Erik_s Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Var utroligt mye fint der veldig facinerende. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ganske fasinerende. Forresten, er det noen som vet hva sangen/melodien heter? Dersom du venter til hele fremvisningen er ferdig, får du mulighet til å laste ned både origialversjonen og en forlenget versjon av bakgrunnsmusikken. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ahh, elsker sånt. Jeg har alltid vært fascinert av universet. Var skikkelig ekspert da jeg var yngre, men har glemt mye. På tide å ta opp en gammel hobby, kanskje? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 så en dokumentar om universet der de bl.a skulle få opp ett teleskop i verdensrommet som skulle ta MYE bedre bilder enn hubble teleskopet har tatt.. tror jeg husker det var 4 "speil" som gikk sammen til 1 (ja, dumt forklart men husker ikke helt) og det skulle bli 200ganger bedre elns... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ganske fasinerende. Forresten, er det noen som vet hva sangen/melodien heter? Dersom du venter til hele fremvisningen er ferdig, får du mulighet til å laste ned både origialversjonen og en forlenget versjon av bakgrunnsmusikken. All this for A$10. Ikke at det er mye penger, men det blir så mye styr bare for en mp3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå