Gjest bruker-37275 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei! Er det noen som kan forklare hva som er galt når følgende skjer..... Jeg har installert printeren min Canon s600 med de nyeste driverne for win xp, det som skjer er at den ikke printer svart tekst....altså den printer f.eks blå tekst og rød osv....det som er rart er at den ikke mangler svart farge, og den er ikke tett, for på tesprinten så printer den svart grafikk...i dette tilfelle en firkant uten problem....teksten som skulle vært der mangler.....den virket helt fint det ene øyeblikket....for så å ikke ville i det andre....Jeg har brukt både original og fake blekk.....har for tilfellet original.....så da skulle det jo i følge Canon ikke være noe problem...for alt fungerer bare det står Canon på det ikke sant...? Håper noen har en god idè, for jeg gidder ikke å kjøpe ny printer hvis det bare er noe jeg kan løse selv.... På forhånd takk for hjelp.... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Eneste tipset jeg kan komme med er : Ring Canon kundeservice, eller send en mail til support avdelingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå