Xvani Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei, jeg har en kompis (som jeg er hos nå) som ikke får installert skjermkortet sitt. I windows står det at han har et 16MB ati rage 128 ultra. Jeg kjørte et søk på ati.com, men her fant jeg ingenting om denne. Da spratt jeg opp pc'en og der sto det at det var et ATI ragte 128 pro kort. Hva ****? Uansett, vi lasta ned de nyeste driverne fra ATI, og der sto det "Denne skjermdriveren er ikke kompatible med skjermdriveren(e) som er installert i systemet" Ok... Akkurat nå kjøres driverdato: 30.08.2001 og driverversjon: Ikke tilgjengelig Noen som vet hvor jeg kan få drivere til ati rage 128 ultra eller hva som er feil? Takk for svar! [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-06-20 16:53 ] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 ta en titt på rage3d.com Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Mest sannsynlig er det et Rage128 Pro kort. Det man må gjøre med de eldren driverne til ATi (Ihvertfall det jeg måtte gjøre med mitt Rage Magnum) var å sette skjermkortet til standard VGA, reboote også installere driverne, prøv det. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 hum, kompisen dro på ferie på fredag, han fikk ikke testa noe før han dro =) Jaja, vi venter spent på hans retur :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå