Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Verste episode i livet ditt - hva er det?

Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

men de stygge lærene fra barneskolen som ikke følgten med da jeg bled miobbet

det er synd at slik skjer men jeg kunne ikke la vær å merke at nicket ditt er "Little slask" og du har "Hvem trenger venner når du har Steam." i signaturen. Med det der så blir jo du egentlig fremstilt som en slask uten venner med store skrivevansker?! Det må da være andre måter å fremstille seg uten bruk av de greiene hvis man har opplevd mobbing?! Ikke for å hetse deg men heller gjøre deg oppmerksom på dette..

Sånne leifer kommer av det tastaturet jeg bruker liker det ikke :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, dere har det jo jævlig, verste som har skjedd er vel at jeg ble mobba fra 5-7, var sånn haha mobbing, dem fikk bank en_god_del_ganger.

Nå har det snudd seg, hver gang jeg ser han verste av de som mobba meg peker jeg og ler av han, og det gjør vennene mine og, samtidig, ganske morro. En gang var vi ca 7 stykker som lo, det var morro det, men er vel ikke mobbing det vi driver med, har skjedd ca 5 ganger i løpet av skoleåret.

8. klasse er det beste som har skjedd meg. :p

Lenke til kommentar
Wow, dere har det jo jævlig, verste som har skjedd er vel at jeg ble mobba fra 5-7, var sånn haha mobbing, dem fikk bank en_god_del_ganger.

Nå har det snudd seg, hver gang jeg ser han verste av de som mobba meg peker jeg og ler av han, og det gjør vennene mine og, samtidig, ganske morro. En gang var vi ca 7 stykker som lo, det var morro det, men er vel ikke mobbing det vi driver med, har skjedd ca 5 ganger i løpet av skoleåret.

Det er i alle fall bra det ordner seg for noen! :w00t:

Lenke til kommentar

Ja. Nå har han blitt den store mobber'n. Jeg gratulerer.

Lenke til kommentar
Det abselutt værste må være da jeg satt fast foten i et jordvepsebol. 17stikk fra skulder og opp. Jeg var 10år. Dæven jeg var redd da.

Familie problemer vil jeg ikke snakke så mye om, men en kammerat av meg brant inne for noen år tilbake. Triste greier det!

Så en som hadde tråkke på ett jordvepsebol.

Samme skjedde meg... 25 stikk på ryggen, 10-15 stikk til fordelt rundt på armer, ben og mage. Dritt redd for veps resten av sommern!

Får starte en vepseklubb det samme som sjedde med Natrium sjedde med meg. (Ble dårlig på skolen dager etter. måtte til lege å få motgift).

Tanten min ble hyperalergisk mot veps etter ett stikk i halsen, så jeg er bare overlykkelig at jeg ikke arvet de "rette" genene.

men, det verste jeg har opplevd er preforert magesår.

Var andre påskedag i år, vi var på hytta l(Sulitjelma) angt unna sykehus og våknet opp av store magesmerter. Vi dro ned til sykehjemmet nede i bygda, fikk litt hjelp av sykepleierne. Men etter en stund ringte de til ambulanse, dro til fauske hvor jeg fikk en morfinsprøyte før vi dro videre.

Når vi kom til Bodø var det kort undersøkelse og røntgen før jeg ble operert.

Var en veldig smertefull opplevelse, ble heldigvis raskt frisk og fungerte "normalt" etter en uke. (bare alkohol og bevegelsesbegrensninger).

Sykdommen er dødlig og normalt er det bare "gamlinger" som får det, ødela russetiden, men jeg setter helsa høyere.

Og om noen lurer, morfin fungerer..

var i en bilulykke som tolvåring, ble bevistløs, men måtte bare sy og være et døgn på intensiven.

Endret av hageby1
Lenke til kommentar

Nå har jeg brukt en time på å lese gjennom hele tråden, og jeg må si jeg føler med dere som har hatt det jævlig/har det jævlig. Spess dere som har blitt missbrukt som barn, eller du som kom deg ut av det brendene huset, mens alle de andre brant inne :cry::cry:

Må si at jeg har vært Jævlig! heldig i forhold til dere. Har vært langt nede et par ganger psykisk, men det har vel vært litt hormoner i sving. Værste jeg har opplevd var vel når Farmoren min døde. Hun ble lagt in på sykehus, og legene sa at situvasjonen var under kontroll. 4 dager senere døde hun av kreft i leveren :( Hun var riktig nok gammel og skrøpelig, men jeg var skikkelig lei meg i flere dager....

Lenke til kommentar

Verste må ha vært da jeg kom på sykehuset 12. jan 1999 kl 23 og fatter kom med tårer i øya og så vidt klarte å få frem at mamma hadde dødd...fant ut et par dager etter at jeg hadde kjørt forbi stedet der det sto en sykebil uten at jeg visste hva det var der...Verste var at det ikke feilte henne noenting :cry:

Lenke til kommentar

Ja det er jo skikkelig fint at du som vet hvordan det er å bli mobbet, som liker det så veldig lite skal gjøre det mot ham igjen. Very f*cking nice

Lenke til kommentar
Verste må ha vært da jeg kom på sykehuset 12. jan 1999 kl 23 og fatter kom med tårer i øya og så vidt klarte å få frem at mamma hadde dødd...fant ut et par dager etter at jeg hadde kjørt forbi stedet der det sto en sykebil uten at jeg visste hva det var der...Verste var at det ikke feilte henne noenting  :cry:

Huff. Nå ble jeg litt lei meg jeg.

Kondolerer

Til alle dere andre som har opplevd fæle ting også. Dere må huske på at det er mange folk der ute i verden som gjerne vil hjepe dere hvis dere trenger det!!!

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Ja det er jo skikkelig fint at du som vet hvordan det er å bli mobbet, som liker det så veldig lite skal gjøre det mot ham igjen. Very f*cking nice

Jeg synes faktisk de tidligere mobberne fortjener å bli ledd ut, akkurat som noen her truer med å banke opp voldtekstforbrytere.

Lenke til kommentar

jaja, nå begynner jeg også å bli lei. Sitter med en tåre i øyekroken og tenker, og tenker. Og tenker litt til, på hvordan min situasjon kan løse seg. Har ikke venner. Eller ihvertfall ikke sånne venner som spør om vi skal finne på noe, men sånne som sier hei. "har du klippet deg?" "det var kult" osv. De tingene man skal si når man møter noen og de har forandra seg utseende messig. Så livet mitt går med til skole (kjedelig, ikke noe å snakke om), spise, spille data, sove. Dette er ikke tull, jeg trener ALDRI fordi livet som XL ikke alltid er like lett. Så tankene mine går da i om det er noe vits å fortsette, siden de ikke vil savne meg, de klarer seg fint uten meg. Så dere som sier at alt ordner seg, jeg tror ikke på det, av den grunn fordi jeg ikke tørr å ta kontakt med folk. Har vanskelig for å spørre hvor mye en vare koster i butikken i frykt for at jeg skal si noe dumt, noe som fører til at de "mobber" meg. Og å ta kontakt med det motsatte kjønn er en pine fra ende til annen, til og med de i klassen er vanskelig fordi jeg ikke kjenner de nok...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Føler med alle her, har lest alle postene og blir rett og slett trist.

Har vært gjennom mye dritt i livet jeg også, men det er noe jeg ikke gidder gå inn på. Prøver å ikke tenke på det, går mye bedre nå liksom. Heldigvis har jeg aldri fått oppleve at noen av mine nærmeste har gått bort, annet en oldefar og en annen oldemor min da jeg var liten (da forstod jeg ikke så mye av det uansett). Har fortsatt en oldemor, samt alle besteforeldre og er glad for det. Samtidig er foreldrene mine skilte, og forholdet mellom mamma og pappa kan nærmere beskrives som "krig".

Life sucks. :no:

Lenke til kommentar
jaja, nå begynner jeg også å bli lei. Sitter med en tåre i øyekroken og tenker, og tenker. Og tenker litt til, på hvordan min situasjon kan løse seg. Har ikke venner. Eller ihvertfall ikke sånne venner som spør om vi skal finne på noe, men sånne som sier hei. "har du klippet deg?" "det var kult" osv. De tingene man skal si når man møter noen og de har forandra seg utseende messig. Så livet mitt går med til skole (kjedelig, ikke noe å snakke om), spise, spille data, sove. Dette er ikke tull, jeg trener ALDRI fordi livet som XL ikke alltid er like lett. Så tankene mine går da i om det er noe vits å fortsette, siden de ikke vil savne meg, de klarer seg fint uten meg. Så dere som sier at alt ordner seg, jeg tror ikke på det, av den grunn fordi jeg ikke tørr å ta kontakt med folk. Har vanskelig for å spørre hvor mye en vare koster i butikken i frykt for at jeg skal si noe dumt, noe som fører til at de "mobber" meg. Og å ta kontakt med det motsatte kjønn er en pine fra ende til annen, til og med de i klassen er vanskelig fordi jeg ikke kjenner de nok...

Det er tøft å høre deg si sånt :no:

Lenke til kommentar

Det er tøft å høre deg si sånt :no:

jeg har faktisk besøkt lege for å få psykolog, men hun sa bare: tren...

EDIT: Når jeg tenker litt mer kommer jeg på at jeg hadde masse venner på barneskolen, men ALLTID jeg som ringte og spurte om vi skulle gjøre noe, unntatt et antall ganger som kan telles på en hånd. Så da tenker jeg enda mer og tenker kanskje at de tok meg med fordi de måtte, ikke fordi de hadde lyst. Og flesteparten av de fra barneskolen er "de kule" på ungdomsskolen så de overser meg. Jeg er gått i glemmeboka med andre ord.

EDIT2: Til dere som har mista venner, og ikke sett at noe så galt ut fordi de smilte hver dag, selv så smiler jeg ikke så ofte, fordi jeg føler at det er bedre at de andre skjønner at jeg ikke er glad inni meg, men at de kanskje forstår at de må være litt mer forsiktig.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Chokke, jeg hadde en lignene livs-situvasjon på barneskolen. Men alt ble forandret på ungdomskolen. Miljøskifte hjelper ofte :yes:. Når du begynner på vgs, så bare vær åpen fra starten av. Da får du en ny mulighet til å få nye venner, kansje noen andre i din situvasjon? Kansje lett og si, men det er vel vært et forsøk?

Lykke til :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...