Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Verste episode i livet ditt - hva er det?

Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er mye dårlig som skjer rundt oss uten att vi aner det egentlig tror jeg, for som regel er folk som voldtar å misbruker helt vanlige personer, sånne som vi ikke kunne tro gjorde sånn, det som er skummelt!

selv har jeg egentlig ikke så mye trist å forstelle om, har mista 3 besteforeldre, de 2 siste i de 6 siste åra, det er noe jeg husker ganske godt, alle døde av kreft. men jeg visste liksom att de kom til å dø ganske lenge før det skjedde, så jeg var på en måte forbredt å takla det ganske bra. ikke det att jeg ikke blir lei meg når folk dør, men for dem var det en befrielse fra smerten å det hjelper meg til å føle meg bedre på en merkelig måte.

Lenke til kommentar
:ohmy: så mye trist det har skjedd i deres liv..

Jeg jar verdt veldig heldig med familien min, i forhold til noen av dere. :ohmy:

Denne tråden vil jeg ikke lese noe mer på... :cry:

Jeg blir så satt ut, at det kommer til å ødelegge dagen min..

Må si meg enig her....

hvorfor starter man en slik tråd egentlig? :cry:

jeg som trodde jeg hadde opplevd noe trist :no: har holdt på å drukne 2 ganger i mitt liv, tja....

Føler med alle som har hatt det vondt og håper på det beste for dere :thumbup:

*smiletilallesammen* :love:

Lenke til kommentar
Faen, hadde jeg sitter på rom alene hadde jeg begynt å grine :cry:

Begynner å tenke på alle som jeg kjenner som blir mobba, eneste jeg vill nå er å banke opp de som gjør det, men det er jo nytteløst :(  faen så trist

har ikke no trist som har skjedd meg egentlig.. Bare slektninger som jeg såvidt kjente..

Det skulle jeg ha gjort også, men det gråten har jeg hatt, og jeg har lært...

Synes det er så forjævlig at jeg har mobbet folk, senest for to måneder siden :(

Og jeg tror en i klassa mi har litt psykiske problemer etter meg og en kompis!

seriøst, tror det hadde hjulpet mye på hu hvis dere gikk bort til hu og sa unskyld, uten påvirkning fra lærere og lignene, og bare drite i å mobbe henne mer... ikke oppfatt meg som offensiv mot dere. før pleide jeg og noen kamerater mobbe ei jente i klassen, nå er vi egentlig ganske gode venner...

merker uansett at jeg har værdt jævlig heldig med livet mitt så langt. håper det fortsett sånn...

ganske mye trist som skljer i verden.. :cry:

Lenke til kommentar

Hmmm.... mange som har opplevd jævlige ting her. :(

Kondolerer til alle!

Ble mobba 1-2(mest fysisk) og 8-10(mest psykisk), hadde veldig få venner. Hadde mange "venner" som ikke gjorde annet enn å trykke meg ned ol. Sliter med å stole på folk forsatt. Har ikke så mange venner nå heller egentlig, men håper at det forandrerer seg når eg kommer meg vekk fra denne dritplassen.

I sommer så var eg og broderen min og søstera mi på båtur. Eg var etter en båt i en sånn ring med søstera mi i båten. Han gav bånn guffe, problemet var at båten hadde ikke skiggelig handtak. Så tok han en bratt sving og hun falt av og.. Vel eg hørte skrik fra søsetara mi og når eg hadde svømt bort så lå hun rett ved siden at båten og det var mye blod der(vel såg ihvertfall sånn ut, men blod ser ut som det er mer i vann). Først såg det ut som hele armen hennes bare var helt inlemmet i propellen, men heldigvis så var det bare redningsvesten. Uansett, eg såg at hun blødde fra hodet og hun var i helt panikk. Eg trodde hun skulle dø...:cry:

det var litt jævlig... Men hun er blitt helt fin nå da..

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

det verste jeg har vert med på må være når mamma fortalte hvor jævelig hu hadde det rund den tia jeg ble født... ble skilt fra pappa et år etter jeg ble født, levde på sosialen... mormor og morfar trudde ikke på henne at hu kunne klare å gi meg et godt liv... hu fortalte at vis det ikke hadde vert for meg, så hadde hu tatt selvmord... når jeg fikk det fortalt blei syne på mormor og morfar helt forandret, å det gir et sterkt inntrykk å bli fortalt noe sånn av din nermeste...

selv har jeg blitt mobbet gjennom barne og ongdoms skolen, ikke så mye fysik mobbing, men sykisk.. sliter litt med det enda...

Endret av Zypod
Lenke til kommentar
Faen, hadde jeg sitter på rom alene hadde jeg begynt å grine :cry:

Begynner å tenke på alle som jeg kjenner som blir mobba, eneste jeg vill nå er å banke opp de som gjør det, men det er jo nytteløst :(  faen så trist

har ikke no trist som har skjedd meg egentlig.. Bare slektninger som jeg såvidt kjente..

Det skulle jeg ha gjort også, men det gråten har jeg hatt, og jeg har lært...

Synes det er så forjævlig at jeg har mobbet folk, senest for to måneder siden :(

Og jeg tror en i klassa mi har litt psykiske problemer etter meg og en kompis!

seriøst, tror det hadde hjulpet mye på hu hvis dere gikk bort til hu og sa unskyld, uten påvirkning fra lærere og lignene, og bare drite i å mobbe henne mer... ikke oppfatt meg som offensiv mot dere. før pleide jeg og noen kamerater mobbe ei jente i klassen, nå er vi egentlig ganske gode venner...

merker uansett at jeg har værdt jævlig heldig med livet mitt så langt. håper det fortsett sånn...

ganske mye trist som skljer i verden.. :cry:

Det er en gutt, og jeg merker det fordi han har en slags forsvarmekanisme som utvikles etter litt harde psykiske ting...

Men takker for det du sier, og det er tatt i betraktning.. Men jeg må ta det opp med han andre kompisen...

(Takker)

Lenke til kommentar

(no offence til dere som har blitt voldtatt, det må være jævli)

Men;Det verste som kan skje, mener jeg er at du kjører uansvarlig(fort) og dreper bestekompisen din som sitter i passasjersetet, du selv kommer fra det uten en skramme, kompisen din dør i hendene dine..

Uaktsomt drap heter det så fint.

Endret av snoopg
Lenke til kommentar
(no offence til dere som har blitt voldtatt, det må være jævli)

Det verste som kan skje, mener jeg er at du kjører uansvarlig(fort) og dreper bestekompisen din i passasjersetet, du selv kommer fra det uten en skramme, kompisen di dør i hendene dine..

Uaktsomt drap heter det så fint.

og dette skjedde med deg...?

i tilfelle, det må være en sinnsyk tankevekker, for å ikke si trist selv om det var "din" skyld.......

:cry:

Lenke til kommentar

ikke med meg nei, hendte med en kompis.

Hadde det hendt med meg hadde jeg drept meg, hadde ikke hatt noe å leve for. Vet det høres jævlig ut, men.. :cry:

tenk deg den situasjonen da. må leve med det resten av livet, at hadde ikke du tøffet deg så jævlig bak rattet(og vært så dum) hadde kompisen din levd. Tenk at du må leve resten av livet med minne om kompisen i armene dine. tenk deg at du må leve med at du har drept kompisen din.. :cry:

Lenke til kommentar

2 år siden, var jeg og kjæresten ute å kjørte etter en middag på byen. På vei hjem hadde det begynt å regne og det ble mer eller mindre til is.

5 minutter før vi er hjemme skjer det utrolige. En lastebil sklirsidelengs og holder på å treffe meg i front. Jeg velger derfor å vrenge i grøfta noe som fører til at S2en ser ut som er forveregt sardinboks.

Jeg er våken, og det er blod over alt, men ser kjæresten ligge livsløs siden av. Husker jeg satt fastklemt i, uten at noen kunne hjelpe før ambulansen og brannvesenet kom. minutter blir til timer i slike stunder...

Heldigvis er hun i godt behold i dag, etter et lenger sykehus opphold. Selv om utseende og fysikken er slik den var , kan jeg se / høre det på henne at noe er galt

Dette har mer eller mindre skap søvn problemer for meg, konstant dårlig samvittighet, over at jeg nesten drepte henne som betydde alt for meg.

Endret av tøs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...