Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Men det verste av alt er nok resultatet av alle disse problemene, nemlig det faktum at jeg nå i årevis har gått rundt med selvmordstanker Særlig det siste halve året, og for ett par uker siden skrev jeg ett avskjedsbrev. Det ligger fremdeles på PC'en min, men det er fremdeles en liten følelse i meg som sier at jeg ikke skal "benytte meg av det" riktig enda. Nå er det sommerferie og jeg vil se hvilke gleder og sorger det nye skoleåret bringer før jeg eventuellt tar en besluttning. Ingenting er vert å ta selvmord for. Du vil få det bedre ettervært uansett, så det er bare å holde ut. Så husk: IKKE GJØR DET! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Må også si at når jeg leste gjennom denne tråden i natt, så fikk jeg skikkelig tårer i øynene. Alt folk kan oppleve så mye dritt Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Alt folk kan oppleve så mye dritt Jeg er helt enig med deg.. Jeg har et sterkt vondt minne om da farfaren min døde 1 uke før min bursdag og ble begravet på bursdagen min... Det blir ikke det samme å legge blomster på grava og så gå hjem og feste... R.I.P... Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Verste episoden må være da pappa fikk diagnosen MS, og mamma begynnte å ha forhold med broren hans, Å mamma tok ut skillsmisse mens pappa lå på operasjonsbordet. Han døde 3 uker etterpå R.I.P Døde han pågrunn av MS? Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Alt folk kan oppleve så mye dritt Jeg er helt enig med deg.. Jeg har et sterkt vondt minne om da farfaren min døde 1 uke før min bursdag og ble begravet på bursdagen min... Det blir ikke det samme å legge blomster på grava og så gå hjem og feste... R.I.P... Min bestefar ble også begravet på bursdagen min. Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Min bestefar ble også begravet på bursdagen min. R.I.P Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Døde han pågrunn av MS? Ja dette var 7 år siden, de hadde ikke funnet mye ut hvordan de skulle behandle det. Da de skulle ta nervene ut av føtene hans så han ikke hadde så mye smerter skjedde det en del komplikasjoner. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Døde han pågrunn av MS? Ja dette var 7 år siden, de hadde ikke funnet mye ut hvordan de skulle behandle det. Da de skulle ta nervene ut av føtene hans så han ikke hadde så mye smerter skjedde det en del komplikasjoner. Ok, jeg ble litt nysjerrig. Du skjønner min mor fikk diagnosen MS for to år siden. Men hun bruker noen spøyter som heter Avonex 1 gang i uken. Det hjelper veldig bra. Kondoler, det var forferdelig at de ikke hadde greid å finne noen medisiner for sju år siden. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hva er MS? Multipell Sklerose. Kronisk sykdom som rammer nervesystemet. Forskere har ikke funnet ut så mye om denne sykdommen ennå. Men det ryktes at de muligens har funnet en slags vaksine i USA. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Nå innser jeg at jeg har hatt et godt liv, og mange andre har hatt det mye verre enn meg. Men jeg har vel noen episoder jeg og, men kanskje ikke så fæle som mange av deres. Den verste episoden jeg har hatt var vel da jeg fikk vite at morfar var død. (Det første og eneste dødsfallet jeg har opplevd, untatt når fuglen min døde ved å krasje i veggen.) Noe jeg også vil nevne var da lillebroren min satt fast en kjøttbit i halsen under en konfirmasjons-middag, for noen uker siden. (Han er 9 år.) Jeg så på alt sammen, da ble jeg virkelig slått ut. Heldigvis klarte pappa å få ut biten. Sånt er skummelt. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 mistet en kammerat når jeg var i 8 års alderen, han døde av hjertefeil osv.. mistet deretter en kammerat for 2 og ett halvt år siden.. han var depresiv og syns synd på seg selv osv, så han skjøt hodet av seg med farens magnum. Omtrent ett år senere mista jeg ennda en kamerat som døde av hjertesvikt lille julafta.. Kondolerer til alle dere andre.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) mistet deretter en kammerat for 2 og ett halvt år siden.. han var depresiv og syns synd på seg selv osv, så han skjøt hodet av seg med farens magnum. Kondolerer til alle dere andre.. Huff da Mistet en vennine for noen uker siden, hun hang seg på sitt eget rom. Bare 14år gammel. Husker fortsatt når jeg kom på skolen der de hadde tent opp fakler og flagget på halv stang. Lærerens første ord: Det er en jente på 9 trinn som har tatt livet av seg. Så løftet han opp bildet. Da var det mange som brast ut i gråt. Vet ikke grunn til at hun gjorde det valget som hun gjorde, fordi hun msilte altid og var som regel glad. Vil ikke spekulere heller, men hun var sterkt overtroisk til underjordiske makter og følte hun ikke hørte hjemme på denne planeten. Håper hun har det bedre der hun håpet å komme da Endret 17. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Men det verste av alt er nok resultatet av alle disse problemene, nemlig det faktum at jeg nå i årevis har gått rundt med selvmordstanker Særlig det siste halve året, og for ett par uker siden skrev jeg ett avskjedsbrev. Det ligger fremdeles på PC'en min, men det er fremdeles en liten følelse i meg som sier at jeg ikke skal "benytte meg av det" riktig enda. Nå er det sommerferie og jeg vil se hvilke gleder og sorger det nye skoleåret bringer før jeg eventuellt tar en besluttning. Ingenting er vert å ta selvmord for. Du vil få det bedre ettervært uansett, så det er bare å holde ut. Så husk: IKKE GJØR DET! Det er hyggelig at du bryr deg. I verste vil probleme mine føre til at jeg ender opp som en taper som må bo i en trygdebolig uten penger og uten venner Og det har jeg ingen planer om, dersom livet mitt går rett i dass, sørger jeg heller for å avslutte det mens jeg fremdeles har venner og familie som er interesert i å møte opp i min begravelse Endret 17. juni 2005 av Bluesky Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er hyggelig at du bryr deg.I verste vil probleme mine føre til at jeg ender opp som en taper som må bo i en trygdebolig uten penger og uten venner Og det har jeg ingen planer om, dersom livet mitt går rett i dass, sørger jeg heller for å avslutte det mens jeg fremdeles har venner og familie som er interesert i å møte opp i min begravelse Ingen liv går rett i dass! Alle liv betyr noe og ingen er ubetydelige. Vis det er gale kan du jo kanskje ta deg et friår med familien og kanskje reise litt rundt eller kanskje flytte til en plass du liker? F.eks Spania. Om du liker det. Ikke er det serlig dyrt heller. Venner får du deg uansett, det er bare å finne de rette. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Men det verste av alt er nok resultatet av alle disse problemene, nemlig det faktum at jeg nå i årevis har gått rundt med selvmordstanker Særlig det siste halve året, og for ett par uker siden skrev jeg ett avskjedsbrev. Det ligger fremdeles på PC'en min, men det er fremdeles en liten følelse i meg som sier at jeg ikke skal "benytte meg av det" riktig enda. Nå er det sommerferie og jeg vil se hvilke gleder og sorger det nye skoleåret bringer før jeg eventuellt tar en besluttning. Ingenting er vert å ta selvmord for. Du vil få det bedre ettervært uansett, så det er bare å holde ut. Så husk: IKKE GJØR DET! Det er hyggelig at du bryr deg. I verste vil probleme mine føre til at jeg ender opp som en taper som må bo i en trygdebolig uten penger og uten venner Og det har jeg ingen planer om, dersom livet mitt går rett i dass, sørger jeg heller for å avslutte det mens jeg fremdeles har venner og familie som er interesert i å møte opp i min begravelse Det er trist å høre deg si dette Du kommer til å få venner, og jeg vedder på at det er mange som bryr seg om deg Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Denne er til Bluesky: Du er enestående. Du er mer verd enn noen kan måle. Du kan noe som er spesielt for deg. Du har noe å gi andre. Du har gjort noe du kan være stolt av. Du har store ubrukte ressurser. Du duger til noe. Du kan godta andre. Du har evne til å forstå og lære av andre. Det er noen som er glad i deg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Denne er til Bluesky: Du er enestående. Du er mer verd enn noen kan måle. Du kan noe som er spesielt for deg. Du har noe å gi andre. Du har gjort noe du kan være stolt av. Du har store ubrukte ressurser. Du duger til noe. Du kan godta andre. Du har evne til å forstå og lære av andre. Det er noen som er glad i deg. Den var flott Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det må vel vert den gangen noen i familien døde men jeg klarer ikke å si hvem det er fortsatt trist men de stygge lærene fra barneskolen som ikke følgten med da jeg bled miobbet hadde faktisk selvmords tanker og slikt en gang truet jeg læreren med å kaste en matall flaske på han og jeg kaset en stol i klasse rommet og seinere en pult fordi nåm hadde jeg fått nokk.TIL HEL*** MED LÆRENE FRA KLEIVA Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 men de stygge lærene fra barneskolen som ikke følgten med da jeg bled miobbet det er synd at slik skjer men jeg kunne ikke la vær å merke at nicket ditt er "Little slask" og du har "Hvem trenger venner når du har Steam." i signaturen. Med det der så blir jo du egentlig fremstilt som en slask uten venner med store skrivevansker?! Det må da være andre måter å fremstille seg uten bruk av de greiene hvis man har opplevd mobbing?! Ikke for å hetse deg men heller gjøre deg oppmerksom på dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå