaringer? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 ESP må monteres fra fabrikk vill jeg nokk tro. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg ville trodd forhandler i det! Det vil jo ikke være umulig, men det er jo snakk om omfattende oppgraderinger, så tipper det ikke er mange som har gjort dette. Lenke til kommentar
Spark Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Takker for svar. Saken litt mer detaljert er følgende. Har omtalte bil på "hånden". Salgsoppgave sier bilen har "Antispinn", selger "mener det lyser en lampe for antispinn", importør sier som overfor. Bilen står i milevis unna, så prøver derfor å forske litt! Selger er forhandler, men ikke Peugeot, det hele egentlig litt morsomt. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Leste på DinSide om Audi TT og ESP. Der kan man ikke få det ettermontert, men alle senere modeller av bilen har det pga ustabilitet over 200kmh. Aner ikke om det gjelder Peugeot dog. Edit: Min antispinnlampe lyste da jeg skulle kjøpe kjøpe bilen (TT). Det var tverrakselerasjonssensoren (puh) til ESP som var defekt. 2-3 lapper kostet det vel å bytte den såvidt jeg husker (garanti for min del). Endret 12. februar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå