akristina92 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) å finne min far livløs på jordet under en veltet 6-hjuling. Og få vite 30 minutter senere fra folkene i redningshelikopteret at førstehjelp var nyttesløst. 6 måneder siden. Kondolerer! EDIT: Jeg kondolorer også til alle andre som har mistet noen. Endret 12. februar 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Den værste må vel være da jeg var hos bestevennen min og det begynte å brenne. Jeg var den eneste som kom meg ut mens familien på 6 brant inne Gikk veldig hardt innpå meg og jeg brukte lang tid på å komme meg på beina igjen. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jeg innser nå at på tross av alt det jeg har vært gjennom har jeg vært velsignet. denne tråden her er det vondeste jeg har lest. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Huff, dette var fæle greier. Synes det er rart, har ikke opplevd noe som karakteriseres som trist engang. Og ingen jeg kjenner har hatt episoder som er i nærheten av det som skrives her. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Faen, hadde jeg sitter på rom alene hadde jeg begynt å grine Begynner å tenke på alle som jeg kjenner som blir mobba, eneste jeg vill nå er å banke opp de som gjør det, men det er jo nytteløst faen så trist har ikke no trist som har skjedd meg egentlig.. Bare slektninger som jeg såvidt kjente.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Vil bare starte med å si jeg føler med alle som har en eller flere hendelser i livet gjør hverdagen litt anderledes(beklager, men hvet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg) Og det gjør meg godt å høre at såpass mange klarer å leve med det... Er det noen som vil ha noen å snakke med, og dette kommer ifra hjertet, så er det bare å ta kontakt... Setter pris på slikt. Personlig: (edit: skreiv sikkert det meste om livet mitt, men slettet det, fordi det er flere parter involvert, og navnet mitt står i signaturen) Det jeg kan si, er at når du har en mor som er psykopat, er ikke livet lett. Vil bare si igjen at jeg vil hjelpe den som måtte trenge litt hjelp... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Faen, hadde jeg sitter på rom alene hadde jeg begynt å grine Begynner å tenke på alle som jeg kjenner som blir mobba, eneste jeg vill nå er å banke opp de som gjør det, men det er jo nytteløst faen så trist har ikke no trist som har skjedd meg egentlig.. Bare slektninger som jeg såvidt kjente.. Det skulle jeg ha gjort også, men det gråten har jeg hatt, og jeg har lært... Synes det er så forjævlig at jeg har mobbet folk, senest for to måneder siden Og jeg tror en i klassa mi har litt psykiske problemer etter meg og en kompis! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tristeste jeg har sett på lenge. Jeg fikk tårer i øynene, ja rett før det begynte å renne.. Du er ikke alene.. At jeg spiller Eric Clapton med "Tears from Heaven" gjør det heller ikke lettere. Blir satt ut av hvor mye jævlig folk har opplevd her, ting jeg synes har vært vanskelig er bare småtteri i forhold. Ikke gi opp...! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det verste med at man har opplevd slike ting er at man ofte (hvertfall sånn for meg) føler seg sinnsykt usikker.. Har problemer med å få meg venner, føler at alle ser på meg når jeg er ute osv.. Men jeg begynner å bli bedre enn jeg var da Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Mamma døde av kreft når jeg var syv år. Rest in peace... Lenke til kommentar
Fry Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 huff mye trist her... værste jeg har opplevd, ble mobbet på barneskolen, tok nesten selvmord for noen år siden, kuttet meg fra tid til annen opp Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg innser nå hvor heldig jeg har vært i livet mitt. Trur aldri jeg har opplevd noe som er skikkelig jævlig. Samme her, heldigvis. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 huff mye trist her... værste jeg har opplevd, ble mobbet på barneskolen, tok nesten selvmord for noen år siden, kuttet meg fra tid til annen opp Tror folk som mobber ikke helt vet hvor mye skade de gjør, selv har jeg blitt mobbet sånn ca hele livet pga størrelsen min (har alltid vært mye større enn alle andre).. Har selv vært nærme og gi opp (les: selvmord ol), har en del arr oppover armer osv og fysisk smerte har aldri vært noe jeg har sett på som en negativ ting. Sliter nå med søvnproblemer og må ta piller ol for å få livet mitt på rett kjøl igjen noe som tar veldig på mentalt.. Life is hard...and then you die... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Begynner å tenke på alle som jeg kjenner som blir mobba, eneste jeg vill nå er å banke opp de som gjør det, men det er jo nytteløst faen så trist det er ikke nytteløst nei Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Vel, i forhold til mange andre her, så har jeg ikke noe å klage over. Dog, en av de verste episodene i livet mitt, var når jeg fant ut at en god venninne av meg kuttet seg selv og nesten tok selvmord. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Trist, trist post! Skjønner nå hvor heldig jeg faktisk er... Værste som har skjedd meg er vel at jeg har mistet begge mine oldefedre, noe som skjedde når jeg var rimelig liten så jeg husker ikke så mye av det.. Er stygt redd for at den eldste av oldemødrene mine ikke har lenge igjen heller Endret 18. februar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) * Endret 7. juli 2009 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg blir jo helt satt ut av å lese det her. Tenk at det er så mange som har noe så tungt å bære på! Selv har jeg ikke opplevd noe særlig vondt, bare litt halvmobbing på barneskolen, og bestefaren min døde. Men dette er jo INGENTING mot det veldig mange her sier.... Volcov: det du har opplevd kan jeg ikke fatte engang, og synes så synd på deg. Jeg tror ikke jeg hadde kunnet fungert normalt etter det, men jeg er glad du gjør det (mer eller mindre ) jeg kondolerer så voldsomt til alle, og dette må være den tristeste tråden på hele forumet... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) ble mobba, utestengt og hadde ingen venner for en stund siden. det har heldigvis beda seg nå, ble alldri så jevlig at jeg måtte dra til psykolog eller noe heldigvis da. ellers så ble far påkjørt av gal en taxi sjåfør som kjørte i 100km i timen over et gangfeltet i syden. han overlevde på mirakuløst vis men det var ikke koselig. men det er mange som har hatt det værre ser jeg. kondolerer til ale som har mistet noen. Endret 13. februar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 fint å lese litt her da jeg skjønner at mange har det mye værre enn jeg hadde Er det egentlig fint å vite at andre har det verre enn deg selv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå