larbjov Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Trenger et effektivt program som fjerner Trojanske hester. Har testet en rekke antivirus program som fjerner de til en viss grad, men noen filer er fortsatt infisert, disse ligger som regel i /system32/ mappa. Fjerning av disse filene ender som oftest med at windows klikker på startup og jeg må legge in windows på nytt. Noen som vet om muligheter? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 På www.symantec.com sine søkeside kan du søke etter trojanske hester og hvordan du kan fjerne dem. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Flytter denne tråden over til sikkerhetsgjengen vår jeg. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Annbefaler The Cleaner som er spesielt for trojan-fjerning. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvor får jeg tak i det? Hadde ikke noen en genial guide om dette? Tips : Bruk forumets søkefunksjon.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Gunners' date='12/02/2005 : 11:43'] Hvor får jeg tak i det? Hadde ikke noen en genial guide om dette? Tips : Bruk forumets søkefunksjon.. Du som vet at man må bruke forumets søkefunksjon burde også vite at man burde bruke Google før du spør... Du kan laste ned The Cleaner her eller her. Tror begge bare er demoversjon, fullversjon koster penger. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hehe, sorry.. er like slapp selv og har ofte fått den beskjeden.. Alltid drømt å si det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå