Xantix Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har tomtom navigator 9cd's versjon men på ingen av cd'ene så har jeg mulighet for å installere tomtom software. Jeg har bare som valgmulighet å installere kart over land. Fikk låne en venns tomtom 3 på 1cd og her fulgte det med selve tomtom software.... rart at en 9cd' versjon ikke skulle ha det programmet synes jeg. Uansett etter at dette var gjort og jeg gikk inn på programmet så fikk jeg opp: "ditt produkt nr er xxxxx gå til www.xxx for å få aktiverings kode", problemet er at jeg ikke har fått noe software kode av vennen min. Jeg bruker selv mapsonic og tenkte bare at jeg skulle teste ut tomtom. X. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er bare kartene som skal aktiveres. Programmet kan du laste ned fra Tomtom sin hjemmeside. Her er ver. 3.07. Det er en Norsk Tomtom side her. Produkt nummeret til kartene skal vere inne i CD coveret. Device nummeret er i PDA'en. Dette trengs for å få aktiveringskode fra Tomtom. Irriterende kronglete dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå