Gå til innhold

Gode "øreplugger" til mindiscspiller?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter hodetelefonøreplugg-greier (av mangel på noe å kalle det) til min minidiscspillere til bruk under hjelm når jeg står på ski.

De som fulgte med til minidisc-spilleren gir en så elendig lyd at jeg får lyst til å tenne på de når jeg bruker dem og vanlige hodetelefoner kan jeg bare glemme å få plass til under der.

Så jeg lurte på om noen visste om noen sånne med "grei" lyd, dvs. _litt_ lydbilde, ikke bare helt flatt uten noe bass eller mørke toner.

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RS-1 tror jeg er ganske råe! Ikke kommet over de i noen butikker enda. Regner med de ikke ble kjøpt i Norge!? Grado har en helt ekstrem eksportpolitikk som minst dobler prisen i Europa.

Har du egen hodetelefonforsterker til dem eller?

Men, overlever du et billig sett med øreplugger til bærbart bruk når du er så godt vant hjemme da?

Knut

Lenke til kommentar

Fikk de tilsendt fra USA av en venn.

Kjøpte også hodetelefonforsterekeren fra Grado, umulig å få fyrt dem opp med noe annet enn stereoanlegg hvis man ikke har.

Tror nok jeg skal overlveve noe som ikke er det aller råeste til skibruk, har andre holdetelfoner til "vanlig" bruk også...

Er stress å dra med seg den hodetelefonforsterkeren overalt, den er ikke akkurat veldig liten.

De kunne godt spart litt på treverket though. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...