tjaa Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Har et "vrak" liggende og glemt - et Hitachi Hi8 med stabilisator 96-modell, VM-H58E - har mange gode minner kopiert til vhs med det, men søkeren er ødelagt ++ ("snø" i avspilling). Tenkte å kjøpe ett nå, overraske min datter (17) med et kamera, men da må det bli ett til 3-4000,- (absolutt max 5000,- ellers vil det ta laaang tid før neste gang jeg får råd) men er det vits i å kjøpe noe i denne prisklassen? Et enkelt med bra linse/kvalitet først og fremst. Om det er en eldre modell spiller ingen rolle. Endret 11. februar 2005 av tjaa Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg hadde sett på Panasonic sitt NVGS11, kompakt kamera med solid bygning, 24x optisk zoom og generelt greit billedkvalitet. Samtidig er panasonic sine kameraer lette å betjene . Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Takk for svar Ser ut som jeg havner på GR-D23E p.g.a. den gode bildekvaliteten Her (linsa er det viktigste) men tror du det fins bedre valg i denne prisklassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå