Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Verste episode i livet ditt - hva er det?

Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg satt i konfliktrådet etter å ha klubbet ned naboen med ei stor brusflaske.

Han er en skikkelig dritt, og jeg ville ikke nøle med å gjøre det igjen, han har plaget meg siden jeg kom til harestua. og vel så det! Neste gang blir det balltre.

Vil du fortelle litt mer om hva naboen din har gjort?

Kan ikke ha vært noe bra! :hrm:

Eline; Godt det går bedre nå. Tok det på MSN :p

Lenke til kommentar

damm dette er den mest triste posten jeg har lest :cry:

kondlerer alle som har mistet noen.

kan ikke si at jeg har et fullkomment liv jeg heller da, mistet bestemor for en måned siden. har ikke akkurat så mange venner at det gjør noe.

4-5 stk jeg bruker å være med. blir ikke noe spesielt mobbet på skolen (ungdomms skolen) men de hender jo at noen kommer med en ting eller to. og ALLE jentene i klassen er de største bitchene i byn. ikke bare mot meg men alle.

begynte for 7-8 måneder siden å være med en gjeng fra parallel klassen. vart ikke akkurat godt motatt fra en av de men går MYE bedre nå. spesielt en av de jeg bruker å være mye med.

dæven jeg føler meg bedre nå som jeg får ut alt sammnen :yes:

må bare si det engang til:: kondolerer alle sammen

så er livet. uheldig vis :no:

Lenke til kommentar
Da jeg satt i konfliktrådet etter å ha klubbet ned naboen med ei stor brusflaske.

Han er en skikkelig dritt, og jeg ville ikke nøle med å gjøre det igjen, han har plaget meg siden jeg kom til harestua. og vel så det! Neste gang blir det balltre.

Det skjer mange dumme ting på Harestua :(

Endret av [KingNorthGarden]
Lenke til kommentar

Har kranglet med stemoren min/søsteren hennes. Og de slang masse dritt til meg. Føles litt kjipt men på en annen side gjør det meg ikke så veldig mye. Hun var sammen med faren min, og jeg har egentlig aldri hatt et ordentlig forhold til henne. Ble litt rart når faren min døde.

Jeg prøver å starte et nytt liv. Bli kjent med nye folk og slikt. Er litt lei av å bo i Ski, og kunne tenke meg å flytte et annet sted. :hmm:

Lenke til kommentar
Hmm, har egentlig hatt det som plommen i egget jeg. Men, det har dog vært noen episoder som har vært heller ukoz!

Husker jeg fikk grisebank da jeg gikk i 8. klasse. Gikk rundt en kveld og plystret på en liffig låt da jeg helt plutselig ble slått ned av en som var 3-4 år eldre enn meg. Da hodet mitt smalt mot asfalten skjønte jeg at dette kom til å gå galt. Og ganske riktig, 10 sekunder etterpå står tre voksne karer rundt meg og sparker. Fantastisk. Denne episoden gjorde at jeg ble noe av en innesitter i to-tre uker. Men, dere skal vite at historien endte godt, 3 år senere skallet jeg ned den ene karen for og så smekke til han med en murstein. ahhh =D

du var 13 år og fikk juling av en 16-17 åring. når du var 16 banket du da opp en på 19-20 år? :w00t:

Lenke til kommentar

Var å besøkte grava til en kompis for en uke siden... det var da 2år siden han ble begravd og 2år og 1uke siden han døde, vi var 8 venner der oppe, kjente at tårene pressa på når vi satt der helt stille å så på gravstøtta :cry:

Lenke til kommentar

Ja, faen jeg husker de kom etter oss med bil. Det var no skikkelig drit.

Jeg slapp unna med et politiavhør, siden jeg bare så det når du klinte til rett på piercingen hans.

Lenke til kommentar

Vell, det verste som noen gang har hendt meg skjedde i år, 15 april 2005(5 dager etter jeg ble 18)

Jeg skulle opp i stua for å dra til butikken for mamma, da ambulanse kjørte forbi på hovedveien et stein-kast unna huset vårt.

Jeg var akkurat på tur ut døra da telefon vår ringte ca 5 mins etter at ambulanse hadde kjørt forbi, jeg tok den og en mann spurte om å få snakke med mamma.

Jeg så at ansiktet hennes ble helt knust da hun fikk høre at pappa hadde fått hjerteinfarkt på fotball trening og tilstanden var kritisk, og ustabil.

Etter en halvtime kommer ambulansen tilbake med retning sykehuse, da hadde søskebarnet vårt komme på besøk.

Så satt vi stua helt stille å holdt på å bli gal av å vente, men vi turte ikke å ringe opp til sykehuset, så søskenbarnet vårt bestemte å gjøre - der kommer det verste; Hun spurte om hvordan det gikk med han, så hørte vi noe i telefonen, søskenbarnet mitt sitt ansikt var stramt uten at det forandret seg i det hele tatt, hun snakked med legen i ca 3 minutter til å la på - og vente i 5 sekund og sa at han var død.

Der og da falt hele verden min sammen og det ble en veldig tung stund framover (er enda) men ting går "bra" til omstendighetene. Takk gud for venner sier jeg.

Endret av Sarion
Lenke til kommentar

1999 fikk bestefaren min hjernehinnebetenelse og måtte til opptrening for å lære å gå igjen

alt gikk bra, men kvelden 27 februar 2000 fikk han tilbakefall og måtte på sykehuset

jeg husker at han ble trillet ut av ambulanse folkene

hade var det siste ordet jeg sa til han

neste dag jeg våknet var klokken 10 jeg trodde mamma hadde forsovet seg siden hun ikke hadde vekket meg, men når jeg kom ned satt hun i bestefar sin sofa(han bodde i første etasje)

da sa hun at bestefar var død :cry:

han hadde fått hjerteinfarkt klokken 23 mens han var på sykehuset :(

Lenke til kommentar
Jeg satt hjemme og gjorde lekser, og det var ganske mørkt ute. Så ser jeg et helikopter som kommer og lander på åkeren, og en ambulanse som kommer i full fart. Vi trodde det bare var faren til bestevennen min som hadde fått problemer med ryggen sin igjen. Helt til jeg neste dag fikk vite at det var bestevennen min som hadde fått mat i luftrøret.

Så lå han på sykehuset noen dager, og han ble ikke noe bedre, eller værre. Så, på den dagen da han hadde bursdag og jeg satt på skolen, fikk jeg meldingen om at han hadde dødd. Dette er noe som skjedde for 4-5 år siden.

Det husker jeg vi gikk i 3.klassen eller noe sånt.

Var det ikke Bevar eller noe sånt han hette eller hva?

EDIT:Eneste jævlige jeg har opplevd er at farfaren min døde av hjerneblødning... :(

Endret av sNaXx0r
Lenke til kommentar

Morraen på st.hans. aften, noen dager etter avslutningen i tiende klasse, fikk vi beskjed om å komme opp på sykehuset. Pappa hadde fått en hjerneblødning, men alt var under kontroll. Da vi var der, fikk han en til, og døde ca 40 minutter etter mens jeg holdt han i hånda.

Faen ta :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...