Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Verste episode i livet ditt - hva er det?


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare starte med å si jeg føler med alle som har en eller flere hendelser i livet gjør hverdagen litt anderledes(beklager, men hvet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg)

Og det gjør meg godt å høre at såpass mange klarer å leve med det...

Er det noen som vil ha noen å snakke med, og dette kommer ifra hjertet, så er det bare å ta kontakt... Setter pris på slikt.

 

Personlig:

(edit: skreiv sikkert det meste om livet mitt, men slettet det, fordi det er flere parter involvert, og navnet mitt står i signaturen)

Det jeg kan si, er at når du har en mor som er psykopat, er ikke livet lett.

 

 

Vil bare si igjen at jeg vil hjelpe den som måtte trenge litt hjelp...

Lenke til kommentar
Faen, hadde jeg sitter på rom alene hadde jeg begynt å grine :cry:

 

Begynner å tenke på alle som jeg kjenner som blir mobba, eneste jeg vill nå er å banke opp de som gjør det, men det er jo nytteløst :( faen så trist

 

har ikke no trist som har skjedd meg egentlig.. Bare slektninger som jeg såvidt kjente..

Det skulle jeg ha gjort også, men det gråten har jeg hatt, og jeg har lært...

Synes det er så forjævlig at jeg har mobbet folk, senest for to måneder siden :(

 

Og jeg tror en i klassa mi har litt psykiske problemer etter meg og en kompis!

Lenke til kommentar

Tristeste jeg har sett på lenge.

Jeg fikk tårer i øynene, ja rett før det begynte å renne.. :cry:

Du er ikke alene.. :cry:

At jeg spiller Eric Clapton med "Tears from Heaven" gjør det heller ikke lettere.

 

Blir satt ut av hvor mye jævlig folk har opplevd her, ting jeg synes har vært vanskelig er bare småtteri i forhold. Ikke gi opp...!

Lenke til kommentar
huff mye trist her... værste jeg har opplevd, ble mobbet på barneskolen, tok nesten selvmord for noen år siden, kuttet meg fra tid til annen opp

Tror folk som mobber ikke helt vet hvor mye skade de gjør, selv har jeg blitt mobbet sånn ca hele livet pga størrelsen min (har alltid vært mye større enn alle andre)..

 

Har selv vært nærme og gi opp (les: selvmord ol), har en del arr oppover armer osv og fysisk smerte har aldri vært noe jeg har sett på som en negativ ting. Sliter nå med søvnproblemer og må ta piller ol for å få livet mitt på rett kjøl igjen noe som tar veldig på mentalt..

 

Life is hard...and then you die... :(

Lenke til kommentar

Trist, trist post! :(

Skjønner nå hvor heldig jeg faktisk er...

 

Værste som har skjedd meg er vel at jeg har mistet begge mine oldefedre, noe som skjedde når jeg var rimelig liten så jeg husker ikke så mye av det..

Er stygt redd for at den eldste av oldemødrene mine ikke har lenge igjen heller :(

Endret av kaiern
Lenke til kommentar

Jeg blir jo helt satt ut av å lese det her.

Tenk at det er så mange som har noe så tungt å bære på!

 

Selv har jeg ikke opplevd noe særlig vondt, bare litt halvmobbing på barneskolen, og bestefaren min døde. Men dette er jo INGENTING mot det veldig mange her sier....

 

Volcov: det du har opplevd kan jeg ikke fatte engang, og synes så synd på deg. Jeg tror ikke jeg hadde kunnet fungert normalt etter det, men jeg er glad du gjør det ;) (mer eller mindre :p)

jeg kondolerer så voldsomt til alle, og dette må være den tristeste tråden på hele forumet...

Lenke til kommentar

ble mobba, utestengt og hadde ingen venner for en stund siden. det har heldigvis beda seg nå, ble alldri så jevlig at jeg måtte dra til psykolog eller noe heldigvis da.

 

ellers så ble far påkjørt av gal en taxi sjåfør som kjørte i 100km i timen over et gangfeltet i syden. han overlevde på mirakuløst vis men det var ikke koselig.

 

 

men det er mange som har hatt det værre ser jeg.

kondolerer til ale som har mistet noen.

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...