Goophy Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er på jakt etter hodetelefonøreplugg-greier (av mangel på noe å kalle det) til min minidiscspillere til bruk under hjelm når jeg står på ski. De som fulgte med til minidisc-spilleren gir en så elendig lyd at jeg får lyst til å tenne på de når jeg bruker dem og vanlige hodetelefoner kan jeg bare glemme å få plass til under der. Så jeg lurte på om noen visste om noen sånne med "grei" lyd, dvs. _litt_ lydbilde, ikke bare helt flatt uten noe bass eller mørke toner. På forhånd takk. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Disse ørepluggene er nok perfekte for deg, god lyd har de også.. http://www.sony.no/ShowProduct.do?site=odw...duct=MDR-EX71SL Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Flotte greier. Får sjekke de ut senere idag. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Shure E2c til 770kr er inngangsbiletten til skikkelig "canalphones" øreplugger. Sennheiser MX500 til 150kr hos hpx eller noe mer hos hifi-klubben er noe av det bedre som ikke isolerer. Knut Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Så på Shure-greiene sist uke, men det blit litt dyrt. Etter å ha svidd av 6500,- på vanlige hodetelefoner blir nok ~800 litt dyrt. Tror også jeg vil ha isolerende, like greit det egentlig. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det skal være mulig å få noe rått for 6.500 kr!! Hva kjøpte du? Knut Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Grado RS1. Er en stund siden da... Tror de koster 6500,- eller noe i Norge. Knallgode hodetelefoner ihvertfall. Edit: Hjelp, de kostet 8995,-. Endret 12. februar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 RS-1 tror jeg er ganske råe! Ikke kommet over de i noen butikker enda. Regner med de ikke ble kjøpt i Norge!? Grado har en helt ekstrem eksportpolitikk som minst dobler prisen i Europa. Har du egen hodetelefonforsterker til dem eller? Men, overlever du et billig sett med øreplugger til bærbart bruk når du er så godt vant hjemme da? Knut Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Fikk de tilsendt fra USA av en venn. Kjøpte også hodetelefonforsterekeren fra Grado, umulig å få fyrt dem opp med noe annet enn stereoanlegg hvis man ikke har. Tror nok jeg skal overlveve noe som ikke er det aller råeste til skibruk, har andre holdetelfoner til "vanlig" bruk også... Er stress å dra med seg den hodetelefonforsterkeren overalt, den er ikke akkurat veldig liten. De kunne godt spart litt på treverket though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå